Volgende week donderdag.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef soapie het volgende:
Was net ff dat stukje van Sabine Koning aan het lezen. Daar staat dat ze veel met Pamela Teves werkt, die zal dus wel snel terugkomen!!!
volgende week donderdag!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef soapie het volgende:
Was net ff dat stukje van Sabine Koning aan het lezen. Daar staat dat ze veel met Pamela Teves werkt, die zal dus wel snel terugkomen!!!
Past lekker bij Stijn dus......quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens wat is die evelien een doos...dat is ook al vaker gezegd!
iddquote:
ja vast...quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Joost 80.000 uur in die film zitten?
Sanne heeft trouwens eindelijk geen schapenhaar meer
aan even teruglezen heb je meer dan aan 10x hetzelfde vragen:quote:
pfff....ik hoop het hahahaha Anders word het vanaf volgende week erg spannend want Gyman gaat losse handjes dus krijgen en Babette ik zou niet de tvfilm ofzo gaan lezen van de week 17-01 want onze ergste nachtmerrie gaat uitkomen...Niels en raad het maarquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
Tanja Jess zit, zoals eerder gezegd, voor 6 maanden in onm;
ze zal dus niet volgende week haar laatste adem uitblazen......
en wat betreft ons denderende koppel Stijn en Evelien:
* Babette wacht met smacht op "the silence of the lambs"....
sabine neus koning stond er tussen...quote:
ach ja...nu is het de elfde keer....quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
aan even teruglezen heb je meer dan aan 10x hetzelfde vragen:
Sabine Koning is toegevoegd als Yvonne Hulst....
Me too!!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef haagse_elfje het volgende:
ben blij om te horen dat alles goed is met wup![]()
Nu moet Filistijn nog naar de haarknipper. En Phrommelmanz moet een schop onder de kloten krijgen!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:36 schreef haagse_elfje het volgende:
Sanne krijgt samen met Renee korting bij de schaap stijlers...
Onder Toezicht Stellingquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:57 schreef babette21 het volgende:
en voor Gyman regel ik wel even een OTS'je.....
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
"The Silence of the Lammetjes" lijkt me een beter titel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
Tanja Jess zit, zoals eerder gezegd, voor 6 maanden in onm;
ze zal dus niet volgende week haar laatste adem uitblazen......
Ze wilt ook een kindje van hem.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
Waarom wilde Shirina ineens met Joost mee.
misschien is 't volle maan en komt het beest in haar losquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
Waarom wilde Shirina ineens met Joost mee.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
"The Silence of the Lammetjes" lijkt me een beter titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |