Hey Orgi, geen nieuw showchat topic?quote:
Het blijft een voorspelbare sletquote:
Ik wil niet zeuren hoor, maar dit is de oude leader, die zonder namen.....quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De link klopte niet, maar is nu hersteld.
ja dat zei ik 3 minuten eerder ook alquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Evelien heeft het Tara-syndroom (Duuk).
Ach ja, Filistijn heeft een muilpeer gehad en niemand gelooft 'm nog en zo gaat zijn gehele carrière down the drain en zo hoort het ook bij die debiele chaoot.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:07 schreef soapie het volgende:
En laat die schapen aub snel naar de Drentse heide verhuizen, ik ben ze spuugzat!!!!!!
Hoe eerder hoe beter!! Waar halen ze al die randdebielen toch steeds weer vandaan???quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach ja, Filistijn heeft een muilpeer gehad en niemand gelooft 'm nog en zo gaat zijn gehele carrière down the drain en zo hoort het ook bij die debiele chaoot.
Harrie Kloosterquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:11 schreef soapie het volgende:
Hoe eerder hoe beter!! Waar halen ze al die randdebielen toch steeds weer vandaan???
Heb je zelf ook hobby's in die richting?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
* Babette feliciteert Tanja Jess met haar 38ste (!!!!) verjaardag!!!
[afbeelding]
uit de archiefkasten...
[..]
Morgen trapt Teun 'm ook nog in de eieren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:11 schreef soapie het volgende:
Hoe eerder hoe beter!! Waar halen ze al die randdebielen toch steeds weer vandaan???
inkoppertje voor w_i_vquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[q]Heb je zelf ook hobby's in die richting?
Tanja: Niet echt in muziek maar mijn favoriete sport is paardrijden. Vroeger heb ik zelf ook een paard gehad en daarmee reed ik dan dressuurwedstrijden.
Mijn excusesquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
schat, ik heb 't over Evelien.... en schapen sletten niet, die mekkeren......
M'n berichtje had wat vertraging opgelopen, omdat GTST wat eerder begon.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
ja dat zei ik 3 minuten eerder ook al
wat denken wij eigenlijk vaak hetzelfde he haha!!
nee,,, kan der mij iemand vertellen hoe het vandaag begonquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:36 schreef Airelle het volgende:
Jezus die uitzendingen beginnen echt vroeg zeg :S.
Kan iemand mij vertellen hoe de cliff van gister afliep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |