abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2005 @ 02:21:35 #101
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_24426064
Toevallig net vandaag nog een mailtje gekregen van iemand via die site!

Ben even heel actief geweest op Schoolbank.nl en wat oud-klasgenoten over de mail gesproken. Best leuk. Jammer dat ze er nu rijk van hopen te worden. Ik vermoed dat dat niet gaat lukken.

Ben alleen ook al een hele tijd mijn password kwijt. Mijn gegevens blijven er dus voorlopig wel op staan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 6 januari 2005 @ 02:22:42 #102
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_24426079
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 02:21 schreef Jane het volgende:

Ben alleen ook al een hele tijd mijn password kwijt. Mijn gegevens blijven er dus voorlopig wel op staan.
Ja, ik ben dus vanaf dag 1 m'n wachtwoord al kwijt, ik heb nooit iets aan de hele dienst gehad

Maar vanwege dit topic heb ik toch maar even de passmailer gebruikt van SchoolBank.nl en heb ik m'n account alsnog opgezegd.
pi_24426237
Weg ermee!

En laat een berichtje achter met je motivatie! Wellicht dat dat wat extra aandacht oplevert!

http://www.schoolbank.nl/rs6/homepage.asp?action=mailform&subject=&atp=schoolbank
  donderdag 6 januari 2005 @ 02:52:07 #104
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_24426374
Ik wil me ook uitschrijven, maar als ik bij Help klik op "2. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?" dan krijg ik de melding "makkers-r63.dev could not be found. Please check the name and try again."

Heeft er iemand een oplossing?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  donderdag 6 januari 2005 @ 03:15:56 #105
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24426550
done....
  Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 05:16:58 #106
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_24426947
erg jammer, vond dit toch wel een heel leuk initiatief...

Nu maar eens kijken wat www.uit-het-oog.nl te bieden heeft
Tevens -purist.
pi_24429059
Vanwaar deze oproep om schoolbank.nl aan gort te helpen. . Hebben ze je iets misdaan ?
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:18:52 #108
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_24429093
gewist
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:21:01 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24429133
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:16 schreef t-t het volgende:
Vanwaar deze oproep om schoolbank.nl aan gort te helpen. . Hebben ze je iets misdaan ?
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:30:26 #110
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_24429306
Schoolpagina.nl is gratis. Alleen begrijp ik niets van die spoetniq
Master of my domain
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:30:36 #111
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_24429310
Ze hadden in ieder geval een dealtje kunnen sluiten met leden van het eerste uur (zoals ik )
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_24429652
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:55 schreef Tijn het volgende:
Mja, ik heb al jaren een account bij SchoolBank, ik krijg ook continu van die mailtjes enzo van ze... probleem is alleen dat ik vanaf dag 1 m'n wachtwoord kwijt ben
wachtwoord kun je zo weer opvragen bij de site zelf.
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:51:56 #113
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24429717
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:14 schreef Falco het volgende:
Eigenlijk was de aantasting in privacy voor mij de hoofdreden om mijn account te verwijderen .
Wat een gezeur, je meldt je toch juist aan om gevonden te worden.
[KNE]-Mod
pi_24429750
Mijn excuses dat ik klakkeloos overnam dat schoolbank.nl van microsoft was, dat blijkt het dus niet te zijn. OP ook gewijzigd.

Misschien een leuk idee om ook alternatieven in dit topic te vermelden

Enne, voor de mensen die niet begrijpen wat er mis mee is. Ik zou het hetzelfde vinden als Fok plots vanaf 1 januari geld was gaan kosten. Dat je bijv. alleen de openingspost kan lezen en daarna moet je betalen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24429831
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een leuk idee om ook alternatieven in dit topic te vermelden
Het FOK! Fotoboek .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_24429878
Misschien kunnen ze daar iets mee om ook je basisschool en middelbare school te vermelden en dat je kan zoeken op je eigen school. Of zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24430051
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen ze daar iets mee om ook je basisschool en middelbare school te vermelden en dat je kan zoeken op je eigen school. Of zo
De suggestie daarvoor ligt al bij de devvers .

psst.. ku je straks eens ff je MSN aanslingeren?
pi_24430257
Behalve je account wissen, stuur ook een lekker zeikmailtje. Lekker boos worden dat ze met jouw foto's geld verdienen.
Helaas heb ik de foto waar ik zelf op sta niet zelf geupload, anders zou ik hem verwijderen.
Belachelijk dat mensen moeten betalen voor 10-jarih Troetaatje en klasgenootjes!!!
pi_24430307
Het was leuk en ik trof veel oudklasgenoten die na tientallen jaren echt onvindbaar leken. We houden zelfs een (illegale) reunie. Meer dan één oudklasgenoot die de emailadressen kan ophalen op schoolbank is niet nodig en dan gewoon naar iedereen doormailen. We zijn niet voor niets kinderen van de jaren 60 .

Zo 15 foto's en 5 verhalen gewist! Ze hebben het zo ingesteld dat zelfst de kortste protestkreet in het schoolverhaaltje nog wordt afgebroken door: ...[meer]
Zelfs als je maar 1 punt zet, staat er al ...[meer]
Stelletje uitzuigers!
pi_24430313
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Enne, voor de mensen die niet begrijpen wat er mis mee is. Ik zou het hetzelfde vinden als Fok plots vanaf 1 januari geld was gaan kosten. Dat je bijv. alleen de openingspost kan lezen en daarna moet je betalen.
En dat is een reden om iedereen op te gaan roepen zijn of haar account te wissen. .

Ik volg je nog steeds niet ..
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:23:37 #121
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_24430347
Ik heb ze wel een protestmail gestuurd en ik roep iedereen op hetzelfde te doen!!
Master of my domain
pi_24430385
quote:
Een brief van de uitgever van SchoolBANK

Amsterdam, 4 januari 2005

Beste SchoolBANK-gebruiker,

Wij introduceren vanaf heden SchoolBANK-Plus. Ik zou graag de achtergrond van deze verandering willen toelichten.

SchoolBANK.nl is het afgelopen jaar zeer hard gegroeid. Dat is fantastisch, want zo vindt iedereen steeds meer oud-klasgenoten terug. Maar de onderhoudskosten stijgen ook snel. Meer bandbreedte, snellere servers, een professioneel helpdesk-team... het kost allemaal geld. Zonder een bijdrage van onze gebruikers kunnen we het simpelweg niet doen.

Hiernaast is een veel voorkomend probleem het volgende: steeds meer gebruikers melden op hun persoonlijke pagina hun emailadres en/of telefoonnummer. Dit is in strijd met de huisregels en komt helaas steeds vaker voor, het 'copy cat' effect heeft ons uiteindelijk gedwongen hier tegen op te treden.

We hebben daarom besloten de persoonlijke informatiepagina's, met de volledige teksten en foto's op ware grootte alleen beschikbaar te maken voor SchoolBANK-Plus gebruikers. Alleen op deze manier kunnen wij een goede service blijven combineren met een lage prijs.

We werken samen met sponsors en adverteerders waar mogelijk, maar dat alleen is onvoldoende om de kosten van de site te dekken. Wij hebben een streng anti-spam beleid: uw privacy staat bij ons voorop.

SchoolBANK.nl heeft heel veel plezier aan vele mensen gebracht en dat willen we graag zo houden. Dit alles dankzij de bijdrage van onze Schoolbank-Plus gebruikers. Ik hoor graag uw vragen, suggesties of andere opmerkingen via dit formulier.

Met vriendelijke groet,

Guy Spriggs
Uitgever, SchoolBANK.nl
Best begrijpelijk. Lijkt mij.
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:28:40 #123
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_24430429
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:25 schreef t-t het volgende:

[..]

Geld moet je verdienen met eigen content en niet met MIJN nostalgische herinneringen of foto's. Ik ga wel naar een gratis alternatief. t-t, doe jij over een maand het licht uit?
Master of my domain
pi_24430445
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:25 schreef t-t het volgende:

[..]

Maar ik vind het ook best begrijpelijk dat wanneer je vrijwel niets meer kan opvragen zonder te moeten dokken, mensen zich achter de oren krabben waarom ze dan eigenlijk nog (onbetaald) die site gaan vullen met info.
pi_24430470
Abbo gestopt
Gegevens verwijdert
Ik ga NIET betalen voor schoolbank.nl
Ik ga voor GEEN ENKELE site betalen.
Eikels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')