ze is 14quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Jojo mag me wel pijpen (mooi jong pijpgezicht heeft ze)
JIj bent het levende bewijs dat ik zaad produceer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
volgens mij produceer jij nog niet eens zaad pubertje
![]()
Goh daar moest je ff over nadenken he....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
JIj bent het levende bewijs dat ik zaad produceer.![]()
(ze moest wel aandringen)
ze is nou eenmaal niet moeders mooiste daarom duurde het zo langquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat zei "ze"ook al ... dat je niet zo vlot was
Wie is datquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:33 schreef SHE het volgende:
Rocco Sifredi - Doggystyle
Nu weet ik nog niet wie dat isquote:
Durfde je het niet te zeggen? Geeft niet hoor arme meidquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:39 schreef SHE het volgende:
Houden zo, way out of your league
Je hebt gelijk seks is alleen op universitair niveau bespreekbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:52 schreef velpzuid.nl het volgende:
Damn, lagere school niveau.
Wat zou ik niet durven zeggen? Als je me adresseert, doe dat dan even volledigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:49 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Durfde je het niet te zeggen? Geeft niet hoor arme meid
Ik heb het over sex met meisjes van 13 sukkel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Je hebt gelijk seks is alleen op universitair niveau bespreekbaar
loser![]()
je doet zo moeilijk over die rocco, dan denk ik daar zal wel iets achter zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat zou ik niet durven zeggen? Als je me adresseert, doe dat dan even volledig
Lekker die bek volspuitenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:04 schreef velpzuid.nl het volgende:
[..]
Ik heb het over sex met meisjes van 13 sukkel.
Vieze pedo![]()
ga eens lekker volwassen worden of zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:08 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
je doet zo moeilijk over die rocco, dan denk ik daar zal wel iets achter zitten
[..]
Lekker die bek volspuiten![]()
Jij weet ook niet wat je wil, of niet achterlijke gladiool?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef velpzuid.nl het volgende:
[..]
ga eens lekker volwassen worden of zo.
hell yeahquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:14 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil, of niet achterlijke gladiool?![]()
Eerst ben ik een pedo en nu weer niet volwassen, je snapt toch wel dat dat in strijd is met elkaar?
En nu godverdomme optiefen want je verneukt mijn topic.
Hmm, dat is een beetje oud voor een profetenvrouw.quote:
Ien Dales!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:42 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
Ien dales. Top vrouw.
Of anders Erodome!
Qua aantrekkelijkheid zitten die inderdaad in dezelfde klasse ja.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:42 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
Ien dales. Top vrouw.
Of anders Erodome!
Als jij je ogen nou eens sluit en lekker verder rukt, in de hoop dat er eindelijk eens wat uitkomt, jij schaamhaarloos pubertje.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
...
Even voor het visuele gedeelte:quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:48 schreef Mukie het volgende:
Ashton Kutcher
Boeit me niet hoe, zolang hij het maar is![]()
Genoeg maar niet met een meisje, En al helemaal niet met eimand van 14quote:
wat lijkt jou net iets leuker dat hij je beft of dat hij je van voren penetreert?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:44 schreef HotLikeTheSun het volgende:
Chris Zegers... alles wil ik met hem doen!
Mn vriend neemt me op zn hondjes en dan mag Chris me beffen.... dat heb ik het liefst.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
wat lijkt jou net iets leuker dat hij je beft of dat hij je van voren penetreert?
Ik BEN Chris Zegersquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:52 schreef HotLikeTheSun het volgende:
[..]
Mn vriend neemt me op zn hondjes en dan mag Chris me beffen.... dat heb ik het liefst.
Happy now?![]()
nou dan bef ik je toch lekker niet hoor, jij weet ook niet wat je wil!quote:
Geen hopeloos pubertje die zichzelf vergelijkt met Chris Zegers in ieder geval.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:42 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
nou dan bef ik je toch lekker niet hoor, jij weet ook niet wat je wil!
![]()
Wie heeft het over vergelijken?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef HotLikeTheSun het volgende:
[..]
Geen hopeloos pubertje die zichzelf vergelijkt met Chris Zegers in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |