Hmm, dat is een beetje oud voor een profetenvrouw.quote:
Ien Dales!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:42 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
Ien dales. Top vrouw.
Of anders Erodome!
Qua aantrekkelijkheid zitten die inderdaad in dezelfde klasse ja.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:42 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
Ien dales. Top vrouw.
Of anders Erodome!
Als jij je ogen nou eens sluit en lekker verder rukt, in de hoop dat er eindelijk eens wat uitkomt, jij schaamhaarloos pubertje.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
...
Even voor het visuele gedeelte:quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:48 schreef Mukie het volgende:
Ashton Kutcher
Boeit me niet hoe, zolang hij het maar is![]()
Genoeg maar niet met een meisje, En al helemaal niet met eimand van 14quote:
wat lijkt jou net iets leuker dat hij je beft of dat hij je van voren penetreert?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:44 schreef HotLikeTheSun het volgende:
Chris Zegers... alles wil ik met hem doen!
Mn vriend neemt me op zn hondjes en dan mag Chris me beffen.... dat heb ik het liefst.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
wat lijkt jou net iets leuker dat hij je beft of dat hij je van voren penetreert?
Ik BEN Chris Zegersquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:52 schreef HotLikeTheSun het volgende:
[..]
Mn vriend neemt me op zn hondjes en dan mag Chris me beffen.... dat heb ik het liefst.
Happy now?![]()
nou dan bef ik je toch lekker niet hoor, jij weet ook niet wat je wil!quote:
Geen hopeloos pubertje die zichzelf vergelijkt met Chris Zegers in ieder geval.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:42 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
nou dan bef ik je toch lekker niet hoor, jij weet ook niet wat je wil!
![]()
Wie heeft het over vergelijken?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef HotLikeTheSun het volgende:
[..]
Geen hopeloos pubertje die zichzelf vergelijkt met Chris Zegers in ieder geval.
Jij bedoelt Alizéequote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:27 schreef EggsTC het volgende:
Hoe heet ze nou
dat wijf van moi lolita, dies geil.
En dan TS kan even goed 14-15-16... zijn wie zal het zeggenquote:
het ging niet om TS en het is volgens mij een manquote:Op zaterdag 8 januari 2005 04:46 schreef ZedKet het volgende:
[..]
En dan TS kan even goed 14-15-16... zijn wie zal het zeggen
Ik ga voor Christina Milan, Christina A, Shakira, de latino uit That 70's show, etc etc....![]()
![]()
GEEN Britney![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:44 schreef cleany het volgende:
Hillary Duff en Lindsay Lohan om de beurt in het kontje, waarbij de ene de ander verwent.
o ja en Inge Schrama, maar die neem ik wel netjes in de missionarishouding.........................
en daarna in d`r kontje.
Katja Schuurman,Nikki Cox,Mariella Ahrens,Aukje van Ginneken,Fajah Lourens,Sofia Vergar,Jessica Alba,Jennifer Aniston,Alizee,Froukje de Both...................om er maar eens mee tequote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Vertel het hier!
Lenny niet, maar Jon...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:25 schreef Vieske het volgende:
Vannacht Jon Bon Jovi en morgenavond Lenny Kravitz. Maakt me niet uit hoe...
Ben alleen wel benieuwd of ie dan nog steeds zo lief is...quote:Op zondag 9 januari 2005 15:11 schreef Zielsverrückt het volgende:
[..]
Lenny niet, maar Jon...
*zucht*
...
Waarom?
Omdat ze alledrie overheerlijk zijn op hun eigen sexy manier.
Jon is liev.
...
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:40 schreef Vieske het volgende:
[..]
Ben alleen wel benieuwd of ie dan nog steeds zo lief is...![]()
Wat doe je me postquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:03 schreef Wouter.1984 het volgende:
Angelina Jolie.
Ruige seks.
die leeft je helemaal uit volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |