Gaby heb ik nog niet echt gezien,,, maar anita was inderdaad wel leukquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vond Anita altijd wel leuk,in tegenstelling tot wie ze nu is in ONM (lijkt me) en Gaby uit Zoop.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
nieuws van 't Wup-front: ze leeft nog en zal zich 1 deze dagen melden......
* Babetje huppelt blij over 't forum....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe het toch maar ff onder Spoiler want ja misschien willen sommige het niet weten....
[ Bericht 9% gewijzigd door haagse_elfje op 05-01-2005 20:20:38 ]don't give me that fucking bullshit
De Merel-verhaallijn dus... Ellen werd door Merel neergestoken, maar overleefde het.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[spolier] Dat kleine mormel gaat mijn lieve blonde zo door ONM ondergewaardeerde Marie Jolijn neersteken![]()
weet iemand nou of ze dan vanaf next week pleitte is
[/spoiler]
doe het toch maar ff onder Spoiler want ja misschien willen sommige het niet weten....
Wat was er dan veranderd?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:39 schreef babette21 het volgende:
Eerste minuten gemist dus ook de nieuwe leader?!
maar gaan ze daar nu ook alle gastrollen inknallen?!
Joost en grappig.......?!??!
Sanne en stijl haar, niet mooi.....
en zij had geen schapenhaar; Stijn en Evelien daarentegen...
Een ex-GTST-er in de leader doet het altijd goed.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:39 schreef babette21 het volgende:
Eerste minuten gemist dus ook de nieuwe leader?!
maar gaan ze daar nu ook alle gastrollen inknallen?!
Claire werd door Hillard neergestoken maar overleefde het niet.....quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:40 schreef Iwan1976 het volgende:
De Merel-verhaallijn dus... Ellen werd door Merel neergestoken, maar overleefde het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |