Tjah Halo1 heeft geen live ondersteuning, en wordt dus alleen mij 'lan'games of via een tunnel gespeeld. En dan nog zijn veel mensen overgestapt naar Halo2. Alleen de echte Halo1 die hards (die lopen te zeuren over het pistool in halo2 etc) spelen volgens mij nog Halo1. Het spel heeft naast wat goede maps gewoon wat minder te bieden imho.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik doelde eigenlijk op mijn vorige post. Niemand reageert er op, dus waarschijnlijk speelt niemand hier het meer.
ik kan me niet voorstellen dat er niemand online was met Halo 2quote:Op zondag 9 januari 2005 13:48 schreef twi het volgende:
Halo 1 niet nee, Halo 2 nog wel, maar niet veel mensen spelen dat meer. Oke, gisteravond was het zaterdagavond, maar er was echt totaal geen hond te vinden van 9 tot 0.30. Heb dus maar PES4 gedaan.
Ik heb ook 199,- voor de Massive Entertainment pack betaald. Ik vind het wel een goede deal, 2 controllers, 2 games en gratis live. Ik denk dat als je geen Live wilt gebruiken je meer aan spellen als Fable en PGR2 hebt dan aan Halo2... die moet het voor mij toch vooral hebben van de multiplayer, de singleplayer kan mij in ieder geval niet zo boeien.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:40 schreef politrix het volgende:
Wat is momenteel het beste pakket wat je kan kopen?
Massive Entertainment of Halo 2? Het zijn natuurlijk wel twee hele verschillende paketten. In eerste instantie ga ik niet Xbox Live gebruiken (geen creditcard en dan moet ik opwaarderen naar chello plus)
En is 199,- een standaard prijs voor het Massive pakket?
Volgens allerlei reviews die ik gelezen heb wel, maar je mist wel een paar referenties naar het vorige deel. Maar als je daar niks van weet heb je dat niet eens door.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:46 schreef taart het volgende:
ff een vraagje: Kun je kotor 2 goed snappen als je deel 1 nog nooit gespeeld hebt
In deel 2 is het dus ergerquote:Op zondag 9 januari 2005 12:53 schreef twi het volgende:
Framerate verneukt? Wablief, heb ik wat gemist?In deel 1 was het soms inderdaad heel erg storend, al had ik er voornamelijk in Taris last van...Op andere plaatsen viel het wel mee.
ik zie niet zo zeer dat ze erger zijn, maar hetzelfdequote:Op zondag 9 januari 2005 20:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In deel 2 is het dus ergerLees die IGN review anders even !
Graphics
The Force powers look prettier and the snow areas are quite nice, but it's essentially last year's game. The framerate issues don't hurt the turn-based gameplay, but they do hurt the eyes.
Nouja, onder niemand versta ik natuurlijk de mensen waar ik doorgaans mee speel. Er staan ook mensen in m'n Friends list van PES4, maar een groepje Matchmaking met Nederlanders was niet te maken uit m'n Friends listquote:Op zondag 9 januari 2005 19:04 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat er niemand online was met Halo 2
Misschien een tip:quote:Op zondag 9 januari 2005 18:40 schreef politrix het volgende:
Wat is momenteel het beste pakket wat je kan kopen?
Massive Entertainment of Halo 2? Het zijn natuurlijk wel twee hele verschillende paketten. In eerste instantie ga ik niet Xbox Live gebruiken (geen creditcard en dan moet ik opwaarderen naar chello plus)
En is 199,- een standaard prijs voor het Massive pakket?
Ik heb er eens over nagedacht en je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 9 januari 2005 21:27 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Misschien een tip:
Als ik nu zou moeten kiezen zou ik persoonlijk voor de mediamarkt aanbieding gaan voor een kale xbox: 99 euro!!
Voor die 100 euro heb je zo 6 budget spellen die erg de moeite waard zijn (halo1, Kotor, etc).
Over het massive pack: 2e hands kan je PGR2 lekker goedkoop oppikken (nieuw ook wel), en fable moet je gewoon net aanspreken (deed het bij mij zeer zeker). Ga dus niet blind voor een pack als de MM echt een superaanbieding heeft.
He zin inquote:Op maandag 10 januari 2005 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Weer es een wallpaper.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is de conclusie,... LEZENquote:Op zondag 9 januari 2005 20:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik zie niet zo zeer dat ze erger zijn, maar hetzelfde
Kzal Vrijdag es naar de winkel lopen, ff lachen!quote:Op maandag 10 januari 2005 07:31 schreef gijsje79 het volgende:
Effen lekker maken.
Vanaf vrjidag is het zo ver, dan gaan we weer Golfen.
Outlaw Golf 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trailer
Site
Jammer, maar ik moet hem gewoon spelen Star Warsquote:Op maandag 10 januari 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Hier alles over die framerate shit en bugs![]()
Yes, there's now rain and snow and the environments look great, but there's still some major framerate issues throughout and the load times are just as long as before. Though the worlds may be a bit bigger, the individual sections between loads seems about the same size. Those load times remain a killer, especially since some quests require you to traverse back and forth between sections multiple times.
It's a real shame that Obsidian couldn't do more to improve on the technology. When the first KOTOR hit, a lot of this was forgivable. It was a new engine and a spectacular game. Obsidian worked on an established engine and overall it looks almost identical to last year's offering. There are also a number of bugs in the game. This was the case with the first game as well, but again, I'd hoped for a smoother experience the second time around, but KOTOR II actually seems a little buggier.
De IGN videoreview meld er nog wat meer over.
Don't do it man !quote:Op maandag 10 januari 2005 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kzal Vrijdag es naar de winkel lopen, ff lachen!
Gijs, voor die 20 euro kun je geen top spel verwachten ala Splinter cell of een Pgr2.. natuurlijk mist er het een en ander. Maar het is 'Good fun' voor ffquote:Op maandag 10 januari 2005 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Don't do it man !
Outlaw Golf II's putting systeem is ''broken''....
En het grappige van die characters e.d. is na 5 minuten alleen nog maar vervelend.
Tsja, ik vind m nog geen 5 euro waard, TW2004 of 2005 blijft het beste & leukste om te spelen.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, voor die 20 euro kun je geen top spel verwachten ala Splinter cell of een Pgr2.. natuurlijk mist er het een en ander. Maar het is 'Good fun' voor ff
Natuurlijk wil ik LIVEquote:Op maandag 10 januari 2005 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik vind m nog geen 5 euro waard, TW2004 of 2005 blijft het beste & leukste om te spelen.
maar ja, jij wil Live he ?
*Geen idee heeft.*quote:Op maandag 10 januari 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, echt belachelijk dat TW niet online kon in Europa..
Ik zit er trouwens hard aan te denken m'n oude XBOX om te bouwen zodat ik Phantom Dust kan spelen.
Wat een ongelooflijk geil en bruut spel is me dat zeg.. Ongekend mooie graphs!
http://xbox.ign.com/objects/574/574509.htmlquote:
Hmm, ik vond het wel impressive.. De hele game that is..quote:Op maandag 10 januari 2005 14:47 schreef DinoPK het volgende:
Zo mooi is Phantom Dust dus echt niet heh, en ik kan het weten. Het ziet er mooi uit, maar er is beter te vinden.
Wel raar dat MS dat spel in eerste instantie alleen in Japan uit wilde brengen. Maar je hoeft hem niet om te bouwen hoor, Phantom Dust wordt hier ook uitgebracht.
Hmm, intressant ,.. in de gaten houden maarquote:Op maandag 10 januari 2005 15:13 schreef Tain het volgende:
TimeShift voor de Xbox en PC
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die effecten op de eerste screen
Ja ik deel je mening hier !quote:Op maandag 10 januari 2005 15:45 schreef Rodie83 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat iedereen zo uitziet naar KOTOR2. Je gaat hetzelfde spel spelen met een nieuw verhaaltje, paar nieuwe items, paar nieuwe wapens, klaar. De engine was in deel 1 al verouderd, en ze gebruiken hem nu rustig weer. Van een RPG van dergelijke grootte mag je naar mijn mening wel wat meer verwachten, zeker ook op grafisch gebied.
Nee, deze titel laat ik mooi voorbij gaan. Ik vind vervoilgen prima, maar dit riekt naar makkelijk incashen en voort borduren op het succes van deel 1. En daar laat ik me niet voor lenen totdat het spel in de budgetprijsklaase ligt.
Jammer dat ie niet online is, anders had ik hem misschien wel gehaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
IGN review van Mercenaries
Klinkt goed
Ik vind het wel essentieel dat een 3d RPG er goed uit ziet ja. Inleven in een spel doe ik mede door graphics.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:03 schreef Tain het volgende:
Het verhaal van deel 1 was gewoon erg goed, alleen daarom al zou ik hetzelfde spel met een nieuw verhaal willen spelen. Het grafische gedeelte leuk, maar maakt dat een RPG goed?
Van mij had Halo 2 ook precies dezelfde engine en graphics mogen gebruiken als deel 1, leuke graphics leuk, maar ik ga er niet een spel om minder leuk vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik vind het wel essentieel dat een 3d RPG er goed uit ziet ja. Inleven in een spel doe ik mede door graphics.
Ik begin G-demon met zijn commentaar wel een beetje te snappen. Bij elk willekeurig ander spel was het AFgezeken als er geen grafische aanpssingen/verbeteringen waren gedaan, maar omdat iedereen "het verhaal" zo cool vond van deel 1 wordt dit bij KOTOR door iedereen ineens lievelijk vergeten. Lichtelijk hypocriet en allesbehalve objectief.
Graphics zijn in elk spel belangrijk. Stel je voor dat Halo 2 hetzelfde niveau had gehad als deel 1qua graphics. Dan was hier het huis te klein geweest, terwijl het spel ansich prima was geweest. Ik vind het zwakheid dat je de negatieve punten van een game niet onder ogen wil zien. Een nieuw verhaal onder een zelfde engine zetten riekt naar uitmelken. En uitmelken verdient geen 55-60 euro, en bij elk willekeurig ander spel zouden jullie het ineens met me eens zijn. Wel een beetje realistisch blijven.
En voor de genen die denken dat ik zeg dat het een kutspel is/wordt: lees nog een keer goed en je zult zien dat ik dat nergens en ook nergens heb gezegd.
Dus als straks de xbox 2 er is mogen ze van jou rustig deel 3 uitbrengen, met dezelfde graphics?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Van mij had Halo 2 ook precies dezelfde engine en graphics mogen gebruiken als deel 1, leuke graphics leuk, maar ik ga er niet een spel om minder leuk vinden.
Xbox 2 is wel een iets ander verhaal, dat zou hetzelfde als ze een playstation 1 spel op de ps2 uitbrengen, maar al zou Halo 3 op de xbox uitkomen, dan vind ik het echt primaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dus als straks de xbox 2 er is mogen ze van jou rustig deel 3 uitbrengen, met dezelfde graphics?
Maar er zit een groot verschil in sprites en de graphics van halo. Op zich zijn de graphics van Halo al gewoon goed, dat ze er in Halo 2 een klein schepje bovenop hebben gedaan zal echt niet uitmaken in je spelbelevingquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:04 schreef Rodie83 het volgende:
Graphics maken sfeer. Bij elk ander spel is dat zo. Als je nu een 2d RTS met sprites uitbrengt wordt je uitgelachen. En terecht. Ga nou alsjeblieft niet verklaren dat als "het verhaal goed is" je dat OOK een goede game vind.
Een game moet met zijn tijd meegaan, technologisch en dus ook graphisch.
Nee, de beleving is goed. Dat is heel wat anders dan verhaal of graphics (die ook goed zijn) Jij schijnt dat niet los van elkaar te kunnen zien. Dat kleine verschil in graphics tussen Kotor 1 en wat Kotor 2 zou moeten laten zien een jaar later, maakt weinig uit in het speelplezier van zo'n game. Wat je eigenlijk zegt daarmee is omdat het spel grafisch niet iets is vooruit gegaan, is het gelijk een kutspel.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:04 schreef Rodie83 het volgende:
Graphics maken sfeer. Bij elk ander spel is dat zo. Als je nu een 2d RTS met sprites uitbrengt wordt je uitgelachen. En terecht. Ga nou alsjeblieft niet verklaren dat als "het verhaal goed is" je dat OOK een goede game vind.
Een game moet met zijn tijd meegaan, technologisch en dus ook graphisch.
De graphics van Halo zijn duidelijk minder goed dan de graphics in Halo 2. Nog niet te spreken over de grafische effecten van het ragdoll systeem enzovoorts. En dat maakt een spel toch aanzienlijk beter en maakt een spel leuker om te spelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar er zit een groot verschil in sprites en de graphics van halo. Op zich zijn de graphics van Halo al gewoon goed, dat ze er in Halo 2 een klein schepje bovenop hebben gedaan zal echt niet uitmaken in je spelbeleving
van de ign review van kotor1:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:32 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
De graphics van Halo zijn duidelijk minder goed dan de graphics in Halo 2. Nog niet te spreken over de grafische effecten van het ragdoll systeem enzovoorts. En dat maakt een spel toch aanzienlijk beter en maakt een spel leuker om te spelen.
Nogmaals, ik zeg niet dat KOTOR 2 ruk gaat zijn, maar een engine van 3 jaar terug (overigens werden de graphics toen al becommentariseerd) gewoon aanhouden, nieuw verhaal klussen, dat noem ik makkelijk. Als ze nu een nieuwe engine hadden gemaakt, het vechten nog meer realtime gemaakt enzovoorts enzovoorts, dan heb je pas echt een goede game. Ze verbeteren niets, en dat wordt hier eigenlijk nooit geslikt. Omdat nu iedereen in de hype mee doet ineens wel.
Dus van becommentariseren van de graphics zie ik weinig. Dat de graphics voor de standaard van nu wat minder zijn, ben ik het met je eens, maar nogmaals de meeste RPG's moeten het niet van de graphics hebben.quote:9.0 Graphics
A hiccup or two here or there, but for the most part, this is one of the prettiest Star Wars games on any system in any genre.
http://www.gamespot.com/x(...)softor/review-3.htmlquote:The graphics in Knights of the Old Republic aren't the game's strong suit. Some important aspects of the visuals are handled very well--specifically, the lightsaber combat looks dead-on, though you won't see any forearms getting chopped off or anything. Effective use of bump mapping and environment mapping can be seen on some of the aliens and their shiny armor or slick, oily skins. Many of the environments also look quite good, though some of the others are plain and lacking in detail. Character models are relatively simple, and their lip-synching and facial expressions don't always look quite right. You'll also notice that some character models will repeat often throughout the game--you'll encounter a number of different characters who all share the same face. The frame rate of Knights of the Old Republic also doesn't hold up, and it can frequently bog down in combat or whenever a lot of characters are around. Furthermore, the occasional cutscenes using the game's 3D engine tend to look downright crude, which is disappointing considering how impressive some of the game's production values are. Knights is a good-looking game overall, but it's easy to find fault in its visuals when the other aspects of the game are so well done.
1x raden wat er net door de brievenbus valtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:46 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdomme.
krijg net een mailtje van Play waarom m'n Chronicles of Riddick nog niet aangekomen was: hij is uitverkocht. en omdat ze niet verwachten in de nabije toekomst meer exemplaren te krijgen hebben ze mijn order maar gecanceld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan je Outlaw Golf 2 met 4 man spelen?
Wanneer had je het gekocht?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
1x raden wat er net door de brievenbus valt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |