quote:This could very well be one of, if not the nicest unrestored 1971 Plymouth Cuda left. There were only 5,314 of this model, 2dr Hardtop Cuda 8 cylinder, built to begin with so the odds of finding one at all are great, but to find one in the condition of this one could very well be a once-in-a-lifetime accomplishment. This car has only 21,492 documented miles on it. And, speaking of documents, we have a notebook full of documents, including factory build sheets, owners manual, original invoice, appraisals, and much more. At the bottom of the following pictures are copies of some of these documents. The paint seems to be original with some very minor factory flaws. Also, the car has some very minimal hail damage. Don't let this honest description discourage you because it is our policy to disclose anything we can detect no matter how minor. The hail is virtually invisible to the average person, and certainly does not detract from the overall excellent appearance of this car. The wheels installed on the car are not the original ones, however, we have the original steel wheels and dog dish wheel covers for the car.
ik kan er nog steeds niet bij dat mij pa zijn cadillac seville heeft verkocht voor een oude benzquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:18 schreef D-Devil het volgende:
Ooooh, een mustle. car
.
Collega van mij die heeft een dikke 7 liter V8 Cadilllac Deville gehad, en vorig jaar verkocht, hij is naarstig op zoek naar een nieuwe mustle car.
vriend, waar blijven die fotos ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:32 schreef BoJo het volgende:
verplichte post
foto van zn face als ze alle 2 gaan schuiven hehequote:Op woensdag 5 januari 2005 11:35 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb een collega naaste me met Tie Wraps zijn tas aan de stoel vast gemaakt, en de tas weer aan een andere stoel.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:35 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb een collega naaste me met Tie Wraps zijn tas aan de stoel vast gemaakt, en de tas weer aan een andere stoel.
met als functioneel nut ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:55 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
2 van die enorme tie wraps.
moet je net als mij iemand zoeken om mee te emailen en dan van die grote lul verhalen van 2 kantjes typenquote:
Nee hoor die heb ik alquote:BoJo - woensdag 5 januari 2005 @ 09:53
Bond heeft zich aangemeld op Baf!
Moet je nou ook een eigen PS topic hebben
Ladaquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maar wat komt er voor in de plaats ?
vw als het goed is.....quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maar wat komt er voor in de plaats ?
Lood om oud ijzer dusquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vw als het goed is..... [afbeelding]
roestvrij staal bedoel je jaquote:
heeft die ook naar gekeken, een abarth.....quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:17 schreef Fugie het volgende:
een fiat sinkesento denk ik zomaar
beter dan plastic tegen plasticquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heeft die ook naar gekeken, een abarth.....
best leuke auto maar tja kwalitatief heb ik me vraagtekens erbij.....
bv als je de deur dichtslaat......komt gewoon metaal tegen metaalgeluid vanaf
quote:
Misschien wil hij toyota exclusiever maken in plaats van het huidige jan met pet imago .quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:09 schreef BazzoS het volgende:
He maar Tjabs, wat ik me afvraag he, waarom moeten alle Toyota dudes dood volgens jou? (onderschrift)
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:18 schreef slashme het volgende:
[..]
Misschien wil hij toyota exclusiever maken in plaats van het huidige jan met pet imago .
Hij ziet er sowieso al raar uit nuquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:35 schreef BazzoS het volgende:
maar als de monitor opkop staat moet je eens de degaus functie gebruiken, dan wordt alles negatief en heel raar gekleurd
Ik upload hem thuis straks nog ff, pciserver is echt traag namelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:47 schreef Fugie het volgende:
plaatje werkt niet ddevil
peu, via uitzendbureau sux zowiezo.
Hoi jozefquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:14 schreef Fugie het volgende:
buuuuuuurrrrrrrrrrrrrpppp
Hij deed alsof het grappig was, maar volgens mij vind hij het stiekem helemaal niet leukquote:
humorloos persoonquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij deed alsof het grappig was, maar volgens mij vind hij het stiekem helemaal niet leuk.
luilakquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:52 schreef Fugie het volgende:
ik moet pissen, maar geen zin om op te staan
dat fok is 1 groot onstabiel teringzooitjequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:42 schreef Tjabbo het volgende:
en het lag er weer uit. voor de users dan.
Lekker tijd om rustig te modden als alleen de admins en mods er nog op kunnen.
en je blijft maar terugkomen he.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat fok is 1 groot onstabiel teringzooitje![]()
tjah wat wil je dan, karbo hoeft niet eesn te crashe en er is al niemand, dus dan maar weer kansloos fokkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en je blijft maar terugkomen he.
Dat is het windows effect.
het crast, je accepteert het en post er weer lustig op los.
had ik het net van de week over ( geloof op MSN), snap niet dat Fok nu langzamerhand geen redelijk stabiel gebeuren voor elkaar heeft. Ik snap best dat er af en toe wat fout gaat en de boel er uit ligt maar zo vaak?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en je blijft maar terugkomen he.
Dat is het windows effect.
het crast, je accepteert het en post er weer lustig op los.
de load van het forum is okay op moment......de forum server dusquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
had ik het net van de week over ( geloof op MSN), snap niet dat Fok nu langzamerhand geen redelijk stabiel gebeuren voor elkaar heeft. Ik snap best dat er af en toe wat fout gaat en de boel er uit ligt maar zo vaak?![]()
helaas heb ik er geen verstand van dus oplossen kan ik het niet maar irritant is het wel.
baf alleen als ook karbo eruit ligtquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:28 schreef BoJo het volgende:
iteejer heeft in dit topic forumserver luistert nu "up and down - vengaboys" *hikup* daar een mooi antwoord op. Of we er blij van moeten worden weet ik niet![]()
Tot dan zijn Karbo en Baf! de opvang fora's![]()
forums of foraquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:28 schreef BoJo het volgende:
iteejer heeft in dit topic forumserver luistert nu "up and down - vengaboys" *hikup* daar een mooi antwoord op. Of we er blij van moeten worden weet ik niet![]()
noem ik jouw forum voor de mijne, kon je het alsnog niet latenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
baf alleen als ook karbo eruit ligt
dank uquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:28 schreef BoJo het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dank uduidelijk uitleg
Misschien kan Fok gemirrored worden naar de haaima server, je hebt toch bandbreedte genoeg
jij of wij?quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb in 5 dagen tijd meer bandbreedte gebruikt dan ik normaal per maand verbruik![]()
Ik kan er dan ook nog opquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:42 schreef Tjabbo het volgende:
en het lag er weer uit. voor de users dan.
Lekker tijd om rustig te modden als alleen de admins en mods er nog op kunnen.
Mind de PI pleasequote:Op woensdag 5 januari 2005 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
noem ik jouw forum voor de mijne, kon je het alsnog niet laten![]()
Maar als Karbo zijn reputatie van meer down dan up vast houd heb ik niks te vrezen![]()
Mijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mind de PI please
Karbo is idd wat vaker down geweest de laatste tijd. jammer.
Maar ik heb het dan ook zelf opgezet, en draai zelf de database + software van mijn eigen pc op het werk. Zodra ik een webserver heb gevonden die achter een grote firewall staat, gaat karbo daar bij op. Dan moet het gewoon tijden achtereen kunnen draaien.
quote:
quote:
ja mijne kennen we nu welquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Maar van mijn Slurpo zijn de meeste foto's
max 10 connecties dan had je geen server platform. Een workstation heeft die limiet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijnsmiley moest ook een rinkeltje laten bellen.
Zo heb ik ook eens geprobeerd een site te hosten. Op m'n chello 16 kb/s upload en een Win2k Server met IIS etc. Maar met een max van 10 connecties en toen ging de server plat
Waren pa en ma ook blij mee![]()
gek hequote:Op woensdag 5 januari 2005 22:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Maar van mijn Slurpo zijn de meeste foto's
ach. gewoon een disk in een raid 5 config die gecrashed is. Niets aan de hand.quote:
betekent niet veel hoorquote:
ja of gewoon een schif die bijna vol is dat kan ook nogquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ach. gewoon een disk in een raid 5 config die gecrashed is. Niets aan de hand.
schijf verwisselen, automatische rebuild en gaan met de banaan.
*paniek*quote:
hoi overbejaarde zuiglamaquote:
bojo mag achteraanquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
*paniek*
sluiten ramen en deuren! opstellen in rijen van 3! vrouwen, kinderen en BoJo's voorop
< / flauw >
stelletje kontbipsersquote:
jij mag ook niet naar buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:27 schreef ook_gek het volgende:
sex mag niet voor het huwelijk.
en na het huwelijk komt het er niet meer vanquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:27 schreef ook_gek het volgende:
sex mag niet voor het huwelijk.
en JIJ kunt het wetenquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en na het huwelijk komt het er niet meer van
quote:
neejquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:23 schreef MutZ het volgende:
Slaapt iedereen inmiddels??
we??quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:24 schreef Youp het volgende:
mutz, wil je ons tosties komen bakken? daar zijn we te lam voor...
de supra is blauwquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:00 schreef Fugie het volgende:
doe maar die carbonStaat mooier onder die zwarte lak denk ik
mja onder donkerblauw staat het ook beter denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de supra is blauw
Maar hoe zal dat klinken? (Ik heb hoogst ws. een grotere turbo elbow en een catloos systeem gescored. moet dus alleen nog een dempertje hebben)
Ze zijn zo goedkoop. De remus onder mijn celica was echt een factor 10 duurder.
ik stem voor apexi cb exhaustquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:08 schreef Tjabbo het volgende:
Teringherrie moet ook.
riiiiiiiiiiiiggggghhhhhhtttttttttttquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:31 schreef D-Devil het volgende:
De 1e, lijkt namelijk veel op de mijne, dus dan ben je gelijk stoer.
foto?quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:31 schreef D-Devil het volgende:
De 1e, lijkt namelijk veel op de mijne, dus dan ben je gelijk stoer.
Wat is erquote:
dat zullen we dan wel merken.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:41 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding].
Ik denk wel dat het geluid erg hard zal zijn, want het is bij mij al serieus hard nu.
ik denk je gaat iets liefs tegen mij zeggenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk je gaat iets liefs tegen mij zeggen![]()
Ik heb geen goede foto van de zijkant, dus dat wordt al wat lastiger.. Maar ik maak er straks anders wel 1quote:
Dat is haast exact dezelfde. Wat kostte die van jou ongeveer?quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb geen goede foto van de zijkant, dus dat wordt al wat lastiger.. Maar ik maak er straks anders wel 1.
Dit is wat ik besteld heb : [afbeelding]
onder een corsa 1.6 ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb geen goede foto van de zijkant, dus dat wordt al wat lastiger.. Maar ik maak er straks anders wel 1.
Dit is wat ik besteld heb : [afbeelding]
mede-dictatorquote:
Een turbo werkt heel sterk als demper, daarom kun je bij een turbo veel makkelijker een rechte pijp monteren, en t levert ook nog eens vermogen op.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:41 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding].
Ik denk wel dat het geluid erg hard zal zijn, want het is bij mij al serieus hard nu.
Met open lucht filter levert het me zo'n 30 pk opquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een turbo werkt heel sterk als demper, daarom kun je bij een turbo veel makkelijker een rechte pijp monteren, en t levert ook nog eens vermogen op.
Pas daar mee op, niet alles turbo's kunnen tegen openlucht filters, bijv Saab 900 Classic's, alle Impreza's GTT t/m de laatste WRX STI en zo zijn er nog een paar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Met open lucht filter levert het me zo'n 30 pk op
Daarom wil ik dat ook.
140 of 150 euro heb ik betaaldquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is haast exact dezelfde. Wat kostte die van jou ongeveer?
Jaquote:
Ik vind ze allebei téquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:58 schreef Tjabbo het volgende:
meningen graag:
muffler tip 1
Muffler tip 2
voor onder de supra moet dat zijn.
Ik vind ze allebei téquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:58 schreef Tjabbo het volgende:
meningen graag:
muffler tip 1
Muffler tip 2
voor onder de supra moet dat zijn.
tempo maken heet datquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:22 schreef PeuRac het volgende:
Daarom hoef je t nog niet 2x te posten
Hij maakt de looks wel waar, dat scheelt ja...quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:35 schreef D-Devil het volgende:
Ik vind ze echt niet TE, vooral niet voor een 3.0i turbo.
nee maar jij bent ook limbo dus dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:43 schreef D-Devil het volgende:
Onder een corsa kan het gewoon echt niet.
Hoe is het trouwens met je kofferbak ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee maar jij bent ook limbo dus dat verklaart een hoop
weet niet, moet nog ff bekleding eruit halen om te laten drogen ofzo. Het regent hier niet echt boeiend dus kan het niet echt sjekkequote:Op donderdag 6 januari 2005 11:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je kofferbak ?
je moet gewoon niet zon el cheapo ding nemen eigelijk. Gewoon dikke bling uitlaatquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou niet voor die carbon kiezen, past niet echt bij de auto vind ik
Not suitable for work?quote:
Je kan er gewoon op klikken geen ranzigheden of niets !quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Not suitable for work?
*durft niet te klikken*
Liefquote:
Jij bent vroeg wakker...quote:
Dat ziet hij dan toch wel op Karboquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:47 schreef MutZ het volgende:
@tjabbo, gereageerd @karbo
Zo komt het er dan ongeveer uit te zien ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:07 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Blitz NUR Exhaust, cat-back system. 520 dollar.
[afbeelding]
HKS Dragger.
Soft rumble....mean look with the nice large cannister. The best in my opinion. 120mm polished tip with 85mm (3.3") diameter main piping. Unleash the power. Solid 18-20HP. Combine this with the HKS downpipe for the MK3 and bolt on 30-35HP!!!!
Sale price: $649.00
[afbeelding]
HKS Turbo Exhaust.
65mm piping with a 65mm tip. An easy 20 HP!!! Great HKS quality!! Not exactly as pictured.
Sale price: $450.00
Bron
Misschien dat iemand ervaring had met een dergelijk merk? Of met het kopen van mufflers op ebay?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:23 schreef D-Devil het volgende:
Goed genoeg lijkt mij zo maar ja waarop wil je dat baseren.
OKay dank je. dan ga ik er denk ik 1 bestellen binnenkort.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:29 schreef PeuRac het volgende:
als ze RVS zijn, gaan ze heel lang mee, en is de kwaliteit altijd goed genoeg.
Maar hebben ze op die Supra site er geen ervaring mee dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
OKay dank je. dan ga ik er denk ik 1 bestellen binnenkort.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:10 schreef BoJo het volgende:
reminder : haar naam was Domina.
Geen idee. vast wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar hebben ze op die Supra site er geen ervaring mee dan?
Tegen wie heb je het nou de hele tijdquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:04 schreef alki het volgende:
I know heb ook geen corsa namelijk
lekkere collega waar ik net mee liep te babbelen, ff dat ik haar naam niet vergeet.quote:
Nu alweer thuisquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nou de hele tijd![]()
je loopt alleem maar met je GTV te pimpen in je onsamenhangende posts
ben weer thuuus btw![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekkere collega waar ik net mee liep te babbelen, ff dat ik haar naam niet vergeet.
na die geile blik en "see you around"![]()
![]()
![]()
als jij het zegtquote:
Minder als 10minquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
als jij het zegt
nu niet meer iig
Snel zijn we wel blij Planet want ik heb em gemist
Hebbie het over mij of wie heeft er nog meer een GTV dan? :Squote:Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nou de hele tijd![]()
je loopt alleem maar met je GTV te pimpen in je onsamenhangende posts
ben weer thuuus btw![]()
dat was ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:50 schreef ThaFreak het volgende:
werdt net gebeld door nummer:
$$$$$&$$$$$+$$$$$*$$$$$![]()
wtf is dat ??
heb maar niet opgenomen
omdat jij mijn signaturetopic op baf! hebt geslotenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat was ik![]()
waarom nam je niet op ?![]()
bitchquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat jij mijn signaturetopic op baf! hebt gesloten![]()
Sinds wanneer werk je samen met je nichtjes?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je samen met je nichtjes?
ah okequote:Op donderdag 6 januari 2005 16:48 schreef Hugster het volgende:
Nee alki liep over uiitlaten te pimpen
quote:
nichtjes?????quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je samen met je nichtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |