ja dat weet ik maar nu voelt dat even niet zo, dat weet jij ook....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:16 schreef Rhoona het volgende:
gelukkig heb je er steun aan!! En een ding weet je zeker.. Je bent niet de enige die in deze situatie zit/ heeft gezeten...
Wat er ook gebeurt de komende tijd, het komt uiteindelijk allemaal goed
Je bent bang dat het pijn doet als het uit is he ? En je bent ook bang dat je spijt krijgt als je die beslissing neemt... dat is heel normaal. Ik kan je ook wel een antwoord geven, want ook ik heb een eerdere relatie gehad die na 2 jaar voorbij ging. Het doet pijn, heel veel pijn. Je hebt ook spijt de eerste periode.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:23 schreef toscane het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar nu voelt dat even niet zo, dat weet jij ook....
nooit spijt gehad van je beslissing? je ex nooit spijt gehad toen het uitging...?
Nee ik heb nooit spijt gehad. Ik stond namelijk helemaal achter mijn beslissing, qua gevoel en verstand. Voor mijn ex was het anders, die had spijt van zo'n beetje alles... Had hij maar dit, had hij maar dat. Ik heb nooit geweten hoeveel hij van me hield. Blabla... Duh als je dat nooit laat merken/ zegt...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:23 schreef toscane het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar nu voelt dat even niet zo, dat weet jij ook....
nooit spijt gehad van je beslissing? je ex nooit spijt gehad toen het uitging...?
ik hoop dat ik eruit kom, ik hoop het echt, ik wil iets doen waarvan ik weet dat het nu en ook op langere termijn goed is en ja freeflyer ik begrijp dat je dat zegt, nu handelen is echter niet zo makkelijk... ik wil er nog over praten nog kijken wat ik kan doen maar wel heel eerlijk zijn tegenover mezelf en tegenover hem... ja hoop ik weet het, hoop dat hij toch veranderd, ik blijf kritisch, echt waar. ik zit nu alleen midden in de beslissingsfase, ik forceer het even niet, ik ben bezig het op een rijtje te krijgen, ik vind dat ik daarin al vorderingen maak... aangezien hij moeilijk praat en het nog niet op een rijtje heeft, ik wil het samen van voor tot achter doorspreken en er samen voor gaan of het samen afsluiten. naast mijn liefde is hij mijn maatje mijn alles, als we uit elkaar gaan dan doen we dat naar mijn mening in overlegquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent bang dat het pijn doet als het uit is he ? En je bent ook bang dat je spijt krijgt als je die beslissing neemt... dat is heel normaal. Ik kan je ook wel een antwoord geven, want ook ik heb een eerdere relatie gehad die na 2 jaar voorbij ging. Het doet pijn, heel veel pijn. Je hebt ook spijt de eerste periode.
etc. etc.
Jij komt er wel. Geloof in je zelf. Je bent veel meer waard dan hem. Cliche ja, ik weet het, maar het is wel zo.
Ik krijg niet het gevoel dat hij er wat aan wil doen, en dan is het gewoon over. Misschien niet meteen maar wel binnen een jaar. Dat hij die beslissing bij jou legt zegt in mijn ogen alleen dat hij de moed al heeft opgegeven en te slap is om die keuze zelf te maken. Immers wanneer jij besluit om niet verder te gaan, kan hij lekker lang boos op jou zijn en jou afschilderen als de dame die al het moois heeft verpestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:48 schreef toscane het volgende:
er zijn 2 oplossingen, tot elkaar komen, samen aanpassen of zonder elkaar verder... daar moet ik het dan maar mee doen, een keuze uit deze 2 oplossingen. en fijn (NOT) dat hij de keuze bij mij legt, dat ik dus moet beslissen want zo voelt het (en zo is het...).
En welke consessie doet hij?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:37 schreef toscane het volgende:
en ik heb wel de conclusie getrokken dat ik iets moet doen aan dat geren en gevlieg en niet alles tegelijk willen doen... ik wil alleen niet te veel dingen opgeven maar het allemaal wat beter indelen en meer overleggen, dat is de consessie die ik wil doen
ik begrijp je reactie maar ik geef ook aan dat hij het weekend heeft laten zien om zich aan te passen en ja misschien houdt hij dat niet lang vol en nee het is nog niet geheel uitgesproken. en misschien komen we er dus ook niet uit. ik wil concreet weten hoe volgens hem onze relatie eruit zou moeten zien en ik zal hem ook zeggen hoe ik dat zie. ik weet welke consessies ik wil doen en das niet genoeg voor hem zoals hij eerder aangaf dat weet ik al, dan rest de vraag: wat kan hij er dan nog aan doen, gaat ie dat doen en staat hij daarachter? dat antwoord ga ik deze week krijgten geloof me en afhankelijk van dat antwoord gaan we wel of niet met elkaar door.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:16 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
En welke consessie doet hij?
Meisje je doet alles om deze relatie te redden ten koste van jezelf...Voor nu voelt dat misschien even goed....maar ik geef je op een briefje dat er over een paar weken weer iets anders op tafel komt waar hij het niet mee eens is.en daar ga je dan weer...
Kom eens voor jezelf op en laat hem in zijn sop gaar koken.dat is de enige manier om hem tot nadenken aan te zetten.....
Hij heeft jou te accepteren zoals je bent en doet......
Jullie moeten ophouden met te proberen om elkaar te veranderen.dat werkt niet.
Jij bent een vrouw en wilt praten.je wilt alles boven tafel hebben......echter veel antwoorden zul je nooit krijgen..leg je daarbij neer..en doe je eigen ding.
Accepteerd hij dat niet.dan is er maar 1 oplossing......uit elkaar gaan..
Ik kan je maar 1 advies geven.................stop met vechten voor deze relatie....jouw grens had allang bereikt moeten zijn.zolang jij die niet aangeeft en blijft vechten....zal hij er niets tot heel weinig voor doen...quote:Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef toscane het volgende:
[..]
ik begrijp je reactie maar ik geef ook aan dat hij het weekend heeft laten zien om zich aan te passen en ja misschien houdt hij dat niet lang vol en nee het is nog niet geheel uitgesproken. en misschien komen we er dus ook niet uit. ik wil concreet weten hoe volgens hem onze relatie eruit zou moeten zien en ik zal hem ook zeggen hoe ik dat zie. ik weet welke consessies ik wil doen en das niet genoeg voor hem zoals hij eerder aangaf dat weet ik al, dan rest de vraag: wat kan hij er dan nog aan doen, gaat ie dat doen en staat hij daarachter? dat antwoord ga ik deze week krijgten geloof me en afhankelijk van dat antwoord gaan we wel of niet met elkaar door.
zo zie ik het... of ik het zo goed zie, misschien niet en misschien schaaf ik het nog wel iets mee, maar voor nu denk ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |