abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2005 @ 08:44:30 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24497659
quote:
Op maandag 10 januari 2005 07:31 schreef gijsje79 het volgende:
Effen lekker maken.
Vanaf vrjidag is het zo ver, dan gaan we weer Golfen.
Outlaw Golf 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Trailer

Site
Kzal Vrijdag es naar de winkel lopen, ff lachen!
The truth was in here.
  maandag 10 januari 2005 @ 08:51:40 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24497712
Hier alles over die framerate shit en bugs

Yes, there's now rain and snow and the environments look great, but there's still some major framerate issues throughout and the load times are just as long as before. Though the worlds may be a bit bigger, the individual sections between loads seems about the same size. Those load times remain a killer, especially since some quests require you to traverse back and forth between sections multiple times.
It's a real shame that Obsidian couldn't do more to improve on the technology. When the first KOTOR hit, a lot of this was forgivable. It was a new engine and a spectacular game. Obsidian worked on an established engine and overall it looks almost identical to last year's offering. There are also a number of bugs in the game. This was the case with the first game as well, but again, I'd hoped for a smoother experience the second time around, but KOTOR II actually seems a little buggier.


De IGN videoreview meld er nog wat meer over.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24497904
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Hier alles over die framerate shit en bugs

Yes, there's now rain and snow and the environments look great, but there's still some major framerate issues throughout and the load times are just as long as before. Though the worlds may be a bit bigger, the individual sections between loads seems about the same size. Those load times remain a killer, especially since some quests require you to traverse back and forth between sections multiple times.
It's a real shame that Obsidian couldn't do more to improve on the technology. When the first KOTOR hit, a lot of this was forgivable. It was a new engine and a spectacular game. Obsidian worked on an established engine and overall it looks almost identical to last year's offering. There are also a number of bugs in the game. This was the case with the first game as well, but again, I'd hoped for a smoother experience the second time around, but KOTOR II actually seems a little buggier.


De IGN videoreview meld er nog wat meer over.
Jammer, maar ik moet hem gewoon spelen Star Wars
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24498837
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kzal Vrijdag es naar de winkel lopen, ff lachen!
Don't do it man !

Outlaw Golf II's putting systeem is ''broken''....

En het grappige van die characters e.d. is na 5 minuten alleen nog maar vervelend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 10 januari 2005 @ 10:53:08 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24499027
quote:
Op maandag 10 januari 2005 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Don't do it man !

Outlaw Golf II's putting systeem is ''broken''....

En het grappige van die characters e.d. is na 5 minuten alleen nog maar vervelend.
Gijs, voor die 20 euro kun je geen top spel verwachten ala Splinter cell of een Pgr2.. natuurlijk mist er het een en ander. Maar het is 'Good fun' voor ff
The truth was in here.
pi_24499415
quote:
Op maandag 10 januari 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gijs, voor die 20 euro kun je geen top spel verwachten ala Splinter cell of een Pgr2.. natuurlijk mist er het een en ander. Maar het is 'Good fun' voor ff
Tsja, ik vind m nog geen 5 euro waard, TW2004 of 2005 blijft het beste & leukste om te spelen.

maar ja, jij wil Live he ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 10 januari 2005 @ 11:58:26 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24500062
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja, ik vind m nog geen 5 euro waard, TW2004 of 2005 blijft het beste & leukste om te spelen.

maar ja, jij wil Live he ?
Natuurlijk wil ik LIVE
Liefst met TW... maar ja... die klote EA he!
The truth was in here.
  maandag 10 januari 2005 @ 12:25:53 #208
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24500545
Ja, echt belachelijk dat TW niet online kon in Europa..
Ik zit er trouwens hard aan te denken m'n oude XBOX om te bouwen zodat ik Phantom Dust kan spelen.
Wat een ongelooflijk geil en bruut spel is me dat zeg. . Ongekend mooie graphs!
-
  maandag 10 januari 2005 @ 12:48:52 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24500868
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, echt belachelijk dat TW niet online kon in Europa..
Ik zit er trouwens hard aan te denken m'n oude XBOX om te bouwen zodat ik Phantom Dust kan spelen.
Wat een ongelooflijk geil en bruut spel is me dat zeg. . Ongekend mooie graphs!
*Geen idee heeft.*
The truth was in here.
  maandag 10 januari 2005 @ 12:58:31 #210
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24501013
hmmm, ik heb Kotor 1 op de PC gespeeld, als de systeemeisen niet zo heel veel Hoger liggen haal ik deel 2 ook op de PC.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 10 januari 2005 @ 12:59:15 #211
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24501023
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

*Geen idee heeft.*
http://xbox.ign.com/objects/574/574509.html
IGN geeft een 8.5. Ik heb even kunnen spelen en geef een dikke 9. Famitsu gaf ook een 9 btw. .
Het is een spel dat door Microsoft zelf wordt uitgebracht. Alleen in Japan (met engelse text wel) en nu geloof ik ook in USA. Europa wordt weer eens genaaid. .
Maar ik was zo onder de indruk dat ik nu echt twijfel of ik um om moet gaan bouwen..
-
pi_24501934
Zo mooi is Phantom Dust dus echt niet heh, en ik kan het weten . Het ziet er mooi uit, maar er is beter te vinden.
Wel raar dat MS dat spel in eerste instantie alleen in Japan uit wilde brengen. Maar je hoeft hem niet om te bouwen hoor, Phantom Dust wordt hier ook uitgebracht.
pi_24502215
TimeShift voor de Xbox en PC




Die effecten op de eerste screen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 januari 2005 @ 15:36:23 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24502537
quote:
Op maandag 10 januari 2005 14:47 schreef DinoPK het volgende:
Zo mooi is Phantom Dust dus echt niet heh, en ik kan het weten . Het ziet er mooi uit, maar er is beter te vinden.
Wel raar dat MS dat spel in eerste instantie alleen in Japan uit wilde brengen. Maar je hoeft hem niet om te bouwen hoor, Phantom Dust wordt hier ook uitgebracht.
Hmm, ik vond het wel impressive.. De hele game that is..
Grafisch oogde het gewoon prima, maar het hele concept sprak me enorm aan. .
En ik heb nog een 2de XBOX en zat al te twijfelen om er een soort van DivX console van te maken waarop ik ook importjes kan spelen.. Dan kan ik eindelijk ook mn XBOX games kopen bij winkels als dvdboxoffice en zo.
-
  maandag 10 januari 2005 @ 15:45:51 #215
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24502711
Ik snap trouwens niet dat iedereen zo uitziet naar KOTOR2. Je gaat hetzelfde spel spelen met een nieuw verhaaltje, paar nieuwe items, paar nieuwe wapens, klaar. De engine was in deel 1 al verouderd, en ze gebruiken hem nu rustig weer. Van een RPG van dergelijke grootte mag je naar mijn mening wel wat meer verwachten, zeker ook op grafisch gebied.

Nee, deze titel laat ik mooi voorbij gaan. Ik vind vervoilgen prima, maar dit riekt naar makkelijk incashen en voort borduren op het succes van deel 1. En daar laat ik me niet voor lenen totdat het spel in de budgetprijsklaase ligt.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 10 januari 2005 @ 16:45:04 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24503382
Daggla, je Xbox games zonder Live ondersteuning daar bestellen bedoel je? Want anders is het zonde van het geld, natuurlijk
pi_24503430
En laat de live mode van Phantom Dust nou erg goed blijken te zijn... (zelfde als de system link optie, en die is supercool).
Gewoon even wachten op de Pal versie.

(al zou ik die 2e xbox gewoon direct tot xbmc multimedia apparaat omtoveren )
  maandag 10 januari 2005 @ 16:51:32 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24503464
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:13 schreef Tain het volgende:
TimeShift voor de Xbox en PC
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die effecten op de eerste screen
Hmm, intressant ,.. in de gaten houden maar
The truth was in here.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:54:04 #219
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24509755
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:45 schreef Rodie83 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat iedereen zo uitziet naar KOTOR2. Je gaat hetzelfde spel spelen met een nieuw verhaaltje, paar nieuwe items, paar nieuwe wapens, klaar. De engine was in deel 1 al verouderd, en ze gebruiken hem nu rustig weer. Van een RPG van dergelijke grootte mag je naar mijn mening wel wat meer verwachten, zeker ook op grafisch gebied.

Nee, deze titel laat ik mooi voorbij gaan. Ik vind vervoilgen prima, maar dit riekt naar makkelijk incashen en voort borduren op het succes van deel 1. En daar laat ik me niet voor lenen totdat het spel in de budgetprijsklaase ligt.
Ja ik deel je mening hier !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24512829
Het verhaal van deel 1 was gewoon erg goed, alleen daarom al zou ik hetzelfde spel met een nieuw verhaal willen spelen. Het grafische gedeelte leuk, maar maakt dat een RPG goed?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24513115
IGN review van Mercenaries

Klinkt goed
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:31:16 #222
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24513156
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
IGN review van Mercenaries

Klinkt goed
Jammer dat ie niet online is, anders had ik hem misschien wel gehaald.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 12:43:35 #223
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24516311
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:03 schreef Tain het volgende:
Het verhaal van deel 1 was gewoon erg goed, alleen daarom al zou ik hetzelfde spel met een nieuw verhaal willen spelen. Het grafische gedeelte leuk, maar maakt dat een RPG goed?
Ik vind het wel essentieel dat een 3d RPG er goed uit ziet ja. Inleven in een spel doe ik mede door graphics.

Ik begin G-demon met zijn commentaar wel een beetje te snappen. Bij elk willekeurig ander spel was het AFgezeken als er geen grafische aanpssingen/verbeteringen waren gedaan, maar omdat iedereen "het verhaal" zo cool vond van deel 1 wordt dit bij KOTOR door iedereen ineens lievelijk vergeten. Lichtelijk hypocriet en allesbehalve objectief.

Graphics zijn in elk spel belangrijk. Stel je voor dat Halo 2 hetzelfde niveau had gehad als deel 1qua graphics. Dan was hier het huis te klein geweest, terwijl het spel ansich prima was geweest. Ik vind het zwakheid dat je de negatieve punten van een game niet onder ogen wil zien. Een nieuw verhaal onder een zelfde engine zetten riekt naar uitmelken. En uitmelken verdient geen 55-60 euro, en bij elk willekeurig ander spel zouden jullie het ineens met me eens zijn. Wel een beetje realistisch blijven.

En voor de genen die denken dat ik zeg dat het een kutspel is/wordt: lees nog een keer goed en je zult zien dat ik dat nergens en ook nergens heb gezegd.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24516343
godverdomme.
krijg net een mailtje van Play waarom m'n Chronicles of Riddick nog niet aangekomen was: hij is uitverkocht. en omdat ze niet verwachten in de nabije toekomst meer exemplaren te krijgen hebben ze mijn order maar gecanceld
pi_24516455
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:43 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ik vind het wel essentieel dat een 3d RPG er goed uit ziet ja. Inleven in een spel doe ik mede door graphics.

Ik begin G-demon met zijn commentaar wel een beetje te snappen. Bij elk willekeurig ander spel was het AFgezeken als er geen grafische aanpssingen/verbeteringen waren gedaan, maar omdat iedereen "het verhaal" zo cool vond van deel 1 wordt dit bij KOTOR door iedereen ineens lievelijk vergeten. Lichtelijk hypocriet en allesbehalve objectief.

Graphics zijn in elk spel belangrijk. Stel je voor dat Halo 2 hetzelfde niveau had gehad als deel 1qua graphics. Dan was hier het huis te klein geweest, terwijl het spel ansich prima was geweest. Ik vind het zwakheid dat je de negatieve punten van een game niet onder ogen wil zien. Een nieuw verhaal onder een zelfde engine zetten riekt naar uitmelken. En uitmelken verdient geen 55-60 euro, en bij elk willekeurig ander spel zouden jullie het ineens met me eens zijn. Wel een beetje realistisch blijven.

En voor de genen die denken dat ik zeg dat het een kutspel is/wordt: lees nog een keer goed en je zult zien dat ik dat nergens en ook nergens heb gezegd.
Van mij had Halo 2 ook precies dezelfde engine en graphics mogen gebruiken als deel 1, leuke graphics leuk, maar ik ga er niet een spel om minder leuk vinden.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 12:59:16 #226
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24516517
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Van mij had Halo 2 ook precies dezelfde engine en graphics mogen gebruiken als deel 1, leuke graphics leuk, maar ik ga er niet een spel om minder leuk vinden.
Dus als straks de xbox 2 er is mogen ze van jou rustig deel 3 uitbrengen, met dezelfde graphics?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24516521
Bij Kotor 2 kijk ik allereerst naar de sfeer en naar de beleving. Graphics komen pas veel later. Jammer dat het misschien niet enorm vooruit is gegaan maar dat is beslist geen reden voor mij om het spel niet te halen. Ik wil gewoon weer die ervaring hebben die ik in deel 1 had, alleen dan in een ander jasje.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:04:06 #228
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24516585
Graphics maken sfeer. Bij elk ander spel is dat zo. Als je nu een 2d RTS met sprites uitbrengt wordt je uitgelachen. En terecht. Ga nou alsjeblieft niet verklaren dat als "het verhaal goed is" je dat OOK een goede game vind.

Een game moet met zijn tijd meegaan, technologisch en dus ook graphisch.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24516673
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Dus als straks de xbox 2 er is mogen ze van jou rustig deel 3 uitbrengen, met dezelfde graphics?
Xbox 2 is wel een iets ander verhaal, dat zou hetzelfde als ze een playstation 1 spel op de ps2 uitbrengen, maar al zou Halo 3 op de xbox uitkomen, dan vind ik het echt prima
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24516779
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:04 schreef Rodie83 het volgende:
Graphics maken sfeer. Bij elk ander spel is dat zo. Als je nu een 2d RTS met sprites uitbrengt wordt je uitgelachen. En terecht. Ga nou alsjeblieft niet verklaren dat als "het verhaal goed is" je dat OOK een goede game vind.

Een game moet met zijn tijd meegaan, technologisch en dus ook graphisch.
Maar er zit een groot verschil in sprites en de graphics van halo. Op zich zijn de graphics van Halo al gewoon goed, dat ze er in Halo 2 een klein schepje bovenop hebben gedaan zal echt niet uitmaken in je spelbeleving
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24516830
Kan je Outlaw Golf 2 met 4 man spelen?
pi_24516944
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:04 schreef Rodie83 het volgende:
Graphics maken sfeer. Bij elk ander spel is dat zo. Als je nu een 2d RTS met sprites uitbrengt wordt je uitgelachen. En terecht. Ga nou alsjeblieft niet verklaren dat als "het verhaal goed is" je dat OOK een goede game vind.

Een game moet met zijn tijd meegaan, technologisch en dus ook graphisch.
Nee, de beleving is goed. Dat is heel wat anders dan verhaal of graphics (die ook goed zijn) Jij schijnt dat niet los van elkaar te kunnen zien. Dat kleine verschil in graphics tussen Kotor 1 en wat Kotor 2 zou moeten laten zien een jaar later, maakt weinig uit in het speelplezier van zo'n game. Wat je eigenlijk zegt daarmee is omdat het spel grafisch niet iets is vooruit gegaan, is het gelijk een kutspel.
En graphics maken heus niet alleen de sfeer. Dat doen het verhaal en geluid ook.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:32:28 #233
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24516951
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:19 schreef Tain het volgende:

[..]

Maar er zit een groot verschil in sprites en de graphics van halo. Op zich zijn de graphics van Halo al gewoon goed, dat ze er in Halo 2 een klein schepje bovenop hebben gedaan zal echt niet uitmaken in je spelbeleving
De graphics van Halo zijn duidelijk minder goed dan de graphics in Halo 2. Nog niet te spreken over de grafische effecten van het ragdoll systeem enzovoorts. En dat maakt een spel toch aanzienlijk beter en maakt een spel leuker om te spelen.

Nogmaals, ik zeg niet dat KOTOR 2 ruk gaat zijn, maar een engine van 3 jaar terug (overigens werden de graphics toen al becommentariseerd) gewoon aanhouden, nieuw verhaal klussen, dat noem ik makkelijk. Als ze nu een nieuwe engine hadden gemaakt, het vechten nog meer realtime gemaakt enzovoorts enzovoorts, dan heb je pas echt een goede game. Ze verbeteren niets, en dat wordt hier eigenlijk nooit geslikt. Omdat nu iedereen in de hype mee doet ineens wel.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24517132
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:32 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

De graphics van Halo zijn duidelijk minder goed dan de graphics in Halo 2. Nog niet te spreken over de grafische effecten van het ragdoll systeem enzovoorts. En dat maakt een spel toch aanzienlijk beter en maakt een spel leuker om te spelen.

Nogmaals, ik zeg niet dat KOTOR 2 ruk gaat zijn, maar een engine van 3 jaar terug (overigens werden de graphics toen al becommentariseerd) gewoon aanhouden, nieuw verhaal klussen, dat noem ik makkelijk. Als ze nu een nieuwe engine hadden gemaakt, het vechten nog meer realtime gemaakt enzovoorts enzovoorts, dan heb je pas echt een goede game. Ze verbeteren niets, en dat wordt hier eigenlijk nooit geslikt. Omdat nu iedereen in de hype mee doet ineens wel.
van de ign review van kotor1:
quote:
9.0 Graphics
A hiccup or two here or there, but for the most part, this is one of the prettiest Star Wars games on any system in any genre.
Dus van becommentariseren van de graphics zie ik weinig. Dat de graphics voor de standaard van nu wat minder zijn, ben ik het met je eens, maar nogmaals de meeste RPG's moeten het niet van de graphics hebben.

En een game waarin je weer makkelijk 40 uur in kwijt kan noem ik niet makkelijk cashen en al helemaal niet doordat je waarschijnlijk net zoals deel 1 weer net zo leuk overnieuw begint als tegenovergestelde kant waarmee je het spel de eerste keer hebt uitgespeeld.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:57:00 #235
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24517327
quote:
The graphics in Knights of the Old Republic aren't the game's strong suit. Some important aspects of the visuals are handled very well--specifically, the lightsaber combat looks dead-on, though you won't see any forearms getting chopped off or anything. Effective use of bump mapping and environment mapping can be seen on some of the aliens and their shiny armor or slick, oily skins. Many of the environments also look quite good, though some of the others are plain and lacking in detail. Character models are relatively simple, and their lip-synching and facial expressions don't always look quite right. You'll also notice that some character models will repeat often throughout the game--you'll encounter a number of different characters who all share the same face. The frame rate of Knights of the Old Republic also doesn't hold up, and it can frequently bog down in combat or whenever a lot of characters are around. Furthermore, the occasional cutscenes using the game's 3D engine tend to look downright crude, which is disappointing considering how impressive some of the game's production values are. Knights is a good-looking game overall, but it's easy to find fault in its visuals when the other aspects of the game are so well done.
http://www.gamespot.com/x(...)softor/review-3.html

En zij waren niet de enigen.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24517595
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:46 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdomme.
krijg net een mailtje van Play waarom m'n Chronicles of Riddick nog niet aangekomen was: hij is uitverkocht. en omdat ze niet verwachten in de nabije toekomst meer exemplaren te krijgen hebben ze mijn order maar gecanceld
1x raden wat er net door de brievenbus valt
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:27:03 #237
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24517739
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan je Outlaw Golf 2 met 4 man spelen?

klik
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_24517933
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

1x raden wat er net door de brievenbus valt
Wanneer had je het gekocht?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:01:56 #239
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24518166
Ik vind voor Star Wars de graphics ook niet echt boeiend. Het geweldige aan het spel vond ik toch echt door de dorpjes te lopen, leuken Side-quests te doen etc. Verhaal ging wel vond ik niet echt geweldig maar de sfeer op de planeten Vooral Taris zijn voor mij genoeg redenen om KOTOR 2 te halen. Maar zijn de laadtijden erger dan Fable? Dat vond ik echt vreselijk aan die game
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24518340
Ik vond KOTOR 1 best leuk, maar niet leuk genoeg om uit te spelen...

Dus geen KOTOR II voor mij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24518392
Ik kan leven met de laadtijden en met de graphics. Ik vond KOTOR gewoon heel leuk om te spelen, met een nieuw verhaal en een verder uitgediept dark/light systeem kan ik me nog wel heel wat uurtjes bezig houden

Verder zijn mooie graphics altijd leuk, maar ik zie het meer als een extra. Ik speel nu nog steeds games als FF7, Half-Life en Gothic. En een nieuwe generatie consoles betekent natuurlijk mooiere graphics, maar voor mij is het toch het belangrijkst dat developers dan de mogelijkheid krijgen grotere en uitgebreidere games te maken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:32:53 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24518492
De graphics van KOTOR waren behoorlijk tot goed. Ik verwacht wel iets betere graphics, maar eerlijk is eerlijk, de Xbox zit gewoon aan z'n top omdat het makkelijk te programmeren is. Je kunt software die makkelijk op de hardware af is te stemmen gewoon niet ontzettend veel verbeteren. Je kunt alles wat strakker aan trekken, maar je zit al snel aan de limieten.

Er is bijvoorbeeld bij Halo 2 vraag naar mensen die een custom soundtrack willen luisteren tijdens het gamen. Behalve het geluidshinder-probleem tijdens Live, was het antwoord dat het simpelweg teveel van de hardware vroeg om een muziekje van de harde schijf af te trekken, naast alle actie. En hoewel ik de grootte van de "laadgebieden" in KOTOR niet indrukwekkend vind, zullen er wel redenen zijn waardoor zelfs in dat spel al regelmatig framedrops te vinden zijn.

Nu zijn er wat dingen toegevoegd, waardoor dat nog wat meer opvalt. Ik hoop dat die grafische toevoegingen het waard zijn om af en toe naar een epileptie-oproepend scherm te kijken. Laat het dan maar zoals het al was in KOTOR 1, want zoals gezegd: 40 uur gameplay in een game op de Xbox zonder Live ondersteuning is vrij uniek, zeker als je 't op 2 verschillende manieren kunt doen.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:49:54 #243
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24518700
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Van mij had Halo 2 ook precies dezelfde engine en graphics mogen gebruiken als deel 1, leuke graphics leuk, maar ik ga er niet een spel om minder leuk vinden.
Inderdaad. Graphs boeien mij bitterweinig, helemaal in games als KOTOR. Daar draait het imo om het verhaal en dat zit sowieso wel goed. Ik vind je argumenten vrij zwak Rodie, voornamelijk ook gebaseerd op assumpties. Dus het zal allemaal wel, ik koop um iig blind. .
-
pi_24519003
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 14:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Wanneer had je het gekocht?
2 dagen voor de kerstvakantie.
ben benieuwd hoe ze reageren op het mailtje dat ik vanochtend gestuurd heb met de vraag of ze mijn geld dan terug kunnen storten
pi_24519016
Op Amerikaanse game-fora is iedereen het erover eens dat KOTOR beter is dan KOTOR II.

(Qua verhaal heb ik het nu over)

En deel II is toch ook niet meer gemaakt door Bioware ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:43:15 #246
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24528481
Vanmiddag ligt Panzer Dragoon Orta op me te wachten
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24528536
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:43 schreef Rodie83 het volgende:
Vanmiddag ligt Panzer Dragoon Orta op me te wachten
Cool spel! Moeilijk, maar cool, het heeft echt het gevoel van de oude panzer dragoon games, enkelen van de beste games ooit.

Ik hoop alleen wel dat je er niet meer dan 15 euro voor betaald hebt, want meer is dat spel NIEUW niet meer waard...
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:52:24 #248
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24528611
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:47 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Cool spel! Moeilijk, maar cool, het heeft echt het gevoel van de oude panzer dragoon games, enkelen van de beste games ooit.

Ik hoop alleen wel dat je er niet meer dan 15 euro voor betaald hebt, want meer is dat spel NIEUW niet meer waard...
20 bij Bol.com, hier in de winkels kan ik hem eigenlijk nergens meer krijgen FRS en dergelijke toko's verkopen hem nog steeds fullprized. Vond het wel prima, wordt ook bezorgd enzo, dus t kost niet ineens moeite

Ik ben erg benieuwd, ik heb het spel nooit rustig kunnen spelen, maar wat ik ervan gelezen heb is het een gewoon 1 grote trip in een uitermate mooi vormgegeven wereld, gecombineerd met een sloot schietvoer waar je niet goed van wordt. Klinkt wel als mijn ding
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24528753
KOTOR 2 is ook de 1e aankomende game voor mij Deel 1 zat gewoon zo goed in elkaar ... graphics maakt me niet zoveel uit bij die game, de sfeer is toch wel goed.
pi_24528785
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Op Amerikaanse game-fora is iedereen het erover eens dat KOTOR beter is dan KOTOR II.

(Qua verhaal heb ik het nu over)

En deel II is toch ook niet meer gemaakt door Bioware ?
Dat deel 1 beter is dan deel 2 is ook vrij logisch, het was toen helemaal nieuw dus alles was verrassend.

Deel 2 wordt ontwikkeld door Obsidian Entertainment, developer studio die bijna alle uitbreidingen heeft gemaakt voor de spellen van Bioware
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')