Weet ik, volgens mij heeft deze film dan ook als inspiratie gediend voor het boek.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen was het boek zo'n 10 jaar later
Grappig, ik had dit gevoel precies anders om. Eerste uur had ik meer het gevoel van: "als dit het is". Veel gebeurde er niet, maar vanaf het moment dat hij opgepakt leidde het weer naar iets verder. In die cel was wat komisch, wat de rest van de film helemaal niet was, maar toch kon ik dat wel waarderen. Als het verder gekabbeld was als het begin had ik het niets gevonden. Op deze manier vond ik het dus wel een geslaagde film.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef Hare het volgende:
Bin-Jip (3 Iron)
Wat toch wel een beetje een domper was aangezien ik het eerste uur het idee had naar een echte topper te kijken.
Toch heb ik iets van die film geleerd. Als de doden tot leven komen, niet gaan stilstaan en je verhaal vertellen op een kerkhof...quote:Op maandag 10 januari 2005 10:00 schreef hornage het volgende:
Resident Evil: Apocalypse
Ok, ik vond Resident Evil een goede film. De actie en horror waren zeer goed vertegenwoordigd en de ruige soundtrack deed de rest. Een vervolg was dus hopelijk een eervol vervolg. Toen ik de trailer zag was die hoop eigenlijk al weg en zeker toen zelfs KQ de film heel gaaf vond omdat het bagger was wist ik zeker dat ik hem moest zien want ik had hem al een tijdje klaarstaan.
Ik vond eigenlijk de hele film een groot plothole. Er zaten zoveel dingen in die gewoon niet konden kloppen. Nou moet je daar niet zoveel over nadenken in actiefilms maar eigenlijk wou ik toch dat de film iets intelligenter was. Het enige wat me eigenlijk intrigeerde aan de film was het feit dat Alice nu ook vet vaag was door alle shit wat ze met haar hadden gedaan en Jill was natuurlijk errug grappig. De rest van het team was zwaar in uniform maar het leek wel alsof haar sterkste kracht/wapen ontkleding was
Ik kon voornamelijk lachen om de ongeloofwaardigheid en ik hoop echt dat de derde iets meer wordt. Ik hoop dat ongeveer net zoveel voor Mortal Kombat 3. Daarvan was de eerste film ook ok, maar de tweede was ook verkloot. Een 6.
ik heb t boek liggen. ga het dit jaar lezenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:02 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Weet ik, volgens mij heeft deze film dan ook als inspiratie gediend voor het boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wel zijn er leuke vondsten en het drama werkt bij vlagen heel okay. Prima weg te kijken. 7-.
Southern Comfort: je hebt wel eens in een verder best okaye film een personage dat alleen maar irritant is, het verhaal ophoudt en waarvan je hoopt dat 'ie snel een kogel door zijn kop krijgt. In Southern Comfort bestaat de hele cast uit dit soort personages, maar gelukkig duurt het niet al te lang tot ze één voor één de pijp uit gaan. Het grootste deel van de film, die nogal doet denken aan een wat mindere, quasi-politiek bewuste versie van Deliverance, zat ik me vooral te ergeren aan deze personages. Het verhaal was ook nogal voorspelbaar en meeleven lukte daardoor ook niet bepaald, wat de spanning weer niet ten goede kwam. De muziek van Ry Cooder is dan weer wel heel okay, en de film bevat nog wel zijn momenten. Vooral de eindsequentie is zowaar haast spannend, op moreel verwerpelijke wijze dan. Voor de liefhebber. 6.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sai op 10-01-2005 23:29:53 ]O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
Van Joe Hisaisi? Die ook de nieuwe dvd uitgave heeft verzorgd?quote:Op maandag 10 januari 2005 22:55 schreef Eluc het volgende:
The General van BK in het filmhuis, in perfecte beeldkwaliteit en een nieuwe score.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film duurt maar 90 minuten, maar je leert de karakters zo goed kennen, echt knap.
Heb dan ook de volle tijd gewoon geboeid, en blij zitten kijken. Gaat dat zien!!!
En wat een ontzettend mooi meisje zeg. Maakt hier haar acteerdebuut en doet dat alleen al super, maar wat is ze mooi....en schattig....en lief....ik ben verliefd
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |