abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24472980
Een gozer die ik goed ken, doet nu vwo6 op volwassenonderwijs en heeft nu verkering met een stagiair, die hem een half jaar Nederlands moest geven Ze is slechts 1 jaar ouder
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24472993
ik zeg gewoon hoi hoor tegen een leraar, vooral als ik het goed met hem/haar kan vinden
pi_24473034
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:52 schreef Salie het volgende:
ik zeg gewoon hoi hoor tegen een leraar, vooral als ik het goed met hem/haar kan vinden
Jij groet alleen de leraren met wie je gecamt hebt zeker
pi_24473610
Ik kwam ooit m'n docent wiskunde B tegen bij een wedstrijdje van m'n nieuwe voetbalclub. Normaal liep hij altijd in een nette broek met een overhemd, en een GRM paraat. Nu stond hij daar in zijn korte broek, met een wit shirtje en een petje van RCA. Onze rechtsbuiten bleek zijn zoontje te zijn. Wat een kankerjoch was dat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24473688
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:54 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een zielig ventje?

Heb je ook weer wat om in je signature te stoppen.
pi_24473855
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:22 schreef yootje het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een zielig ventje?

Heb je ook weer wat om in je signature te stoppen.
Neh, niet interessant genoeg.
pi_24480691
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:30 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Neh, niet interessant genoeg.
Sjo, nu ben je stoer. Moeten er een paar ziektes bijkomen voordat je een stijve krijgt?
pi_24481024
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:54 schreef skiczukie het volgende:

[..]

wtf is jouw probleem? Ben je jaloers ofzo?
pi_24481329
quote:
Op zondag 9 januari 2005 11:01 schreef yootje het volgende:

[..]

Sjo, nu ben je stoer. Moeten er een paar ziektes bijkomen voordat je een stijve krijgt?
Jos?

Anders gaan we weer on-topic, ik wist ook niet dat jullie zo kwaad zouden worden.
pi_24483153
quote:
Tegen een universitaire docent die voor 400 man een hoorcollege geeft zeg ik totaal niks. Het lijkt me heel erg irritant om voortdurend door vreemden aangesproken te worden. De docenten van het voortgezetonderwijs ken je doorgaans iets beter. Een simpele groet volstaat volgens mij wel in de meeste gevallen. Vaak zijn het mensen die al jarenlang in het onderwijs zitten en honderden mensen kennen. Dan voel ik alleen de neiging tot groeten als ik weet dat die persoon ook nog weet wie ik ben.
Toen een docent mij aansprak in de kantine was ik ook verbaasd. Ik dacht niet dat de persoon mij zou herkennen, maar blijkbaar geven niet alle docenten college op die verschrikkelijke onpersoonlijke manier.
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
pi_24483312
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef Sjoeckx het volgende:
Ik kwam eerst bijvoorbeeld een conrector tegen en hij was aan het bellen met een mobieltje, terwijl hij op school altijd degene is die mobieltjes afpakt van leerlingen. Dan krijg ik toch zin om hem daarop aan te spreken.
Raar he, dat sommige mensen regels laten naleven binnen een school en toch ook een privéleven hebben...
Het zijn soms net mensen, die leerlingen
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_24508100
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:27 schreef BlaatschaaP het volgende:

[[quote]Op woensdag 5 januari 2005 00:30 schreef Ms_Furious het volgende:

Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen dat je dat als leraar toe laat, want medeleerlingen gaan dat ook zeker tegen je gebruiken. Leerlingen zijn geen vrienden van je, ze kunnen je tof vinden en tof doen, maar uiteindelijk kiezen ze altijd voor elkaar als je iets verkeerds doet en dan haten ze je gewoon (al dan niet tijdelijk). Dat je leerlingen op visite komen wanneer ze niet meer bij je op school zitten, dat lijkt me wel tof dan heb je toch echt wel iets goed gedaan denk ik dan.
]

Leraren zijn mensen, maar leerlingen ook hoor . Overdrijven is ook een vak.
[/quote]

Moet je het niet uit zn verband gaan rukken he.

Ik heb ook heel goed contact met leerlingen en mn woordkeuze met haten is misschien wat overdreven, maar een leerling zal niet snel partij voor zn leraar kiezen. Het ging mij trouwens vooral om dat uitnodigen van leerlingen thuis terwijl ze nog leerling van je zijn.
;)
pi_24580988
Als je leerlingen bij je thuis laat komen terwijl ze nog leerling van je zijn (en je dus een machtspositie hebt) dan loop je kans dat mensen daar vreemde associaties bij gaan bedenken. Pas daarmee op.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 16:18:47 #114
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_24582380
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 49% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 10:06:45 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_24594603
Waarom zou je niet gedag zeggen tegen jouw leerkrachten? Wij zijn echt nog steeds gewoon mensen
Nee, meestal groette ik hen als ik ze tegenkwam, soms werd er een praatje gemaakt en af en toe zag ik ze eigenlijk gewoon niet.

Mijn leerlingen komen mij normaalgezien niet tegen, dus dat probleem hebben zij niet In de week woon ik op 30 km van school en in het weekend 100km dus het moet al een groot toeval zijn dat ze mij eens tegen het lijf lopen
pi_24600815
Ik heb in een winkel gewerkt.. het is ook geweldig om dan te zien wat voor ondergoed je lerares aan heeft, en welke boxer je leraar
pi_24641538
ik kom m'n in Leeuwarden vaak genoeg docenten tegen. 'S middags hele verhalen over maatschappelijk verantwoord ondernemen, en dan 's nachts om een uurtje of 2 met een rekening van 35 euri aan consumpties achter het stuur kruipen en amper het sleuteltje in de deur kunnen krijgen....

Ook kom ik vaan een docent duits/decaan tegen, hij fietst gewoon en dan drinken we samen een biertje.
wil alleen sex vóór het huwelijk
spam: www.carcassonne.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')