ze is 14quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Jojo mag me wel pijpen (mooi jong pijpgezicht heeft ze)
JIj bent het levende bewijs dat ik zaad produceer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
volgens mij produceer jij nog niet eens zaad pubertje
![]()
Goh daar moest je ff over nadenken he....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
JIj bent het levende bewijs dat ik zaad produceer.![]()
(ze moest wel aandringen)
ze is nou eenmaal niet moeders mooiste daarom duurde het zo langquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat zei "ze"ook al ... dat je niet zo vlot was
Wie is datquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:33 schreef SHE het volgende:
Rocco Sifredi - Doggystyle
Nu weet ik nog niet wie dat isquote:
Durfde je het niet te zeggen? Geeft niet hoor arme meidquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:39 schreef SHE het volgende:
Houden zo, way out of your league
Je hebt gelijk seks is alleen op universitair niveau bespreekbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:52 schreef velpzuid.nl het volgende:
Damn, lagere school niveau.
Wat zou ik niet durven zeggen? Als je me adresseert, doe dat dan even volledigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:49 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Durfde je het niet te zeggen? Geeft niet hoor arme meid
Ik heb het over sex met meisjes van 13 sukkel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Je hebt gelijk seks is alleen op universitair niveau bespreekbaar
loser![]()
je doet zo moeilijk over die rocco, dan denk ik daar zal wel iets achter zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat zou ik niet durven zeggen? Als je me adresseert, doe dat dan even volledig
Lekker die bek volspuitenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:04 schreef velpzuid.nl het volgende:
[..]
Ik heb het over sex met meisjes van 13 sukkel.
Vieze pedo![]()
ga eens lekker volwassen worden of zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:08 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
je doet zo moeilijk over die rocco, dan denk ik daar zal wel iets achter zitten
[..]
Lekker die bek volspuiten![]()
Jij weet ook niet wat je wil, of niet achterlijke gladiool?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef velpzuid.nl het volgende:
[..]
ga eens lekker volwassen worden of zo.
hell yeahquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:14 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil, of niet achterlijke gladiool?![]()
Eerst ben ik een pedo en nu weer niet volwassen, je snapt toch wel dat dat in strijd is met elkaar?
En nu godverdomme optiefen want je verneukt mijn topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |