Catan is echt een superspel. Ik heb het basisspel, de uitbreidingset steden & ridders en de uitbreiding zeevaarders. Kolonisten van Catan is een van de leukste bordspellen vind ik. En ik ben er erg goed in, maar je moet ook erg veel geluk hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:56 schreef VoreG het volgende:
Ik kan niet tegen m'n verlies........
Maar Catan is een geweldig spel kan je je goed mee vermaken. Risk is trouwens ook erg leuk om te doen.
Same here. Ben ook in bezit van de uitbreidingen Cheops en Alexander de Grote, maar die zijn minder leuk. Over het algemeen ben ik de man van de schapen, vraag me niet hoe, maar ik krijg altijd schapen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Catan is echt een superspel. Ik heb het basisspel, de uitbreidingset steden & ridders en de uitbreiding zeevaarders. Kolonisten van Catan is een van de leukste bordspellen vind ik.
* SCH belt toch alvast met de kinderbeschermingquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG wacht nog een paar jaartjes!
Ik ga ze zelf maken, niet importeren!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
* SCH belt toch alvast met de kinderbescherming
Dat vreesde ik al. Vandaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga ze zelf maken, niet importeren!
Nieuw Rechts!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
Dat vreesde ik al. Vandaar!
Voor Azie hou ik me graag stil, liever dan voor Bernard en consorten!quote:
Ik neem niet op, maar stil zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:32 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er toch bellen morgen om 12 uur.
Ik neem niet op
Er kunnen zomaar 10 mensen tegelijk bellen hoor bij ons in het callcentre.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik neem niet op, maar stil zijn?Je ne sais pas, hangt van mijn bezigheid af.
Persoonlijk is er voor mij maar één moment waarop ik twee minuut stilte wíl houden, en die datum is algemeen bekend. Al die minuten stilte tegenwoordig vind ik zijn kracht verliezen.
en als ik nou belquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:32 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er toch bellen morgen om 12 uur.
Ik neem niet op
Die is naar z'n ouders en daarna naar een verjaardag.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:29 schreef pascalheister het volgende:
is bjoro nog gesignaleerd hier ?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:36 schreef Vom het volgende:
Die is naar z'n ouders en daarna naar een verjaardag.
ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:29 schreef pascalheister het volgende:
wat een drama...
heeft breuls een winterslaap ofzo ?
Breuls en iteejer hebben ook een full-timeleven naast Fok!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:29 schreef pascalheister het volgende:
wat een drama...
heeft breuls een winterslaap ofzo ?
ja tuurlijk dat is ook wel zo maar als ze tijd te kort komen moeten ze misschien een keer denken aan versterkingenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Breuls en iteejer hebben ook een full-timeleven naast Fok!
ja dat weet ik, maar ik denk dat ze zelf toch ook liever een beter draaiend fok hebben dan nu het geval is. Ook niet bevorderend voor fok zelf., je verliest er alleen users mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Breuls en iteejer hebben ook een full-timeleven naast Fok!
Hij zal toch niet aan zijn computer zitten te knutselen hoop ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Is Tong al gesignaleerd ergens, of zit ie nog op zijn afspraak van half 10 of te wachten op zijn schaiffie
volgens mij was hij met een vriend ergens heen voor onderdelen voor z'n pcquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Is Tong al gesignaleerd ergens, of zit ie nog op zijn afspraak van half 10 of te wachten op zijn schaiffie
Het gaat hier alweer een stukkie snellerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo zwak is Fok bij mij niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |