abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2005 @ 00:11:19 #101
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24605435
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:59 schreef blackmage het volgende:
*heeft medelijde met mensen die echt een plaag hebben

muizen zijn dan nog niet zo erg dat zijn grote beesten die uit je buurt blijven en zich nooit laten zien (*heeft een huismuis gehad).
maar zilvervisjes die merken niet dat er iemand zit, als je helemaal stil op je wc gaat zitten en een tijdje wacht zouden ze zo op je kruipen, nou dat heb ik mij laten vertellen.
wij hebben een echte plaag ik ging vandaagf even al mijn boeken de planken halen het leek wle of ik een hele nieuwe stad had ontdekt
don't give me that fucking bullshit
pi_24605590
Ja, wij hebben ze hier helaas ook.
Zaten er al toen we hier een jaar geleden kwamen wonen.
Tis een eensgezinswoning.
Bijna iedere dag zie ik er wel 1
Het huis is hartstikke schoon, maar wel vochtig op sommige plaatsen, en ja daar komen ze op af.
Gelukkig hebben wij hier 2 schattige poezebeesten die ze eerst martelen ( lees: ontvellen), ermee spelen en vervolgens opvreten!
Zie ze daardoor wel minder vaak.
Ze zitten voornamelijk op de wc, zolder, in de badkuip en op het behang
Het schijnt dat het helpt om laurierblaadjes op vochtige plaatsen neer te leggen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_24605599
Hahaha, gelukkig hebbe wij geen plaag. Heb de laatste weken eigenlijk gen visjes meer gezien
Nothing to see here, carry on
  maandag 17 januari 2005 @ 00:20:43 #104
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24605638
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:18 schreef Brennie het volgende:
Ja, wij hebben ze hier helaas ook.
Zaten er al toen we hier een jaar geleden kwamen wonen.
Tis een eensgezinswoning.
Bijna iedere dag zie ik er wel 1
Het huis is hartstikke schoon, maar wel vochtig op sommige plaatsen, en ja daar komen ze op af.
Gelukkig hebben wij hier 2 schattige poezebeesten die ze eerst martelen ( lees: ontvellen), ermee spelen en vervolgens opvreten!
Zie ze daardoor wel minder vaak.
Ze zitten voornamelijk op de wc, zolder, in de badkuip en op het behang
Het schijnt dat het helpt om laurierblaadjes op vochtige plaatsen neer te leggen.
ik wou dat mijn kat dat deed....die kijkt alleen maar....en slaapt dan weer rustig verder...
pi_24605669
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wij hebben er ook last van. In mijn kamer zaten een aantal clusters van die beesten in boeken. Echt goor. Ik zie ze ook nu nog regelmatig voorbij schieten terwijl we toch een schoon en nieuw huis hebben.

Een goede manier om ze te doden is schuimgel of cif. Dan zijn ze meteen dood en je kan ze makkelijk oprapen met een zakdoekje. Ik vind dit trouwens een van de smerigste insecten.
Ik heb ze belaagd met ajax spray, 10 keer sprayen en ze zijn wel de pijp uit.
Tegenwoordig wijs ik mijn katten gewoon waar ze zijn.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_24605680
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 01:01 schreef Steijn het volgende:
Ik praat altijd gezellig met de zilvervisjes op het toilet. Sommige zijn best aardig hoor.
.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  maandag 17 januari 2005 @ 00:25:44 #107
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24605755
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:22 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik heb ze belaagd met ajax spray, 10 keer sprayen en ze zijn wel de pijp uit.
Tegenwoordig wijs ik mijn katten gewoon waar ze zijn.
dat ken ik, dat heb ik ooit met Deo gedaan, alleen belaagde ik mezelf er ook mee het leek wel een gaskamer met rozen geur maar geen manen schijn
pi_24605783
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:25 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

dat ken ik, dat heb ik ooit met Deo gedaan, alleen belaagde ik mezelf er ook mee het leek wel een gaskamer met rozen geur maar geen manen schijn
Hahaha, ja herkenbaar.
Inmiddels kijk ik er maar niet meer naar om.
Tis onbegonnen werk.
Tenzij het een plaag wordt, dan ga ik bellen met de gemeente.
pi_24606333
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:11 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

wij hebben een echte plaag ik ging vandaagf even al mijn boeken de planken halen het leek wle of ik een hele nieuwe stad had ontdekt
brrr *kijkt met een vlugge blik naar dee boekenkast waar op geleund word.
ik ben spontaan met me rug van de kast afgegaan toen ik dat las, maar dat lijtk me niet fijn want dat kost volgens mij bakken vol met geld al die boeken.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  maandag 17 januari 2005 @ 01:01:50 #110
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24606346
quote:
Op maandag 17 januari 2005 01:00 schreef blackmage het volgende:

[..]

brrr *kijkt met een vlugge blik naar dee boekenkast waar op geleund word.
ik ben spontaan met me rug van de kast afgegaan toen ik dat las, maar dat lijtk me niet fijn want dat kost volgens mij bakken vol met geld al die boeken.
ik moet zeggen dat het inderdaad niet goed voor je boeken is ik ben nu al mijn boeken aan het nakijken.... tot nu toe valt de schade nog mee...
pi_24634743
Mijn laatste studentenkamer had ze ook. Ik heb ze allemaal vermoord en met propjes WC papier in hun gaatjes in de plinten en bakstenen muur ingemetseld. Na een paar maanden was ik er van af.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_24635575
Hier komen ze af en toe wel eens door gaten bij het washok naar binnen in de winter
En op een of andere manier komen ze altijd naar mijn computer als ik daar zit, en lopen ze zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gooor zo VLAK langs je vingers als je niet kijkt en dan kijk je wel omdat je het bijna wel ziet en schiet ie snel weg echt GOOR die beesten
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:38:11 #113
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_24636122
Whaha, die heb ik thuis ook. Gelukkig alleen in de badkamer. Maar dat is dan inderdaad een vochtig hol. Ze richten ook nauwelijks schade aan. Althans volgens de link in 1 van de eerste posts.
Goor zijn ze niet. Behalve als je ze platmept, dan wordt het wel een zootje. Die beesten zijn écht week.
I follow you......but not on Twitter
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:49:41 #114
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_24811751
quote:
muizen zijn dan nog niet zo erg dat zijn grote beesten die uit je buurt blijven en zich nooit laten zien (*heeft een huismuis gehad).
Alleen kun je daar ziek van worden (van de muizenkeutels), en van zilvervisjes niet
  zondag 30 januari 2005 @ 20:53:01 #115
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_24839043
Ik zie net op Animal Planet een stukje over zilvervisjes in de documentaire Uninvited Guests. Ze eten voornamelijk van stof en restjes van eten. Ze eten dus geen boeken. Grappige beestjes.
pi_24843697
Wij hebben ze ook gehad..
denk 8 jaar geleden.. andere mensen in de straat hadden er ook last van, en toen hebben wij ze gewoon gezamelijk laten verwijderen door de gemeente met een bepaalde spray ofzo, moesten we alle wat aan de wand hing/zat er vanaf halen.. pff echt een ramp!
Maar nu zie ik ze noooit meer!
pi_24843830
Ik gebruik de ongediertespray van Bayer. Werkt echt super. Een keer in de paar maanden zie ik weer een paar van die rakkers verschijnen en dan spray ik dat spul en heb er maanden geen last van

Als het er een paar zijn boeit het me niet zo, maar het werden er op een gegeven moment echt te veel van 't goeie
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_24856940
Ik vind ze er wel mooi uitzien,zilver zeg maar,maar ik zie ze dan ook niet veel.
Ik heb niet zoveel insektenleven in me flatje.
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:43:57 #119
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_24886929
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 01:18 schreef livetothegoal het volgende:
Ik heb niet zoveel insektenleven in me flatje.
Laat de afwas eens een weekje staan, en prop de vuilnisbak wat voller met oud vlees..

Succes verzekerd
pi_24888569
pak ongeveer 10 tot 20 van die zilvervisjes, stop ze in een bakje, droog ze uit, vermaal ze in een koffiemolen of een cruncher en rook ze op
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
pi_24897964
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:08 schreef Marcel1984 het volgende:
pak ongeveer 10 tot 20 van die zilvervisjes, stop ze in een bakje, droog ze uit, vermaal ze in een koffiemolen of een cruncher en rook ze op
van zilvervisjes word je relaxed.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:48:14 #122
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24898191
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:33 schreef blackmage het volgende:

[..]

van zilvervisjes word je relaxed.
explain
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:51:14 #123
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24898246
Die gemalen zilvervislijfjes slurpen alle energie uit je op wanneer je ze oprookt; als je mazzel heb komen ze weer tot leven en gaan ze door je ingewanden rennen...
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 08:43:05 #124
113809 paulsyl
100% mafkees
pi_24916251
Ik heb ze toevallig vandaag aangestroffen

Kijk hier eens: http://www.ggd.rotterdam.nl/?pid=70&itemid=364
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')