Ja, ik ben dus vanaf dag 1 m'n wachtwoord al kwijt, ik heb nooit iets aan de hele dienst gehadquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:21 schreef Jane het volgende:
Ben alleen ook al een hele tijd mijn password kwijt. Mijn gegevens blijven er dus voorlopig wel op staan.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:16 schreef t-t het volgende:
Vanwaar deze oproep om schoolbank.nl aan gort te helpen.. Hebben ze je iets misdaan ?
wachtwoord kun je zo weer opvragen bij de site zelf.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:55 schreef Tijn het volgende:
Mja, ik heb al jaren een account bij SchoolBank, ik krijg ook continu van die mailtjes enzo van ze... probleem is alleen dat ik vanaf dag 1 m'n wachtwoord kwijt ben
Wat een gezeur, je meldt je toch juist aan om gevonden te worden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:14 schreef Falco het volgende:
Eigenlijk was de aantasting in privacy voor mij de hoofdreden om mijn account te verwijderen.
Het FOK! Fotoboekquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een leuk idee om ook alternatieven in dit topic te vermelden
De suggestie daarvoor ligt al bij de devversquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen ze daar iets mee om ook je basisschool en middelbare school te vermelden en dat je kan zoeken op je eigen school. Of zo
En dat is een reden om iedereen op te gaan roepen zijn of haar account te wissen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Enne, voor de mensen die niet begrijpen wat er mis mee is. Ik zou het hetzelfde vinden als Fok plots vanaf 1 januari geld was gaan kosten. Dat je bijv. alleen de openingspost kan lezen en daarna moet je betalen.
Best begrijpelijk. Lijkt mij.quote:Een brief van de uitgever van SchoolBANK
Amsterdam, 4 januari 2005
Beste SchoolBANK-gebruiker,
Wij introduceren vanaf heden SchoolBANK-Plus. Ik zou graag de achtergrond van deze verandering willen toelichten.
SchoolBANK.nl is het afgelopen jaar zeer hard gegroeid. Dat is fantastisch, want zo vindt iedereen steeds meer oud-klasgenoten terug. Maar de onderhoudskosten stijgen ook snel. Meer bandbreedte, snellere servers, een professioneel helpdesk-team... het kost allemaal geld. Zonder een bijdrage van onze gebruikers kunnen we het simpelweg niet doen.
Hiernaast is een veel voorkomend probleem het volgende: steeds meer gebruikers melden op hun persoonlijke pagina hun emailadres en/of telefoonnummer. Dit is in strijd met de huisregels en komt helaas steeds vaker voor, het 'copy cat' effect heeft ons uiteindelijk gedwongen hier tegen op te treden.
We hebben daarom besloten de persoonlijke informatiepagina's, met de volledige teksten en foto's op ware grootte alleen beschikbaar te maken voor SchoolBANK-Plus gebruikers. Alleen op deze manier kunnen wij een goede service blijven combineren met een lage prijs.
We werken samen met sponsors en adverteerders waar mogelijk, maar dat alleen is onvoldoende om de kosten van de site te dekken. Wij hebben een streng anti-spam beleid: uw privacy staat bij ons voorop.
SchoolBANK.nl heeft heel veel plezier aan vele mensen gebracht en dat willen we graag zo houden. Dit alles dankzij de bijdrage van onze Schoolbank-Plus gebruikers. Ik hoor graag uw vragen, suggesties of andere opmerkingen via dit formulier.
Met vriendelijke groet,
Guy Spriggs
Uitgever, SchoolBANK.nl
Geld moet je verdienen met eigen content en niet met MIJN nostalgische herinneringen of foto's. Ik ga wel naar een gratis alternatief. t-t, doe jij over een maand het licht uit?quote:
Maar ik vind het ook best begrijpelijk dat wanneer je vrijwel niets meer kan opvragen zonder te moeten dokken, mensen zich achter de oren krabben waarom ze dan eigenlijk nog (onbetaald) die site gaan vullen met info.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |