hij voelt goed aan, aligt lekkerder in de hand dan de DS, 1 nadeel is dat de start knop "ver weg" zit dus als je effe snel wil pauzeren moest ik ff zoeken en als je met een spel bezig bent zoals ridge racers is dat niet koel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:34 schreef pmponer het volgende:
Mooi man... Hoe voelt hij aan... lekker stevig enzo?
lijkt van niet, maar ik heb em ook nog niet veel gebruikt, vanavond even alleen maar "analoog" spelenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef kepler het volgende:
aan die persoon met de PSP: zit dat analoge pookje niet op een onhandige plek
het lijkt me dat als je hem gewoon vasthoud dat je je duim in een vreemde hoek moet houden om een beetje normaal 'analoog' te spelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:13 schreef knater het volgende:
[..]
lijkt van niet, maar ik heb em ook nog niet veel gebruikt, vanavond even alleen maar "analoog" spelen
Vraaje:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:29 schreef knater het volgende:
het analogue discje werkt beter met ridge racers dan ik had gedacht, tis even wennen want hij is nogal klein, en volgens mij moet ik nog een goede positie aanleren zodat ik niet na een uur krampachtige verschijnselen krijg
online gamen is nog niet gelukt, kom op kai hij herkent m'n psp en alles lijkt goed ingesteld, maar volgens mij zit iedereen nog te klooien want niemand die bij mij joinde (zitten een 10 tot 30 man) en als ik wil joinen verbreekt m'n verbinding, mja de sweex staat ook nog niet op de compatible lijst
Babelfishje:quote:Qui aurait pu dire que la Playstation Portable pouvait également servir d’arme ? C’est en tout cas l’avis des responsables aéroportuaires japonais qui jugent que l’utilisation de la PSP en cours de vol pourrait s’avérer être un moyen d’agression. La raison ? La simple pression d’un bouton qui permet d’éjecter le disque UMD de la console. La PSP se voit donc interdite dans le compartiment des voyageurs mais accueillie à bras ouverts dans la soute à bagages. La portabilité même de la console se voit donc remise en cause.
bron: Jeux-Francequote:Who could have said that Playstation Portable could also be used as weapon? It is in any case the opinion of the Japanese airport persons in charge who judge that the use of the PSP in the course of flight could prove to be a means of aggression. Reason? Simple pressure of a button which makes it possible to eject disc UMD of the console. The PSP is thus seen prohibited in the compartment of the travellers but accomodated with arms open in the baggage hold. The portability even of the console is thus seen called into question.
Nou ben ik niet met je eens, ik heb ook de value set en heb gisteren de oordopjes ingedaan, het geluid klinkt echt veel beter dan door de 2 piepkleine gaatjes die als speakers doorgaan, ook het tasje is wel goed in tegenstelling tot andere forums waar mensen klagen dat het tasje te klein is, ik weet niet wat ze ermee doen maar hier past ie prima, en je kunt em maar beter erbij hebben want je wil echt geen krasje op je uber scherm hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
Oftie hier nou komt of niet denk dat je tog beter de gewone kunt kopen.
Remote op de oordopjes zijn waardeloos als je het moet geloven van alle reviews, 32 MB doe je nix mee naja het tasje schijnt ook niet je van het te zijn.
Maar volgens mij komt die hier ook wel.
http://www.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5649quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vraaje:
Hoezo comp list? 8.0211 is 8.0211...
En ondersteunt Wi-Fi ook beveiligde verbindingen? Mij gaat het dan vooral om WPA.
Baggeruser zou je niet onder mijn naam willen posten=quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:38 schreef PLAE@ het volgende:
online gamen al gelukt ?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:22 schreef Xrenity het volgende:
De PSP mag het vliegtuig niet in![]()
![]()
[..]
Babelfishje:
[..]
bron: Jeux-France
Omdat de UMD eruit kan knallen ;D
Ik ging bij mijn bericht ook af op de berichten van andere fora (helaas ben ik zelf nog niet in bezit van het machtige apparaatjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:50 schreef knater het volgende:
[..]
Nou ben ik niet met je eens, ik heb ook de value set en heb gisteren de oordopjes ingedaan, het geluid klinkt echt veel beter dan door de 2 piepkleine gaatjes die als speakers doorgaan, ook het tasje is wel goed in tegenstelling tot andere forums waar mensen klagen dat het tasje te klein is, ik weet niet wat ze ermee doen maar hier past ie prima, en je kunt em maar beter erbij hebben want je wil echt geen krasje op je uber scherm hebben.
De 32 mb is gewoon fijn, hoezo kan je er niks mee? je kan er games mee saven en dat vindt ik wel handig als je een psp koopt, ja tuurlijk kun je een 500 mb of 1 gig erin stoppen en films erop kijken en weet ik wat allemaal nog meer, maar voor de average hannesworst is het wel zo handig dat alles erbij zit en je niet nog extra dingen ergens anders moet halen.
btw: ik heb het disc schieten geprobeerd, maar is niet gelukt en ik ga em ook niet uit lopen wringen als een spons!
Die remote heb ik nog niet uitgeprobeerd, ja d'r zit geen display op maar goed bij een ipod krijg je uberhaubt geen remotequote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ging bij mijn bericht ook af op de berichten van andere fora (helaas ben ik zelf nog niet in bezit van het machtige apparaatje)
Maar goed als het tasje zijn werk goed doet, en de oordopjes (had ik het ni eens zo zeer over meer over de remote die eraan vastzit maar goed) ook dan is het nog wel de moeite waard ja.
Naja en die 32 Mb is idd leuk om spellen te saven (alhoewel is dat nog krap vindt als je die save game groottes van een poosje trug zag) Ik zelf heb graag een grotere zodat ik ook MP3tjes en eventueel een filmpje voor de vele treinreizen die ik maar heb. Maar dat is dus persoonlijk dan
Voor de rest keep sharing your uh ervaringen.. (kom er ff ni op)
Heb de vorige topics niet echt mee gelezen (deze wel) maare staat het spelletje op een kleine cdtje? Dacht dit te hebben gelezen ergens maar ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef knater het volgende:
[..]
Die remote heb ik nog niet uitgeprobeerd, ja d'r zit geen display op maar goed bij een ipod krijg je uberhaubt geen remote![]()
verder moet ik zeggen dat ik met de dag meer impressed ben van m'n psp, eerlijk gezegd heb ik niet een de gba of ds aangeraakt sinds dat ik em binnen heb, maar dat komt ongetwijfeld wel weer
Het analogue diskje is erg fijn, maar ik krijg nog steeds kramp na een 45 of uurtje gespeeld te hebben.
Ik zoek iemand trouwens die ook een psp en ridge racers heeft en deze al WEL online heeft kunnen spelen, want mij is het nog steeds niet gelukt.
Klein detail is dat de game doosjes iets kleiner zijn dan de dvd doosjes, en ik ook HOOP dat dit blijft en niet dat europa het weer met lelijke psx achtige meukdoosjes moet doen.
bronquote:Internet retailer Amazon has begun taking pre-orders for UK PSPs, even though Sony itself has yet to confirm a price and release date for the handheld on these shores.
On the PSP product page at the UK branch of Amazon the handheld is listed at £179.99 with a release date of March 18. A bundle that includes the system itself and a copy of Konami's Metal Gear Acid is also offered for £211.98.
Er staat toch echt:quote:
Vetquote:Op zondag 9 januari 2005 21:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kijk eens mensen?
NFSU The rivals!!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2527
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg goed uit! hopen dat het online kan
Ik denk dat je daar wel vanuit mag gaan!quote:Op zondag 9 januari 2005 23:59 schreef Hellrazor het volgende:
dat zal zeker een topper worden als hij 3d is
Dat is ie al bij de FRS... en volgens mij bij de Bart Smit ook.quote:Op maandag 10 januari 2005 08:24 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wanneer zo'n ding te pre-orderen is, of dat ueberhaupt nodig is en waar je dat dan het beste kunt doen (FRS misschien)?
Ik hoop dat de zaken alles genoeg pre orderen en dat ze alles op tijd binnen hebben. Ik ben benieuwd hoe het gaat met het tegengaan van illegale software.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:09 schreef c0nd0r het volgende:
Nou spellen zijn een stuk makkelijker te krijgen dan het apparaatje zelf hoor dus als de prijs gunstig is.. Who cares? Dan loop je naar de intertoys en koop je er een spel bij.
Iig dat zou ik denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |