wij hebben een echte plaag ik ging vandaagf even al mijn boeken de planken halen het leek wle of ik een hele nieuwe stad had ontdektquote:Op zondag 16 januari 2005 23:59 schreef blackmage het volgende:
*heeft medelijde met mensen die echt een plaag hebben
muizen zijn dan nog niet zo erg dat zijn grote beesten die uit je buurt blijven en zich nooit laten zien (*heeft een huismuis gehad).
maar zilvervisjes die merken niet dat er iemand zit, als je helemaal stil op je wc gaat zitten en een tijdje wacht zouden ze zo op je kruipen, nou dat heb ik mij laten vertellen.
ik wou dat mijn kat dat deed....die kijkt alleen maar....en slaapt dan weer rustig verder...quote:Op maandag 17 januari 2005 00:18 schreef Brennie het volgende:
Ja, wij hebben ze hier helaas ook.
Zaten er al toen we hier een jaar geleden kwamen wonen.
Tis een eensgezinswoning.
Bijna iedere dag zie ik er wel 1
Het huis is hartstikke schoon, maar wel vochtig op sommige plaatsen, en ja daar komen ze op af.
Gelukkig hebben wij hier 2 schattige poezebeesten die ze eerst martelen ( lees: ontvellen), ermee spelen en vervolgens opvreten!![]()
Zie ze daardoor wel minder vaak.
Ze zitten voornamelijk op de wc, zolder, in de badkuip en op het behang
Het schijnt dat het helpt om laurierblaadjes op vochtige plaatsen neer te leggen.
Ik heb ze belaagd met ajax spray, 10 keer sprayen en ze zijn wel de pijp uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wij hebben er ook last van. In mijn kamer zaten een aantal clusters van die beesten in boeken. Echt goor. Ik zie ze ook nu nog regelmatig voorbij schieten terwijl we toch een schoon en nieuw huis hebben.
Een goede manier om ze te doden is schuimgel of cif. Dan zijn ze meteen dood en je kan ze makkelijk oprapen met een zakdoekje. Ik vind dit trouwens een van de smerigste insecten.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:01 schreef Steijn het volgende:
Ik praat altijd gezellig met de zilvervisjes op het toilet. Sommige zijn best aardig hoor.
dat ken ik, dat heb ik ooit met Deo gedaan, alleen belaagde ik mezelf er ook mee het leek wel een gaskamer met rozen geur maar geen manen schijnquote:Op maandag 17 januari 2005 00:22 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik heb ze belaagd met ajax spray, 10 keer sprayen en ze zijn wel de pijp uit.
Tegenwoordig wijs ik mijn katten gewoon waar ze zijn.
Hahaha, ja herkenbaar.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat ken ik, dat heb ik ooit met Deo gedaan, alleen belaagde ik mezelf er ook mee het leek wel een gaskamer met rozen geur maar geen manen schijn
brrr *kijkt met een vlugge blik naar dee boekenkast waar op geleund word.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wij hebben een echte plaag ik ging vandaagf even al mijn boeken de planken halen het leek wle of ik een hele nieuwe stad had ontdekt![]()
ik moet zeggen dat het inderdaad niet goed voor je boeken is ik ben nu al mijn boeken aan het nakijken.... tot nu toe valt de schade nog mee...quote:Op maandag 17 januari 2005 01:00 schreef blackmage het volgende:
[..]
brrr *kijkt met een vlugge blik naar dee boekenkast waar op geleund word.
ik ben spontaan met me rug van de kast afgegaan toen ik dat las, maar dat lijtk me niet fijn want dat kost volgens mij bakken vol met geld al die boeken.
Alleen kun je daar ziek van worden (van de muizenkeutels), en van zilvervisjes nietquote:muizen zijn dan nog niet zo erg dat zijn grote beesten die uit je buurt blijven en zich nooit laten zien (*heeft een huismuis gehad).
Laat de afwas eens een weekje staan, en prop de vuilnisbak wat voller met oud vlees..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:18 schreef livetothegoal het volgende:
Ik heb niet zoveel insektenleven in me flatje.
van zilvervisjes word je relaxed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:08 schreef Marcel1984 het volgende:
pak ongeveer 10 tot 20 van die zilvervisjes, stop ze in een bakje, droog ze uit, vermaal ze in een koffiemolen of een cruncher en rook ze op
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:33 schreef blackmage het volgende:
[..]
van zilvervisjes word je relaxed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |