Verheijen gaat natuurlijk tweede worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:33 schreef Remzz het volgende:
Uytdehaage lijkt mij de nieuwe Europees kampioen. Sven Kramer kan 5 seconden op Fabris en 16 seconden op Tuitert pakken en lijkt me 2e te worden. Fabris lijkt me een goede voor de 3e plaats.
Ook dat het vrouwentoernooi zo verloopt als het doet, maar het is niet andersquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Uytdehaage sterk, en hij gaat verdiend kampioen worden, maar ik ben niet zo'n fan, dus toch jammer.
Nou ja, die gaat natuurlijk over 1500 meter en over 5km, en dan hoeft ie voor weinig mensen bang te zijn. Ritsma is natuurlijk meteen kansloos, enige persoon die in mijn ogen evt een kans zou maken is v.d. Rijst, maar die zou dan een erg goede 1500 moeten rijden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:02 schreef komrad het volgende:
dan mag hij lekker een skate off gana rijden
Schrijf Ritsma nooit afquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, die gaat natuurlijk over 1500 meter en over 5km, en dan hoeft ie voor weinig mensen bang te zijn. Ritsma is natuurlijk meteen kansloos, enige persoon die in mijn ogen evt een kans zou maken is v.d. Rijst, maar die zou dan een erg goede 1500 moeten rijden.
Rintje is natuurlijk een groot sporter geweest, maar over de 1500 meter en 5 kilometer wint ie niet van én Tuitert, én van der Rijst, én Romme, én de Jong én weet ik veel wie nog meer.quote:
Was ze net op TV? ***** gemistquote:
Wat een schatje. Dit is het type meiske waar je instant verliefd op bent. Ik wel in ieder geval. Die oogopslag...quote:
Ja nu je het zegt, ik heb al een hele tijd geleden een mailtje naar de NOS gestuurt waarom de journaals wel op internet staan en de sportjournaals niet. En toen kreeg ik als antwoord dat ze het recht niet hadden om alle sporten op het internet te zetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:46 schreef komrad het volgende:
BBC doet dat toch wel met sommige wedstrijden
haar verkering is uit gegaan zei ze, dus...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:45 schreef Barista het volgende:
[..]
Wat een schatje. Dit is het type meiske waar je instant verliefd op bent. Ik wel in ieder geval. Die oogopslag...![]()
Die Smeets heeft wel vaker rare uitspraken, maar deze gaat wel erg verquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:59 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
haar verkering is uit gegaan zei ze, dus...![]()
ilse de lange op schaatsen noemde mart smeets haar en dat klopt precies
Ze kan vast niet zingen nee. Maar verderquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:04 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Die Smeets heeft wel vaker rare uitspraken, maar deze gaat wel erg ver![]()
Dit schaatsgeval komt nog niet bijna in de buurt van Ilse![]()
Ach, dat Ankoné verhaal heb ik nu wel gehoord na twee NK's en de world cups.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:59 schreef Remzz het volgende:
Beetje jammer dat ze zo weinig aandacht voor Ankone hebben qua intervieuws enzo. Ook zei doet het geweldig daar waar ze 2 jaar geleden nooit meer wou gaan schaatsen.
Maar zoals Smeets al opmerkte, Koss ziet er nu uit als de broer van Hugh Grant na 17 gin-tonicquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:33 schreef Nyluzzz het volgende:
Sven Kramer nu al 21ste op de adelskalenderen.
Johan Olav Koss heeft trouwens nog altijd een betere positie dan de gemiddelde deelnemer,
En Uytdehaage heeft dankzij zijn PR op de 500 meter zijn leidende positie verstevigd.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:33 schreef Nyluzzz het volgende:
Sven Kramer nu al 21ste op de adelskalenderen.
En hij stond al met meer dan 1 punt voor op Parraquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En Uytdehaage heeft dankzij zijn PR op de 500 meter zijn leidende positie verstevigd.
Ik weet nog wel van het EK van 2000, waar Ervik grote kans had op te winnen, maar dat hij verprutste door zijn 10km waardoor Ritsma uiteindelijk won.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Remzz het volgende:
Nee het is wel een cliche van Dijkstra en co maar het is idd alles of niets en ik heb hem nog niet vaak een 5 en een 10 kilometer goed zien rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |