abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24432106
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:34 schreef pmponer het volgende:
Mooi man... Hoe voelt hij aan... lekker stevig enzo?
hij voelt goed aan, aligt lekkerder in de hand dan de DS, 1 nadeel is dat de start knop "ver weg" zit dus als je effe snel wil pauzeren moest ik ff zoeken en als je met een spel bezig bent zoals ridge racers is dat niet koel.
2de nadeel is dat aan de rechterzijde de powerknop zit, nou heb ik em nog niet onder het spelen per ongeluk uitgezet hierdoor, maar ik voel em wel de hele tijd.

Het is me NOG niet gelukt om online te racen maar ik ga het vanavond weer proberen
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:51:22 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24433733
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2495

PSP nog geen 200 dollar in de USA Nu weet ik zeker dat ik hem ga kopen komende zomer
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24433993
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_24434200
Weet iemand de Nederlands release prijs al?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_24439625
Komt dat Value Pack ook in NL uit? Sony heeft de neiging om dat soort zaken alleen in Japan uit te brengen....
pi_24441824
Oftie hier nou komt of niet denk dat je tog beter de gewone kunt kopen.
Remote op de oordopjes zijn waardeloos als je het moet geloven van alle reviews, 32 MB doe je nix mee naja het tasje schijnt ook niet je van het te zijn.

Maar volgens mij komt die hier ook wel.
pi_24441847
er is niks bijzonders aan het value pack dus zal ook gewoon in NL uitkomen
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:42:34 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24444060
Goed nieuws: Europese Launch Line-up

Nieuwe screens Spider-Man 2 en THUG2
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_24444278
dinges

Ik hoop dat Spider-Man 2 weer volledige vrijheid biedt, net als de console-versie. Alleen dan lijkt het me een leuk spel.

Tony Hawk in 3D spelen. Nachtdiensten waren nog nooit zo kort als in 2005
  vrijdag 7 januari 2005 @ 10:42:33 #61
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24448713
aan die persoon met de PSP: zit dat analoge pookje niet op een onhandige plek
The line is a dot to you!
pi_24454767
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef kepler het volgende:
aan die persoon met de PSP: zit dat analoge pookje niet op een onhandige plek
lijkt van niet, maar ik heb em ook nog niet veel gebruikt, vanavond even alleen maar "analoog" spelen
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:23:02 #63
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24455103
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:13 schreef knater het volgende:

[..]

lijkt van niet, maar ik heb em ook nog niet veel gebruikt, vanavond even alleen maar "analoog" spelen
het lijkt me dat als je hem gewoon vasthoud dat je je duim in een vreemde hoek moet houden om een beetje normaal 'analoog' te spelen.
The line is a dot to you!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:38:16 #64
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24455312
online gamen al gelukt ?
pi_24455866
het analogue discje werkt beter met ridge racers dan ik had gedacht, tis even wennen want hij is nogal klein, en volgens mij moet ik nog een goede positie aanleren zodat ik niet na een uur krampachtige verschijnselen krijg

online gamen is nog niet gelukt, kom op kai hij herkent m'n psp en alles lijkt goed ingesteld, maar volgens mij zit iedereen nog te klooien want niemand die bij mij joinde (zitten een 10 tot 30 man) en als ik wil joinen verbreekt m'n verbinding, mja de sweex staat ook nog niet op de compatible lijst
pi_24459913
Misschien moet je even wat klappen uitdelen aan je router (virtueel dan he ) zodat je PSP een DMZ (de-militarized zone of zoiets) wordt. Dan staan alle poorten naar je PSP open. Ik denk dat hij het dan doet. Meestal verpest een firewall of foute NAT-instelling het multiplayeren.
pi_24460415
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:29 schreef knater het volgende:
het analogue discje werkt beter met ridge racers dan ik had gedacht, tis even wennen want hij is nogal klein, en volgens mij moet ik nog een goede positie aanleren zodat ik niet na een uur krampachtige verschijnselen krijg

online gamen is nog niet gelukt, kom op kai hij herkent m'n psp en alles lijkt goed ingesteld, maar volgens mij zit iedereen nog te klooien want niemand die bij mij joinde (zitten een 10 tot 30 man) en als ik wil joinen verbreekt m'n verbinding, mja de sweex staat ook nog niet op de compatible lijst
Vraaje:

Hoezo comp list? 8.0211 is 8.0211...

En ondersteunt Wi-Fi ook beveiligde verbindingen? Mij gaat het dan vooral om WPA.
pi_24462846
De PSP mag het vliegtuig niet in
quote:
Qui aurait pu dire que la Playstation Portable pouvait également servir d’arme ? C’est en tout cas l’avis des responsables aéroportuaires japonais qui jugent que l’utilisation de la PSP en cours de vol pourrait s’avérer être un moyen d’agression. La raison ? La simple pression d’un bouton qui permet d’éjecter le disque UMD de la console. La PSP se voit donc interdite dans le compartiment des voyageurs mais accueillie à bras ouverts dans la soute à bagages. La portabilité même de la console se voit donc remise en cause.
Babelfishje:
quote:
Who could have said that Playstation Portable could also be used as weapon? It is in any case the opinion of the Japanese airport persons in charge who judge that the use of the PSP in the course of flight could prove to be a means of aggression. Reason? Simple pressure of a button which makes it possible to eject disc UMD of the console. The PSP is thus seen prohibited in the compartment of the travellers but accomodated with arms open in the baggage hold. The portability even of the console is thus seen called into question.
bron: Jeux-France

Omdat de UMD eruit kan knallen ;D
pi_24463036
Bullshit :S
pi_24463037
Handen omhoog, of de disc komt eruit!
pi_24467254
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
Oftie hier nou komt of niet denk dat je tog beter de gewone kunt kopen.
Remote op de oordopjes zijn waardeloos als je het moet geloven van alle reviews, 32 MB doe je nix mee naja het tasje schijnt ook niet je van het te zijn.

Maar volgens mij komt die hier ook wel.
Nou ben ik niet met je eens, ik heb ook de value set en heb gisteren de oordopjes ingedaan, het geluid klinkt echt veel beter dan door de 2 piepkleine gaatjes die als speakers doorgaan, ook het tasje is wel goed in tegenstelling tot andere forums waar mensen klagen dat het tasje te klein is, ik weet niet wat ze ermee doen maar hier past ie prima, en je kunt em maar beter erbij hebben want je wil echt geen krasje op je uber scherm hebben.
De 32 mb is gewoon fijn, hoezo kan je er niks mee? je kan er games mee saven en dat vindt ik wel handig als je een psp koopt, ja tuurlijk kun je een 500 mb of 1 gig erin stoppen en films erop kijken en weet ik wat allemaal nog meer, maar voor de average hannesworst is het wel zo handig dat alles erbij zit en je niet nog extra dingen ergens anders moet halen.

btw: ik heb het disc schieten geprobeerd, maar is niet gelukt en ik ga em ook niet uit lopen wringen als een spons!
pi_24467361
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:28 schreef Kremers het volgende:

[..]

Vraaje:

Hoezo comp list? 8.0211 is 8.0211...

En ondersteunt Wi-Fi ook beveiligde verbindingen? Mij gaat het dan vooral om WPA.
http://www.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5649

lees daar maar even
  zaterdag 8 januari 2005 @ 18:24:41 #73
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24467965
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:38 schreef PLAE@ het volgende:
online gamen al gelukt ?
Baggeruser zou je niet onder mijn naam willen posten=

dank u
  zaterdag 8 januari 2005 @ 18:39:24 #74
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24468300
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:22 schreef Xrenity het volgende:
De PSP mag het vliegtuig niet in
[..]

Babelfishje:
[..]

bron: Jeux-France

Omdat de UMD eruit kan knallen ;D

Najaaaaaaaaa...
pi_24470488
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:50 schreef knater het volgende:

[..]

Nou ben ik niet met je eens, ik heb ook de value set en heb gisteren de oordopjes ingedaan, het geluid klinkt echt veel beter dan door de 2 piepkleine gaatjes die als speakers doorgaan, ook het tasje is wel goed in tegenstelling tot andere forums waar mensen klagen dat het tasje te klein is, ik weet niet wat ze ermee doen maar hier past ie prima, en je kunt em maar beter erbij hebben want je wil echt geen krasje op je uber scherm hebben.
De 32 mb is gewoon fijn, hoezo kan je er niks mee? je kan er games mee saven en dat vindt ik wel handig als je een psp koopt, ja tuurlijk kun je een 500 mb of 1 gig erin stoppen en films erop kijken en weet ik wat allemaal nog meer, maar voor de average hannesworst is het wel zo handig dat alles erbij zit en je niet nog extra dingen ergens anders moet halen.

btw: ik heb het disc schieten geprobeerd, maar is niet gelukt en ik ga em ook niet uit lopen wringen als een spons!
Ik ging bij mijn bericht ook af op de berichten van andere fora (helaas ben ik zelf nog niet in bezit van het machtige apparaatje )
Maar goed als het tasje zijn werk goed doet, en de oordopjes (had ik het ni eens zo zeer over meer over de remote die eraan vastzit maar goed ) ook dan is het nog wel de moeite waard ja.
Naja en die 32 Mb is idd leuk om spellen te saven (alhoewel is dat nog krap vindt als je die save game groottes van een poosje trug zag) Ik zelf heb graag een grotere zodat ik ook MP3tjes en eventueel een filmpje voor de vele treinreizen die ik maar heb. Maar dat is dus persoonlijk dan

Voor de rest keep sharing your uh ervaringen.. (kom er ff ni op )
pi_24477258
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:42 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik ging bij mijn bericht ook af op de berichten van andere fora (helaas ben ik zelf nog niet in bezit van het machtige apparaatje )
Maar goed als het tasje zijn werk goed doet, en de oordopjes (had ik het ni eens zo zeer over meer over de remote die eraan vastzit maar goed ) ook dan is het nog wel de moeite waard ja.
Naja en die 32 Mb is idd leuk om spellen te saven (alhoewel is dat nog krap vindt als je die save game groottes van een poosje trug zag) Ik zelf heb graag een grotere zodat ik ook MP3tjes en eventueel een filmpje voor de vele treinreizen die ik maar heb. Maar dat is dus persoonlijk dan

Voor de rest keep sharing your uh ervaringen.. (kom er ff ni op )
Die remote heb ik nog niet uitgeprobeerd, ja d'r zit geen display op maar goed bij een ipod krijg je uberhaubt geen remote
verder moet ik zeggen dat ik met de dag meer impressed ben van m'n psp, eerlijk gezegd heb ik niet een de gba of ds aangeraakt sinds dat ik em binnen heb, maar dat komt ongetwijfeld wel weer
Het analogue diskje is erg fijn, maar ik krijg nog steeds kramp na een 45 of uurtje gespeeld te hebben.
Ik zoek iemand trouwens die ook een psp en ridge racers heeft en deze al WEL online heeft kunnen spelen, want mij is het nog steeds niet gelukt.
Klein detail is dat de game doosjes iets kleiner zijn dan de dvd doosjes, en ik ook HOOP dat dit blijft en niet dat europa het weer met lelijke psx achtige meukdoosjes moet doen.
pi_24477702
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef knater het volgende:

[..]

Die remote heb ik nog niet uitgeprobeerd, ja d'r zit geen display op maar goed bij een ipod krijg je uberhaubt geen remote
verder moet ik zeggen dat ik met de dag meer impressed ben van m'n psp, eerlijk gezegd heb ik niet een de gba of ds aangeraakt sinds dat ik em binnen heb, maar dat komt ongetwijfeld wel weer
Het analogue diskje is erg fijn, maar ik krijg nog steeds kramp na een 45 of uurtje gespeeld te hebben.
Ik zoek iemand trouwens die ook een psp en ridge racers heeft en deze al WEL online heeft kunnen spelen, want mij is het nog steeds niet gelukt.
Klein detail is dat de game doosjes iets kleiner zijn dan de dvd doosjes, en ik ook HOOP dat dit blijft en niet dat europa het weer met lelijke psx achtige meukdoosjes moet doen.
Heb de vorige topics niet echt mee gelezen (deze wel) maare staat het spelletje op een kleine cdtje? Dacht dit te hebben gelezen ergens maar ik weet het niet zeker.

Werkt hij op sd card? En heb je al eens film gekeken. Het lijkt me echt een super tof apparaatje. Vind hem beter en mooier dan de nintendo ds uitzien en als hij uitkomt ga ik er direct eentje kopen.
Holler
  zondag 9 januari 2005 @ 16:40:38 #78
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24485963
Hmm, lijkt me wel een cool dingetje. Benieuwd wat de Europese prijs gaat worden
Haters everywhere but I don't really care.
pi_24489403
quote:
Internet retailer Amazon has begun taking pre-orders for UK PSPs, even though Sony itself has yet to confirm a price and release date for the handheld on these shores.
On the PSP product page at the UK branch of Amazon the handheld is listed at £179.99 with a release date of March 18. A bundle that includes the system itself and a copy of Konami's Metal Gear Acid is also offered for £211.98.
bron

Is zo'n 260 euro alst goed is.
pi_24490648
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:44 schreef Xrenity het volgende:

[..]

bron

Is zo'n 260 euro alst goed is.
Er staat toch echt:

Buy Sony PSP Handheld Console with Metal Gear Solid 3: Snake Eater today!

Kunnen niet goed lezen daar.
pi_24490855
Kijk eens mensen?

NFSU The rivals!!

http://games.fok.nl/news.php?newsid=2527

Ziet er erg goed uit! hopen dat het online kan
pi_24494028
quote:
Op zondag 9 januari 2005 21:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kijk eens mensen?

NFSU The rivals!!

http://games.fok.nl/news.php?newsid=2527

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er erg goed uit! hopen dat het online kan
Vet

Als je dan ook nog eens in de trein tegen een wild vreemde kan gamen is het helemaal geweldig

Zal er nog een gta sa voor de psp komen? Dat zou helemaal vet zijn
Holler
  zondag 9 januari 2005 @ 23:53:09 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24494136
Er is een GTA bevesitigd voor de PSP:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=2453
pi_24494283
dat zal zeker een topper worden als hij 3d is
pi_24495322
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:59 schreef Hellrazor het volgende:
dat zal zeker een topper worden als hij 3d is
Ik denk dat je daar wel vanuit mag gaan! Al zal Rockstar dan toch wat compromissen moeten sluiten, want de PSP zoveel laten streamen als de PS2-GTA-versies doen is niet bepaald bevorderlijk voor de batterijduur!
  maandag 10 januari 2005 @ 08:04:42 #86
30278 Presto
HEY MISTER DJ !
pi_24497447
Ik kan niet meer wachten! Maar importeren doe ik niet, dus ik houd het voor me zelf spannend
It's the groove that makes us move.
  maandag 10 januari 2005 @ 08:24:08 #87
28167 matthijst
pi_24497535
Benieuwd wanneer zo'n ding te pre-orderen is, of dat ueberhaupt nodig is en waar je dat dan het beste kunt doen (FRS misschien)?
pi_24497541
Ah man, ik wil ook ik wil ook!
Ik hoop dat ik binnenkort nog te eten kan kopen met een vakantie en een PSP die ik nog moet betalen... Naja, gelukkig is eten niet zo'n hoge levensbehoefte.
pi_24497544
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:24 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wanneer zo'n ding te pre-orderen is, of dat ueberhaupt nodig is en waar je dat dan het beste kunt doen (FRS misschien)?
Dat is ie al bij de FRS... en volgens mij bij de Bart Smit ook.
pi_24501884
Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd dat ik de PSP ga halen. Ik wil toch wel wachten totdat ik ze allebei in actie heb gezien, met mijn eiegen ogen op het echte schermpje. Want de DS is minder grfx, maar ook niet slecht (wat ik heb gelezen).
Maar PS2 grfx op een handheld en de game line up, de PSP is nu nog de favoriet. Nog twee maanden en ik kan een beslissing nemen
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
  maandag 10 januari 2005 @ 14:52:57 #91
28167 matthijst
pi_24501975
Jammer dat er nog geen exacte datum bekend is
  maandag 10 januari 2005 @ 14:59:34 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24502038
pi_24504817
bij de frs kun je geen games preorderen... zoals ik het nu zie. dus laat die preorder dan maar zitten. wat heb je nu aan een kale psp
pi_24505304
Nou spellen zijn een stuk makkelijker te krijgen dan het apparaatje zelf hoor dus als de prijs gunstig is.. Who cares? Dan loop je naar de intertoys en koop je er een spel bij.
Iig dat zou ik denken..
pi_24507409
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:09 schreef c0nd0r het volgende:
Nou spellen zijn een stuk makkelijker te krijgen dan het apparaatje zelf hoor dus als de prijs gunstig is.. Who cares? Dan loop je naar de intertoys en koop je er een spel bij.
Iig dat zou ik denken..
Ik hoop dat de zaken alles genoeg pre orderen en dat ze alles op tijd binnen hebben. Ik ben benieuwd hoe het gaat met het tegengaan van illegale software.
Holler
pi_24507624
damn GTA op PSP en dat rond de launch (als ie niet uitgesteld wordt). Vette games erop !
  maandag 10 januari 2005 @ 22:43:25 #97
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24508258
Ik zit te wachten tot er een camera voor wordt aangekondigt. 512MB en een groot scherm dat schreeuwt toch om een foto/video camera in deze cameraphone-tijd?

En GTA op de PSP is wel heel geil. Ik zit met smart op Tales of Eternia te wachten, heb ToS gespeeld en was er helemaal weg van, wanneer komt die uit? En die filmpjes doen het niet bij mij, krijg alleen een plaatje te zien (m'n japans is enigzins roestig )
  maandag 10 januari 2005 @ 23:06:33 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24508733
ToE komt in Japan in maart.
pi_24509823
Ziet er allemaal weer pico bello uit. Titels top, graphics top, alles top.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:24:00 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24510462
*kuh*Batterij*kuch*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')