quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx![]()
dat filmpje wil je ook niet zien, hoe ze bij fox over nederland denkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet naar bed.
En als ik het linkje open, doegewoon, dan krijg ik weer een verwisselbare schijf fout of zoiets in WMP
Vooral dat laatste is echt idioot....quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
:
die stomme replublikeinen daar in amerika
en die zender fox
jezus christusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx![]()
en die zin "Nederland heeft ook contact met Bin Laden"quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is echt idioot....
De grootste amerikaanse nieuwszender beweert dat er in Nederland kindertjes doodgemaakt mogen worden in ziekenhuizen als er iets niet klopt aan het lichaampje zoals het ontbreken van vingers.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
heb wat probleempjes met mijn computer maar wat gaat het over?
Oftewel, hoe de reactionaire rednecks in the USA over Nederland denken.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De grootste amerikaanse nieuwszender beweert dat er in Nederland kindertjes doodgemaakt mogen worden in ziekenhuizen als er niets klopt aan het lichaampje zoals het ontbreken van vingers.
In werkelijkheid blijkt het te gaan om een Gronings ziekenhuis die ouders de mogelijkheid biedt hun pasgeborene in te laten slapen als deze ongeneselijk ziek is en ondragelijke pijnen leidt.
ajs je deze codec installeert zou hij moeten werkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
wvx-bestand herkent mijn mediaplayer ook niet?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Belachelijk kutland is het ook,of niet Popo?
Die heeft het niet zo breed. Moest volgens Bernhard op zijn zak teren, dus dat zal niet al te veel zijn geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:57 schreef pascalheister het volgende:
Ben benieuwd wat Bea vandaag heeft overgemaakt
Ware het niet dat pappie tientallen miljoenen heeft nagelaten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft het niet zo breed. Moest volgens Bernhard op zijn zak teren, dus dat zal niet al te veel zijn geweest.
owke.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:09 schreef pascalheister het volgende:
spidey je hoort morgen over die hd, ik wacht nog ff op antwoord van bjoro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |