Inderdaad. Graphs boeien mij bitterweinig, helemaal in games als KOTOR. Daar draait het imo om het verhaal en dat zit sowieso wel goed. Ik vind je argumenten vrij zwak Rodie, voornamelijk ook gebaseerd op assumpties. Dus het zal allemaal wel, ik koop um iig blind.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Van mij had Halo 2 ook precies dezelfde engine en graphics mogen gebruiken als deel 1, leuke graphics leuk, maar ik ga er niet een spel om minder leuk vinden.
2 dagen voor de kerstvakantie.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wanneer had je het gekocht?
Cool spel! Moeilijk, maar cool, het heeft echt het gevoel van de oude panzer dragoon games, enkelen van de beste games ooit.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:43 schreef Rodie83 het volgende:
Vanmiddag ligt Panzer Dragoon Orta op me te wachten
20 bij Bol.com, hier in de winkels kan ik hem eigenlijk nergens meer krijgen FRS en dergelijke toko's verkopen hem nog steeds fullprized. Vond het wel prima, wordt ook bezorgd enzo, dus t kost niet ineens moeitequote:Op woensdag 12 januari 2005 09:47 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Cool spel! Moeilijk, maar cool, het heeft echt het gevoel van de oude panzer dragoon games, enkelen van de beste games ooit.
Ik hoop alleen wel dat je er niet meer dan 15 euro voor betaald hebt, want meer is dat spel NIEUW niet meer waard...
Dat deel 1 beter is dan deel 2 is ook vrij logisch, het was toen helemaal nieuw dus alles was verrassend.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Op Amerikaanse game-fora is iedereen het erover eens dat KOTOR beter is dan KOTOR II.
(Qua verhaal heb ik het nu over)
En deel II is toch ook niet meer gemaakt door Bioware ?
En als ze nu ingame eens wat meer hadden verbeterd / aangepast was het misschien wél een betere game geworden. Nu is het meer van hetzelfde en zoals schijnt zelfs dus minder.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat deel 1 beter is dan deel 2 is ook vrij logisch, het was toen helemaal nieuw dus alles was verrassend.
Deel 2 wordt ontwikkeld door Obsidian Entertainment, developer studio die bijna alle uitbreidingen heeft gemaakt voor de spellen van Bioware
Het is qua verhaal een mindere game, dat geloof ik graag, een verhaalwending zoals die in kotor1 zal je in deel 2 sneller verwachten. Ingame aanpassingen of verbeteringen hebben hier totaal geen invloed op.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
En als ze nu ingame eens wat meer hadden verbeterd / aangepast was het misschien wél een betere game geworden. Nu is het meer van hetzelfde en zoals schijnt zelfs dus minder.
En dus hadden ingame aanpassingen en/of verbeteringen de game alsnog beter gemaakt op dat gebied. Nu heb je op alle fronten een mindere game, zoals het schijnt. Oftewel, dat krijg je ervan als je verhaaltje copy-paste.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is qua verhaal een mindere game, dat geloof ik graag, een verhaalwending zoals die in kotor1 zal je in deel 2 sneller verwachten. Ingame aanpassingen of verbeteringen hebben hier totaal geen invloed op.
Opties om een spel uit te brangen:quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:16 schreef Tain het volgende:
Hoe kan je met ingame aanpassingen/verbeteringen het verhaal verbeteren
Dit gaat puur om het verhaal en dan kom jij met argumenten als de graphics beter waren geweest dan is het verhaal ook beter...
En verhaal gecopypaste? Naar mijn weten speelt het zich 5 jaar later af en is het een ander verhaal. Of is het verhaal van Star Wars Episode 4 hetzelfde als die van 5 en 6?
Ik ga straks het spel spelen met het gevoel alsof ik verderga in het verhaal die ik met deel 1 heb gespeeld. De ingame changes die jij de hele tijd aanhaalt, hebben geen invloed op de goedheid van het verhaal. Kwaliteit van de graphics zouden dan omhoog gaan, maar wat koop je ervoor? Wordt het spel dan echt 10x beter?
Nu begin je wel te overdrijven vind ikquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jullie schijnen enkel een nieuw goed verhaal genoeg te vinden om in feite een product met dezelfde foutjes en irritaties opnieuwuit te brengen. Toch grappig dat de algemene tendens is dat dat niet gepikt wordt, en bij deze game ineens wel. Oogkleppen, anyone?
natuurlijk is het jammer dat ze het niet hebben gedaan. de cijfers die het spel krijgt zijn dan ook minder dan deel 1 en dit spel gaat heus geen GOTY award verdienen. Maar dan blijft het nog wel een goed spel.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:18 schreef Rodie83 het volgende:
De algemene opvatting is toch wel dat fouten/irritaties/minpunten in een opvolger aangepakt worden. Dat vind iedereen hier altijd heel normaal. Of hoevaak er wel wordt gezegd "als ze het zo doen in een volgend deel zou het spel perfect zijn". Ik vind het onzin om te zeggen dat dat bij KOTOR2 niet hoeft alleen omdat het verhaal zo goed is en het dus een te gekke game is.
Nou ja, ik bekijk ieder deel als een nieuwe game. De vergelijking trekken met het vorige deel is leuk, maar meer ook niet. Als de game gewoon goed is, wat ook wel uit de reviews blijkt, dan boeit het mij verder vrij weinig wat er wel of niet verbeterd is.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:18 schreef Rodie83 het volgende:
De algemene opvatting is toch wel dat fouten/irritaties/minpunten in een opvolger aangepakt worden. Dat vind iedereen hier altijd heel normaal. Of hoevaak er wel wordt gezegd "als ze het zo doen in een volgend deel zou het spel perfect zijn". Ik vind het onzin om te zeggen dat dat bij KOTOR2 niet hoeft alleen omdat het verhaal zo goed is en het dus een te gekke game is.
Check toch maar ff danquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:51 schreef DinoPK het volgende:
hmm ff kijken of de demo code al een beetje opgeschoten is. Hoezo een blauw scherm trouwens, die krijg je niet op den box (daar heeft die een ander kleurtje)
Nee hoor, je kijkt maar een eind wegquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik kijk toch meer uit naar GT4, of mag ik dat niet zeggen in het Xbox topic?.
Hier doet ie het goed.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik krijg geen geluid in dat filmpje... mis ik een codec ofzo?
Krijg je dat.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:18 schreef H.Flick het volgende:
Laat maar... ik had het geluid van mn PC op mute staan.
Nee, Manhunt was ook een fan-tas-ti-sche game inderdaadquote:Het is van Rockstar dus dan kan het niet slecht zijn
Manhunt was origineel en lachen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Manhunt was ook een fan-tas-ti-sche game inderdaad
Spel was nog best goed al je het allemaal zo leest.... misschien dat ik die ooit nog eens ga gamen als het spel in de aanbiedingen bak ligt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Manhunt was ook een fan-tas-ti-sche game inderdaad
Xbox 24.99quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel was nog best goed al je het allemaal zo leest.... misschien dat ik die ooit nog eens ga gamen als het spel in de aanbiedingen bak ligt.
Kijk dat bedoel ikquote:
Ik heb het spel bij mijn zwager gespeeld. Is wel aardig hoor, maar als je al het bloed en gore weghaalt is het gewoon een sluipgame.quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel was nog best goed al je het allemaal zo leest.... misschien dat ik die ooit nog eens ga gamen als het spel in de aanbiedingen bak ligt.
die parts selecteren zag er gewoon prima uit, ging lekker snel. Alleen waren er laadtijden als je andere soort parts ging kiezen (hij ging van spoilers naar paint jobs en toen waren er laadtijden). Maar ik heb de demo niet gespeeld....quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:13 schreef DinoPK het volgende:
Jeez... Wat een blamage zeg...
Dat blauwe scherm was inderdaad een blauw scherm van een debug kit, heerlijk heh zo weinig geheugen in een console
Die R&D gast was dus ook gelijk helemaal de kluts kwijt en stamelde als een gek. Maar wat is dat nou ook voor een demo om te geven, een aantal parts op je auto zetten...
Het enige dat van dat stukje duidelijk werd is dat ze nog niets zijn opgeschoten met de laadtijden, vreselijk traag om een andere spoiler te selecteren. In de demo was dit ook al zo, erg jammer.
En dan het racen van Conan tegen Bill:
- Bill kan er geen zak van.
- Een Enzo kan je never nooit niet in flaming paint bestellen bij ferrari (je kan toch alles uit het spel in real life ook bestellen?)
- Conan had een framerate van 1 frame per 2 seconden... Natuurlijk is dat een vastlopend station maar het is wel erg slecht voor een presentatie. De normale OXM demo heeft dit ook niet.
+ De stad zag er redelijk uit
+ Het stuurtje van conan was volgens mij geen stuur dat hier al beschikbaar was, maar het zag er wel stevig uit (al werkte het niet echt volgens hem)
Ik blijf er nog wel vertrouwen in hebben, en ik zal het spel denk ik best wel bestellen. Maar tot nu toe is het wat mij betreft: Forza.... eat your heart out.
GT4 heeft nou eenmaal een vooruitgang gemaakt, ondanks het ontbreken van een goede online multiplayer mode, die niet eenvoudig in te halen is.
Ik ook, al kleur ik mn Enzo marine blauw.. als ik het cool vind, niemand anders heeft die kleur bij de startrijquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:51 schreef kepler het volgende:
[..]
die parts selecteren zag er gewoon prima uit, ging lekker snel. Alleen waren er laadtijden als je andere soort parts ging kiezen (hij ging van spoilers naar paint jobs en toen waren er laadtijden). Maar ik heb de demo niet gespeeld....
En die Enzo kan je idd niet in flaming paint bestellen. Maar je kan vast wel die flaming paint ergens kopen in een winkel, en op die manier op je Enzo krijgen.
Ik kijk nog steeds uit naar dit spel
Vlgs mij zag ik bij de FRS voor zelfs 10 euro liggen,quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ikNu nog tijd vinden met al dat Resident Evil 4 geweld !
Nope, de vorige 2 edities waren ook geen reet aan.....quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ola, nog mensen die op Midnight Club 3 DUB Edition zitten te wachten? Mijn interesse is iig gewekt en het spel komt eind van de maand al uit als het goed is. Het is van Rockstar dus dan kan het niet slecht zijn.
Iemand Splinter Cell 2 kopen voor 15 euro?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:44 schreef taart het volgende:
Ik vind die splinter cell 2 + live pakket voor 30 eurobij de frs toch wel een aantrekkelijk actie
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=701047
iedereen wil van die dingen afquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
ff een brutaal vraagje, mede door de meningen in dit topic wil ik live wel eens uit proberen, nu weet ik dat er met veel games een soort van live trial kaartje zit (3 maanden ofzo), iemand die dit over heeft en kwijt wil ?
Als t goed is kan je je credit card later veranderen ja.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:03 schreef vanBoeschoten het volgende:
Mensen,
als je je ingeschreven hebt op Xbox live, is het dan nog mogelijk om later de creditcard waarmee je je ingeschreven hebt te veranderen ?
maw, kan ik me nu even snel inschrijven met de creditcard van iemand anders, en dit later veranderen in m'n eigen creditcard ?
en word er trouwens geld van de creditcard afgehaald ??
ik heb al een aantal van die 2 maanden trials.
ik heb mijn nick in ieder geval aan de lijst toegevoegd, en op een avondje pgr2 ben ik zeker van de partij.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef DinoPK het volgende:
Gewoon eens lekker gezellig meespelen met wat fokkers, ik denk dat er binnenkort wel weer eens een avondje pgr2 gespeeld wordt. Je wordt wel laatste, maar je wordt tenminste niet gebashed als newbie zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |