Die is ook voor mij! Voor jou hebben we Evelien Keizer. Oh en donderdag komt jouw Bettina terug. En op 17 januari komt Aafke terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:22 schreef Orginial het volgende:
Nee,dan heb ik nog liever..Annelieke Bouwers
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die is ook voor mij! Voor jou hebben we Evelien Keizer. Oh en donderdag komt jouw Bettina terug. En op 17 januari komt Aafke terug.
Volgens mij niet nee,, !!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Aafke zou toch niet meer terug keren?
Geef mij dan maar Evelien.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die is ook voor mij! Voor jou hebben we Evelien Keizer. Oh en donderdag komt jouw Bettina terug. En op 17 januari komt Aafke terug.
Keep the hoax alive!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
En op 17 januari komt Aafke terug.
Kijk! Dat gevoel heb ik nou met Marie Jolijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:18 schreef haagse_elfje het volgende:
de aflevering van vandaag was echt![]()
het enige leuke was dat Romeo en Stijn binnekort pasé composé zijn
en ik ze nooit meer hoef te zien...
Die aanranding is er gewoon aan Filistijns haren bijgetrokken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Je bent al aardig op weg... door 20% van z'n naam weg te laten.
Laat zij nou net het lijdend voorwerp van het volgende topic zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kijk! Dat gevoel heb ik nou met Marie Jolijn.
Ehhh? Hebben we het over dezelfde serie? Het enige coole in ONM is Iris. IJskoud de lekkerste!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
... dat het zo'n coole serie is geworden ...
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
Loopt het goed af met ONM?
De omroep is 'gematigd optimistisch' over de goede afloop en gelooft dat de patient het wel redt als door promoclips en mond-tot-mond-reclame meer licht belegen jongeren in de gaten krijgen dat het zo'n coole serie is geworden.
Uit: Televizier nr. 2 - 8 t/m 14 januari
ik ga er vanaf nu op letten, ik erger mij er ook aan dat is mijn goede voornemen voor het jaar...btw welke taalfout....hintje??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
wat loopt Fok! te kutten zeg......
van ONM maar 10 minuten gezien, de eerste... was 't daarna nog wat?!
@ haagse_elfje: [wanneer ga je de taalfout er eens uithalen?] volgende week Tanja in Baantjer
dankje wel voor de info!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
wat loopt Fok! te kutten zeg......
van ONM maar 10 minuten gezien, de eerste... was 't daarna nog wat?!
@ haagse_elfje: [wanneer ga je de taalfout er eens uithalen?] volgende week Tanja in Baantjer
ik wist het wel, dat het niet zou werken.....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
Loopt het goed af met ONM?
Hoe hangt de vlag bij ONM? Oudere acteurs maakten plaats voor frisse nieuwe gezichten, het Beatrix Ziekenhuis kreeg er een kleurrijke vleugel bij, het hippe cafe DOK nam de plek in van De Engel en de verhaallijnen werden heftiger. Doel van de metamorfose: meer jeugdige kijkers trekken, vooral twintigers en dertigers, de zogenaamde 'generatie mix'. Zijn Yorin en producent Endemol daarin geslaagd? Naar de cijfers te oordelen niet: de kijkdichtheid is iets gedaald (tot gemiddeld 600.000) en er stemmen tot dusver minder mensen uit de doelgroep (120.000, was 140.000) op ONM af dan voor de facelift. Betekent dit dat de operatie is misluks? Yorin vindt het nog te vroeg voor deze diagnose. De omroep is 'gematigd optimistisch' over de goede afloop en gelooft dat de patient het wel redt als door promoclips en mond-tot-mond-reclame meer licht belegen jongeren in de gaten krijgen dat het zo'n coole serie is geworden.
Uit: Televizier nr. 2 - 8 t/m 14 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |