Tadadadadada Githa had gelijk
ze weet t alleen niet
IK BEN WEER THUIS
![]()
was weer heel gedoe eromheen natuurlijk
![]()
mijn herstel was/is zo goed dat gisterenavond de avondzuster zei dat ik best naar huis kon, dat had ze gevraagd later aan arts en die zei is goed
![]()
de nachtzuster zei t ook al dat ik naar hui smocht, dus ikke kraamzorg en hulptroepen geregeld e.d. komen ze vanmorgen aan dat ik niet naar huis mag (lees 1 of ander wicht die er niet eens een week werkt, amper wist hoe een echo werkte en vasthoud aan protocol) ikke er tegenin natuurlijk
en ik was zo vrolijk vanmorgen uiteindelijk mocht ik dus niet
![]()
naar huis, maar ging wel naar huis zonder toestemming
![]()
dan maar op eigen risico IK WOU GEWOON NAAR HUIS!!! don't fuck with pregnant woman
![]()
ownee ben niet zwanger meer...
![]()
maar er was 1 zuster die zo lief was dat ze had geregeld dat ik gewoon met toestemming kon gaan uiteindelijk
ks is me uiteindelijk meegevallen, had wel last van erge stresstranen
![]()
vanaf zondagavond tot dinsdagochtend heb ik heel veel gejankt.... en toen in de O.K. ook nog
![]()
en toen Maxim zn eerste huiltje produceerde toen ze hem eruit viste (na 4 min na een hoop duwwerk op me buik).
Maxim is lekker rustig(tot nu toe), alleen beetje driftkikker als hij wil eten, hij is zo gestresst dat hij eten wil dat hij zo overstuur raakt en niet meer te kalmeren is
![]()
moeten al trucjes toepassen om m rustig te krijgen (en wat trilt die lip dan lief
![]()
)
borstvoeding lukt dus wel goed, als hij eenmaal aangelegd is zuigt ie als de beste
verder wil ik nog zoveel vertellen, maar doe ik andere keer, ik val bijna om van vermoeidheid en zie ze bijna vliegen . tijd dus om heel rustig aan te gaan doen.
iedereen tnx voor felicitaties
![]()
en
![]()
Githa en Karin tnx dat jullie mocht sms-en, heb het uiteindelijk niet gedaan aangezien ik de eer wou houden aan Robbie
![]()
Robbie is trouwens fantastisch als pappie, hijs zo lief met Maxim
![]()
betere papa van Maxim had ik me niet kunnen wensen. houden en
![]()
dus