*kuch*kinderziektes*kuch*quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
*kuh*Batterij*kuch*
Camera komt er vast en zeker aan.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:43 schreef Max_Dark het volgende:
Ik zit te wachten tot er een camera voor wordt aangekondigt. 512MB en een groot scherm dat schreeuwt toch om een foto/video camera in deze cameraphone-tijd?
En GTA op de PSP is wel heel geil. Ik zit met smart op Tales of Eternia te wachten, heb ToS gespeeld en was er helemaal weg van, wanneer komt die uit? En die filmpjes doen het niet bij mij, krijg alleen een plaatje te zien (m'n japans is enigzins roestig)
In princiepe zou je er het internet mee op kunnen, je hebt alleen wel de juiste software nodig... en die is er nog niet!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:31 schreef R-Alph het volgende:
Camera komt er vast en zeker aan.
Kun je er trouwens inet mee op? En hoe zit het formaat cards wat er in kunnen. Gaat er SD in? Of gebruikt sony hun eigen kaartjes![]()
Ik ben benieuwd wat er allemaal voor een toepassingen nog bij komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
In princiepe zou je er het internet mee op kunnen, je hebt alleen wel de juiste software nodig... en die is er nog niet!Uiteraard gebruikt Sony z'n eigen kaartjes!
Nee, het zijn de half-grote Sony kaartjes die ze ook in bepaalde camera's van hun gebruiken, Memorystick Duo's.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:57 schreef R-Alph het volgende:
Ik ben benieuwd wat er allemaal voor een toepassingen nog bij komen.
Dat zijn toch niet die grote sony kaartjes die ze ook in de camera's van hun gebruiken he![]()
Grootste maat daarvan is 512quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, het zijn de half-grote Sony kaartjes die ze ook in bepaalde camera's van hun gebruiken, Memorystick Duo's.
Nee had net al op tweakers pricewatch gezocht. En daar had ik ze niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:42 schreef Tain het volgende:
1GB Memory stick Duo alleen op het moment niet leverbaar. Maar op de tweakers pricewatch zullen ze ook wel staan
Zolang het maar een camera is die z'n foto's op Memory Stick Duo opslaat. (Sony camera's dus)quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:08 schreef BaggerUser het volgende:
hoe zit het nou met digitale camera's want op zo'n presentatie haalde ze het kaartje uit een fototoestel en deden die gelijk in de psp maar kan dit bij meer camera's al of is dat de enige? en welke was dat? (filmpje van de CES)
maar de psp moe tde foto's toch ook in een bepaalde directory hebben?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zolang het maar een camera is die z'n foto's op Memory Stick Duo opslaat. (Sony camera's dus)
Hij kost rond de 150 euro die stick.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:50 schreef Blinker het volgende:
Als ik een PSP heb wil ik echt wel zo'n 1gb stickie hebben.
Als de PSP een ingebouwde HD had van 20GB, dan zou de accu nòg sneller leeg zijn!quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij kost rond de 150 euro die stick.
Als de PSP een ingebouwde HD had van 20GB ofzo... Goddamn, dan had ik hem echt ALANG gekocht.
Anyways. De PSP spellen schijnen net zo duur te zijn als PS2 spellen in Japan. Ik vraag me dan af hoe dat zit met de andere landen.
Tja! Dan koop je gewoon nog een paar extra accu's!quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als de PSP een ingebouwde HD had van 20GB, dan zou de accu nòg sneller leeg zijn!
Hehe. Weet je ook waar je niet aan moet zitten hequote:Op woensdag 12 januari 2005 23:50 schreef Kontiki het volgende:
Ja, effe 5 seconden stoppen om er een nieuw accuutje in te stoppen, het zal mij een zorg zijn hoor
Alleen volgens Knater is het batterijklepje nogal kut, dat is dan weer jammer. Ik ben een waar grootmeester in het kapot maken van klepjes en scharnieren.
Als dat filmpje gemaakt is om amerikanen en europeanen te sarren vind ik het wel lollig, anders is het maar zondequote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Belachelijk inderdaadWat is daar nou de lol van
Hoe ironischquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:17 schreef P-Style het volgende:
Volgens mij is die accu nog bruikbaar...
Ik zie niet waarom het niet zou mogen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:47 schreef kiddyl het volgende:
Ik weet niet of het mag, maar ik kan de PSP's leveren op voorraad. Zie ook GoT (of vloek ik hier). Standard Pack 300 en Value Pack 350 incl verzenden en getest. Tot op heden geen douane of btw heffingen bij de eigenaren.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef Junkie het volgende:
Ik denk dat hij zo stuk is...
En dit is mijn bewijs:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.mobilegamearena.net/news_133.html
Filmpje: http://mga.sorobangeeks.com//news_pics/133/psp_cassee.mpg
![]()
![]()
![]()
Are you upset now?
Wat een stel idioten zeg.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef Junkie het volgende:
Ik denk dat hij zo stuk is...
En dit is mijn bewijs:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.mobilegamearena.net/news_133.html
Filmpje: http://mga.sorobangeeks.com//news_pics/133/psp_cassee.mpg
![]()
![]()
![]()
Are you upset now?
quote:Op zondag 16 januari 2005 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg trouwens vrijdag of anders pas volgende week mn ds
Bij lik sang is ie 335 euro, als jij het daarvoor doet, hebben we misschien een dealquote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:47 schreef kiddyl het volgende:
Ik weet niet of het mag, maar ik kan de PSP's leveren op voorraad. Zie ook GoT (of vloek ik hier). Standard Pack 300 en Value Pack 350 incl verzenden en getest. Tot op heden geen douane of btw heffingen bij de eigenaren.
Volgens mij is het bij die eerste gewoon eruit gooien. Daar kan hij misschien zijn vingers verstoppen en gewoon met twee vingers een gamekaartje gooien.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
wat een prachtapparaten zijn het toch!![]()
Weet je dat wel zo zeker? Merk ook even op dat hij meteen uitgaat en zijn vinger niet te vinden is bij de power knop..quote:Op zondag 16 januari 2005 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat weet ik wel zeker, kijk eens wat een moeite hij moet doen
Zo he Sherlock!quote:Op zondag 16 januari 2005 17:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij die eerste gewoon eruit gooien. Daar kan hij misschien zijn vingers verstoppen en gewoon met twee vingers een gamekaartje gooien.
Mysterie ontrafeldquote:Op zondag 16 januari 2005 20:10 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Zo he Sherlock!
Misschien is dit filmpje wel bedoeld als grap?
Nogal logisch een grap ja...quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 14:43 schreef kiddyl het volgende:
Als mensen hier interesse hebben in een PSP kijk dan hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/991138
Hier post ik ook onder de nick 'kiddyl' en ik heb er al een aantal verzonden naar members aldaar. Voor meer info mail me.
Mail me maar dan heb ik een aanbieding voor je. Prijs is nog lager dan die van Lik-Sangquote:Op maandag 17 januari 2005 23:11 schreef Robhimself het volgende:
[..]
*Heeft al ps2 en xbox games in de verkoop staan voor dit juweeltje*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |