abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24518392
Ik kan leven met de laadtijden en met de graphics. Ik vond KOTOR gewoon heel leuk om te spelen, met een nieuw verhaal en een verder uitgediept dark/light systeem kan ik me nog wel heel wat uurtjes bezig houden

Verder zijn mooie graphics altijd leuk, maar ik zie het meer als een extra. Ik speel nu nog steeds games als FF7, Half-Life en Gothic. En een nieuwe generatie consoles betekent natuurlijk mooiere graphics, maar voor mij is het toch het belangrijkst dat developers dan de mogelijkheid krijgen grotere en uitgebreidere games te maken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:32:53 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24518492
De graphics van KOTOR waren behoorlijk tot goed. Ik verwacht wel iets betere graphics, maar eerlijk is eerlijk, de Xbox zit gewoon aan z'n top omdat het makkelijk te programmeren is. Je kunt software die makkelijk op de hardware af is te stemmen gewoon niet ontzettend veel verbeteren. Je kunt alles wat strakker aan trekken, maar je zit al snel aan de limieten.

Er is bijvoorbeeld bij Halo 2 vraag naar mensen die een custom soundtrack willen luisteren tijdens het gamen. Behalve het geluidshinder-probleem tijdens Live, was het antwoord dat het simpelweg teveel van de hardware vroeg om een muziekje van de harde schijf af te trekken, naast alle actie. En hoewel ik de grootte van de "laadgebieden" in KOTOR niet indrukwekkend vind, zullen er wel redenen zijn waardoor zelfs in dat spel al regelmatig framedrops te vinden zijn.

Nu zijn er wat dingen toegevoegd, waardoor dat nog wat meer opvalt. Ik hoop dat die grafische toevoegingen het waard zijn om af en toe naar een epileptie-oproepend scherm te kijken. Laat het dan maar zoals het al was in KOTOR 1, want zoals gezegd: 40 uur gameplay in een game op de Xbox zonder Live ondersteuning is vrij uniek, zeker als je 't op 2 verschillende manieren kunt doen.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:49:54 #243
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24518700
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Van mij had Halo 2 ook precies dezelfde engine en graphics mogen gebruiken als deel 1, leuke graphics leuk, maar ik ga er niet een spel om minder leuk vinden.
Inderdaad. Graphs boeien mij bitterweinig, helemaal in games als KOTOR. Daar draait het imo om het verhaal en dat zit sowieso wel goed. Ik vind je argumenten vrij zwak Rodie, voornamelijk ook gebaseerd op assumpties. Dus het zal allemaal wel, ik koop um iig blind. .
-
pi_24519003
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 14:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Wanneer had je het gekocht?
2 dagen voor de kerstvakantie.
ben benieuwd hoe ze reageren op het mailtje dat ik vanochtend gestuurd heb met de vraag of ze mijn geld dan terug kunnen storten
pi_24519016
Op Amerikaanse game-fora is iedereen het erover eens dat KOTOR beter is dan KOTOR II.

(Qua verhaal heb ik het nu over)

En deel II is toch ook niet meer gemaakt door Bioware ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:43:15 #246
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24528481
Vanmiddag ligt Panzer Dragoon Orta op me te wachten
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24528536
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:43 schreef Rodie83 het volgende:
Vanmiddag ligt Panzer Dragoon Orta op me te wachten
Cool spel! Moeilijk, maar cool, het heeft echt het gevoel van de oude panzer dragoon games, enkelen van de beste games ooit.

Ik hoop alleen wel dat je er niet meer dan 15 euro voor betaald hebt, want meer is dat spel NIEUW niet meer waard...
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:52:24 #248
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24528611
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:47 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Cool spel! Moeilijk, maar cool, het heeft echt het gevoel van de oude panzer dragoon games, enkelen van de beste games ooit.

Ik hoop alleen wel dat je er niet meer dan 15 euro voor betaald hebt, want meer is dat spel NIEUW niet meer waard...
20 bij Bol.com, hier in de winkels kan ik hem eigenlijk nergens meer krijgen FRS en dergelijke toko's verkopen hem nog steeds fullprized. Vond het wel prima, wordt ook bezorgd enzo, dus t kost niet ineens moeite

Ik ben erg benieuwd, ik heb het spel nooit rustig kunnen spelen, maar wat ik ervan gelezen heb is het een gewoon 1 grote trip in een uitermate mooi vormgegeven wereld, gecombineerd met een sloot schietvoer waar je niet goed van wordt. Klinkt wel als mijn ding
pi_24528753
KOTOR 2 is ook de 1e aankomende game voor mij Deel 1 zat gewoon zo goed in elkaar ... graphics maakt me niet zoveel uit bij die game, de sfeer is toch wel goed.
pi_24528785
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Op Amerikaanse game-fora is iedereen het erover eens dat KOTOR beter is dan KOTOR II.

(Qua verhaal heb ik het nu over)

En deel II is toch ook niet meer gemaakt door Bioware ?
Dat deel 1 beter is dan deel 2 is ook vrij logisch, het was toen helemaal nieuw dus alles was verrassend.

Deel 2 wordt ontwikkeld door Obsidian Entertainment, developer studio die bijna alle uitbreidingen heeft gemaakt voor de spellen van Bioware
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:10:53 #251
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24528863
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat deel 1 beter is dan deel 2 is ook vrij logisch, het was toen helemaal nieuw dus alles was verrassend.

Deel 2 wordt ontwikkeld door Obsidian Entertainment, developer studio die bijna alle uitbreidingen heeft gemaakt voor de spellen van Bioware
En als ze nu ingame eens wat meer hadden verbeterd / aangepast was het misschien wél een betere game geworden. Nu is het meer van hetzelfde en zoals schijnt zelfs dus minder.
pi_24529194
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

En als ze nu ingame eens wat meer hadden verbeterd / aangepast was het misschien wél een betere game geworden. Nu is het meer van hetzelfde en zoals schijnt zelfs dus minder.
Het is qua verhaal een mindere game, dat geloof ik graag, een verhaalwending zoals die in kotor1 zal je in deel 2 sneller verwachten. Ingame aanpassingen of verbeteringen hebben hier totaal geen invloed op.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:37:14 #253
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24529276
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:31 schreef Tain het volgende:

[..]

Het is qua verhaal een mindere game, dat geloof ik graag, een verhaalwending zoals die in kotor1 zal je in deel 2 sneller verwachten. Ingame aanpassingen of verbeteringen hebben hier totaal geen invloed op.
En dus hadden ingame aanpassingen en/of verbeteringen de game alsnog beter gemaakt op dat gebied. Nu heb je op alle fronten een mindere game, zoals het schijnt. Oftewel, dat krijg je ervan als je verhaaltje copy-paste.

Ga je het spel spelen, heb je straks het idee dat je deel 1 speelt maar dan met een rukker verhaal. Nou, ingame changes hebben dus opzeker wel invloed op de kwaliteit van de game in zijn geheel.
pi_24529880
Hoe kan je met ingame aanpassingen/verbeteringen het verhaal verbeteren
Dit gaat puur om het verhaal en dan kom jij met argumenten als de graphics beter waren geweest dan is het verhaal ook beter...
En verhaal gecopypaste? Naar mijn weten speelt het zich 5 jaar later af en is het een ander verhaal. Of is het verhaal van Star Wars Episode 4 hetzelfde als die van 5 en 6?

Ik ga straks het spel spelen met het gevoel alsof ik verderga in het verhaal die ik met deel 1 heb gespeeld. De ingame changes die jij de hele tijd aanhaalt, hebben geen invloed op de goedheid van het verhaal. Kwaliteit van de graphics zouden dan omhoog gaan, maar wat koop je ervoor? Wordt het spel dan echt 10x beter?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:31:43 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24530125
Hahahaha,... die reacties hier. Ik denk persoonlijk dat het een prima spel is hoor KOTOR2,... de reviews liegen er niet om, echter stoort me het dat ze niet wat verbeteringen hebben aangebracht in de graphics.... qua gameplay zat er wel goed Hier en daar een subtiele aanpassing en je hebt een topgame.... Dat zat altijd wel goed. En het verhaal schijnt naar mijn weten ook erg goed te zijn !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:35:40 #256
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24530653
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:16 schreef Tain het volgende:
Hoe kan je met ingame aanpassingen/verbeteringen het verhaal verbeteren
Dit gaat puur om het verhaal en dan kom jij met argumenten als de graphics beter waren geweest dan is het verhaal ook beter...
En verhaal gecopypaste? Naar mijn weten speelt het zich 5 jaar later af en is het een ander verhaal. Of is het verhaal van Star Wars Episode 4 hetzelfde als die van 5 en 6?

Ik ga straks het spel spelen met het gevoel alsof ik verderga in het verhaal die ik met deel 1 heb gespeeld. De ingame changes die jij de hele tijd aanhaalt, hebben geen invloed op de goedheid van het verhaal. Kwaliteit van de graphics zouden dan omhoog gaan, maar wat koop je ervoor? Wordt het spel dan echt 10x beter?
Opties om een spel uit te brangen:

Nieuw verhaal en vernieuwde ingame
Nieuw verhaal en zelfde ingame

Dan lijkt optie 1 me beter. Dat het verhaal wel goed zal zijn, dat geloof ik zo. Star Wars is over het algemeen genomen een goed verhaal. Waar het om gaat is dat ze een vele malen betere én aantrekkelijkere game hadden kunnen creeren door:

1. De graphics omhoog te schroeven
2. Laadtijden verbeteren
2. Het battlesysteem wat levendiger te maken (realtime zou te gek zijn)
3. Voertuigen

Ik vond deel 1 ook een geweldig spel. Maar als ik Star Wars spellen speel wil ik ook in een zo echt mogelijk lijkende wereld rondlopen. Dat miste in deel 1 wel eens. Maakte het spel niet meteen slecht, maar gaf soms wel het gevoel van goh, jammer dat die omgeving zo kaal is. Of goh, die Cryoban grenade, ziet er niet uit als die ontploft. Of die lange teringstukken lopen omdat je niet in die speeder kan hoppen.

Jullie schijnen enkel een nieuw goed verhaal genoeg te vinden om in feite een product met dezelfde foutjes en irritaties opnieuwuit te brengen. Toch grappig dat de algemene tendens is dat dat niet gepikt wordt, en bij deze game ineens wel. Oogkleppen, anyone?
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:45:54 #257
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24531523
Ja het lijkt net een Star Wars topic zo maar ik hoorde dat de laadtijden ook erg storend waren !
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:49:03 #258
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24531567
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:35 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Jullie schijnen enkel een nieuw goed verhaal genoeg te vinden om in feite een product met dezelfde foutjes en irritaties opnieuwuit te brengen. Toch grappig dat de algemene tendens is dat dat niet gepikt wordt, en bij deze game ineens wel. Oogkleppen, anyone?
Nu begin je wel te overdrijven vind ik Iedereen heeft een mening over games en nogmaals,... Kotor 2 is over het algemeen gewoon een extreem goed spel als je zo de reviews leest. Nu heeft iedereen zeker ineens oogkleppen
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:18:57 #259
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24532524
De algemene opvatting is toch wel dat fouten/irritaties/minpunten in een opvolger aangepakt worden. Dat vind iedereen hier altijd heel normaal. Of hoevaak er wel wordt gezegd "als ze het zo doen in een volgend deel zou het spel perfect zijn". Ik vind het onzin om te zeggen dat dat bij KOTOR2 niet hoeft alleen omdat het verhaal zo goed is en het dus een te gekke game is.
pi_24532680
Hehe, ik heb eindelijk Tom Clancy's Ghost Recon II binnen van Play.
Wie heeft hem ook en wil dr even een paar potjes spelen?
pi_24533923
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:18 schreef Rodie83 het volgende:
De algemene opvatting is toch wel dat fouten/irritaties/minpunten in een opvolger aangepakt worden. Dat vind iedereen hier altijd heel normaal. Of hoevaak er wel wordt gezegd "als ze het zo doen in een volgend deel zou het spel perfect zijn". Ik vind het onzin om te zeggen dat dat bij KOTOR2 niet hoeft alleen omdat het verhaal zo goed is en het dus een te gekke game is.
natuurlijk is het jammer dat ze het niet hebben gedaan. de cijfers die het spel krijgt zijn dan ook minder dan deel 1 en dit spel gaat heus geen GOTY award verdienen. Maar dan blijft het nog wel een goed spel.
Ik heb hem niet in de pre-order staan omdat ik ff krap bij kas zit op het moment, dus gaat jade empire voor. Maar zodra het geld er weer is koop ik hem gelijk, want JA, het VERHAAL is wat kotor 1 zo goed maakte, zonder dat was het (voor mij) geen fantastische game geweest.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_24534408
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:18 schreef Rodie83 het volgende:
Nou ja, ik bekijk ieder deel als een nieuwe game. De vergelijking trekken met het vorige deel is leuk, maar meer ook niet. Als de game gewoon goed is, wat ook wel uit de reviews blijkt, dan boeit het mij verder vrij weinig wat er wel of niet verbeterd is.
-
pi_24536064
Ik heb het idee dat een Centraal KOTOR2 topic geen overbodige luxe is .
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:47:17 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24536147
Inderdaad. opzouten met die galaxy meuk

http://www.xboxyde.com/leech_1073_en.html

Staat een filmpje van een presentatie van Forza.. met Bill Gates.. en ja hij krijgt een blauw scherm
Maarr.. voor de rest ziet het er wel super uit al moet ik zeggen ...

GT4.. eat your hart out
The truth was in here.
pi_24536209
hmm ff kijken of de demo code al een beetje opgeschoten is. Hoezo een blauw scherm trouwens, die krijg je niet op den box (daar heeft die een ander kleurtje )
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:53:56 #266
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24536244
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:51 schreef DinoPK het volgende:
hmm ff kijken of de demo code al een beetje opgeschoten is. Hoezo een blauw scherm trouwens, die krijg je niet op den box (daar heeft die een ander kleurtje )
Check toch maar ff dan
The truth was in here.
pi_24536259
Ik kijk toch meer uit naar GT4, of mag ik dat niet zeggen in het Xbox topic? .

Oe, het filmpje is met Conan O'Brien
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:56:21 #268
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24536280
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik kijk toch meer uit naar GT4, of mag ik dat niet zeggen in het Xbox topic? .
Nee hoor, je kijkt maar een eind weg
The truth was in here.
pi_24536502
Jeez... Wat een blamage zeg...
Dat blauwe scherm was inderdaad een blauw scherm van een debug kit, heerlijk heh zo weinig geheugen in een console

Die R&D gast was dus ook gelijk helemaal de kluts kwijt en stamelde als een gek. Maar wat is dat nou ook voor een demo om te geven, een aantal parts op je auto zetten...
Het enige dat van dat stukje duidelijk werd is dat ze nog niets zijn opgeschoten met de laadtijden, vreselijk traag om een andere spoiler te selecteren. In de demo was dit ook al zo, erg jammer.

En dan het racen van Conan tegen Bill:
- Bill kan er geen zak van.
- Een Enzo kan je never nooit niet in flaming paint bestellen bij ferrari (je kan toch alles uit het spel in real life ook bestellen?)
- Conan had een framerate van 1 frame per 2 seconden... Natuurlijk is dat een vastlopend station maar het is wel erg slecht voor een presentatie. De normale OXM demo heeft dit ook niet.

+ De stad zag er redelijk uit
+ Het stuurtje van conan was volgens mij geen stuur dat hier al beschikbaar was, maar het zag er wel stevig uit (al werkte het niet echt volgens hem )

Ik blijf er nog wel vertrouwen in hebben, en ik zal het spel denk ik best wel bestellen. Maar tot nu toe is het wat mij betreft: Forza.... eat your heart out.
GT4 heeft nou eenmaal een vooruitgang gemaakt, ondanks het ontbreken van een goede online multiplayer mode, die niet eenvoudig in te halen is.
pi_24536526
Ik krijg geen geluid in dat filmpje... mis ik een codec ofzo?
pi_24536587
Laat maar... ik had het geluid van mn PC op mute staan .
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:19:40 #272
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24536595
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik krijg geen geluid in dat filmpje... mis ik een codec ofzo?
Hier doet ie het goed.
Effen een codec downen.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:23:26 #273
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24536648
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:18 schreef H.Flick het volgende:
Laat maar... ik had het geluid van mn PC op mute staan .
Krijg je dat.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_24539228
Ola, nog mensen die op Midnight Club 3 DUB Edition zitten te wachten? Mijn interesse is iig gewekt en het spel komt eind van de maand al uit als het goed is. Het is van Rockstar dus dan kan het niet slecht zijn.

donderdag 13 januari 2005 @ 00:42:33 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24539241
quote:
Het is van Rockstar dus dan kan het niet slecht zijn
Nee, Manhunt was ook een fan-tas-ti-sche game inderdaad
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24539277
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Manhunt was origineel en lachen.

donderdag 13 januari 2005 @ 01:42:31 #277
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24540196
Midnight Club 2 had de pech tegelijkertijd met Midtown Madness 3 uit te komen, een game die een keer of honderd zo leuk en goed was. Dnek ook niet dat deze heel erg succesvol zou zijn. Echt zo'n racegame "voor erbij eens een keertje als 'ie goedkoop is"
  donderdag 13 januari 2005 @ 01:54:56 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24540350
Wat een beschamend stukje Forza was dat trouwens
  donderdag 13 januari 2005 @ 07:33:56 #279
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24541471
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Spel was nog best goed al je het allemaal zo leest.... misschien dat ik die ooit nog eens ga gamen als het spel in de aanbiedingen bak ligt.
pi_24541554
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Spel was nog best goed al je het allemaal zo leest.... misschien dat ik die ooit nog eens ga gamen als het spel in de aanbiedingen bak ligt.
Xbox 24.99
PS2 19.99
PC 14.99
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 13 januari 2005 @ 08:03:23 #281
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24541594
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 07:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Xbox 24.99
PS2 19.99
PC 14.99
Kijk dat bedoel ik Nu nog tijd vinden met al dat Resident Evil 4 geweld !
pi_24541630
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb het spel bij mijn zwager gespeeld. Is wel aardig hoor, maar als je al het bloed en gore weghaalt is het gewoon een sluipgame.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 13 januari 2005 @ 08:51:58 #283
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24541910
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:13 schreef DinoPK het volgende:
Jeez... Wat een blamage zeg...
Dat blauwe scherm was inderdaad een blauw scherm van een debug kit, heerlijk heh zo weinig geheugen in een console

Die R&D gast was dus ook gelijk helemaal de kluts kwijt en stamelde als een gek. Maar wat is dat nou ook voor een demo om te geven, een aantal parts op je auto zetten...
Het enige dat van dat stukje duidelijk werd is dat ze nog niets zijn opgeschoten met de laadtijden, vreselijk traag om een andere spoiler te selecteren. In de demo was dit ook al zo, erg jammer.

En dan het racen van Conan tegen Bill:
- Bill kan er geen zak van.
- Een Enzo kan je never nooit niet in flaming paint bestellen bij ferrari (je kan toch alles uit het spel in real life ook bestellen?)
- Conan had een framerate van 1 frame per 2 seconden... Natuurlijk is dat een vastlopend station maar het is wel erg slecht voor een presentatie. De normale OXM demo heeft dit ook niet.

+ De stad zag er redelijk uit
+ Het stuurtje van conan was volgens mij geen stuur dat hier al beschikbaar was, maar het zag er wel stevig uit (al werkte het niet echt volgens hem )

Ik blijf er nog wel vertrouwen in hebben, en ik zal het spel denk ik best wel bestellen. Maar tot nu toe is het wat mij betreft: Forza.... eat your heart out.
GT4 heeft nou eenmaal een vooruitgang gemaakt, ondanks het ontbreken van een goede online multiplayer mode, die niet eenvoudig in te halen is.
die parts selecteren zag er gewoon prima uit, ging lekker snel. Alleen waren er laadtijden als je andere soort parts ging kiezen (hij ging van spoilers naar paint jobs en toen waren er laadtijden). Maar ik heb de demo niet gespeeld....

En die Enzo kan je idd niet in flaming paint bestellen. Maar je kan vast wel die flaming paint ergens kopen in een winkel, en op die manier op je Enzo krijgen.

Ik kijk nog steeds uit naar dit spel
The line is a dot to you!
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:41:02 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24542385
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 08:51 schreef kepler het volgende:

[..]

die parts selecteren zag er gewoon prima uit, ging lekker snel. Alleen waren er laadtijden als je andere soort parts ging kiezen (hij ging van spoilers naar paint jobs en toen waren er laadtijden). Maar ik heb de demo niet gespeeld....

En die Enzo kan je idd niet in flaming paint bestellen. Maar je kan vast wel die flaming paint ergens kopen in een winkel, en op die manier op je Enzo krijgen.

Ik kijk nog steeds uit naar dit spel
Ik ook, al kleur ik mn Enzo marine blauw.. als ik het cool vind, niemand anders heeft die kleur bij de startrij
The truth was in here.
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:41:25 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24542391
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 08:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik Nu nog tijd vinden met al dat Resident Evil 4 geweld !
Vlgs mij zag ik bij de FRS voor zelfs 10 euro liggen,
The truth was in here.
pi_24542782
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 00:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ola, nog mensen die op Midnight Club 3 DUB Edition zitten te wachten? Mijn interesse is iig gewekt en het spel komt eind van de maand al uit als het goed is. Het is van Rockstar dus dan kan het niet slecht zijn.

Nope, de vorige 2 edities waren ook geen reet aan.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:09:29 #287
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24545702
Daarbij heb ik al genoeg arcade racers. Met Burnout 3 en NFSU2 kan ik genoeg.
pi_24546555
Ik vermaak me nog steeds prima met KOTOR... wat een plotwending opeens!!! Ik ga me in het spel hierdoor ook opeens heel anders gedragen, veel meer dark side enzo .
pi_24547386
Ik vind die splinter cell 2 + live pakket voor 30 eurobij de frs toch wel een aantrekkelijk actie
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=701047
pi_24547531
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:44 schreef taart het volgende:
Ik vind die splinter cell 2 + live pakket voor 30 eurobij de frs toch wel een aantrekkelijk actie
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=701047
Iemand Splinter Cell 2 kopen voor 15 euro?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 13 januari 2005 @ 15:02:23 #291
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24547731
ff een brutaal vraagje, mede door de meningen in dit topic wil ik live wel eens uit proberen, nu weet ik dat er met veel games een soort van live trial kaartje zit (3 maanden ofzo), iemand die dit over heeft en kwijt wil ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24547744
Mensen,

als je je ingeschreven hebt op Xbox live, is het dan nog mogelijk om later de creditcard waarmee je je ingeschreven hebt te veranderen ?

maw, kan ik me nu even snel inschrijven met de creditcard van iemand anders, en dit later veranderen in m'n eigen creditcard ?

en word er trouwens geld van de creditcard afgehaald ??
ik heb al een aantal van die 2 maanden trials.
pi_24547778
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
ff een brutaal vraagje, mede door de meningen in dit topic wil ik live wel eens uit proberen, nu weet ik dat er met veel games een soort van live trial kaartje zit (3 maanden ofzo), iemand die dit over heeft en kwijt wil ?
iedereen wil van die dingen af
  donderdag 13 januari 2005 @ 15:13:15 #294
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24547906
en mij maak je er gelukkig mee mailen kan naar het email adres in mijn profiel
  donderdag 13 januari 2005 @ 15:56:34 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24548563
Heb je net een code verstuurd
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:30:31 #296
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24548923
en bedankt

pfff, gaat er wel hard aan toe op live, zat in een pgr2 game, kom binnen, gelijk newbie alarm, en ze moesten me in de eerste bocht met z'n allen hebben , dat was slecht voor de lak van mij Enzo
pi_24549050
Gewoon eens lekker gezellig meespelen met wat fokkers, ik denk dat er binnenkort wel weer eens een avondje pgr2 gespeeld wordt. Je wordt wel laatste, maar je wordt tenminste niet gebashed als newbie zijnde
pi_24549323
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 15:03 schreef vanBoeschoten het volgende:
Mensen,

als je je ingeschreven hebt op Xbox live, is het dan nog mogelijk om later de creditcard waarmee je je ingeschreven hebt te veranderen ?

maw, kan ik me nu even snel inschrijven met de creditcard van iemand anders, en dit later veranderen in m'n eigen creditcard ?

en word er trouwens geld van de creditcard afgehaald ??
ik heb al een aantal van die 2 maanden trials.
Als t goed is kan je je credit card later veranderen ja.

Er wordt alleen geld afgeschreven als je je account nog niet verlengd of opgezegd hebt. Je kan ook verlengen met codes uit starter kits.

De trial kan je helaas volgens mij maar 1 keer gebruiken anders was live! zo goed als gratis
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 13 januari 2005 @ 18:21:49 #299
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24549772
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef DinoPK het volgende:
Gewoon eens lekker gezellig meespelen met wat fokkers, ik denk dat er binnenkort wel weer eens een avondje pgr2 gespeeld wordt. Je wordt wel laatste, maar je wordt tenminste niet gebashed als newbie zijnde
ik heb mijn nick in ieder geval aan de lijst toegevoegd, en op een avondje pgr2 ben ik zeker van de partij.
  donderdag 13 januari 2005 @ 18:25:09 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24549824
Ik ga de Xbox Live gamertaglijst even purgen, heb nog niet naar de problemen gekeken, maar er staan zoveel namen in die hier gewoon zelden komen of gewoon niet op Live zijn dat het z'n doel eigenlijk voorbij schiet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')