De mensen in in het leger ZIJN ambtenaren...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef accelerator het volgende:
[..]
Niet door de asielzoekers, hulpverleners, ambtenaren, krakers en ander tuig.
We got the money, so we got the power.
5. zijn ouders (als die al niet onder 3 of 4 vallen)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef Doc het volgende:
[..]
3. zootje kampers
4. zootje Hells Angels
Gelukkig spreid je het verstandelijk vermogen van een garnaal ten toon, dus hoef ik niet bang te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef accelerator het volgende:
[..]
Niet door de asielzoekers, hulpverleners, ambtenaren, krakers en ander tuig.
We got the money, so we got the power.
Sterk puntquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:00 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Zullen we in ieder geval maar niet de overheid uit het Onderwijs laten terugtrekken?
Als we dan ook met zn allen 180km/uur gaan rijden op de snelweg en boetes niet meer betalen, dan kunnen ze ons helemaal niks meer makenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:44 schreef accelerator het volgende:
Als ik in mijn eentje de belastingbetaling weiger ben ik natuurlijk de lul. Dat snap ik ook wel. Daarom zoek ik steun voor het plan. 50.000 mensen leek mij wel voldoende. Dan kan de overheid (=maffia) ons niks meer maken.
Tot nu toe heb ik dus:
1. Pamela Hemelrijk
2. Accelerator
En bedrijven onderzoeken zelf niks ofzo ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Technologische vooruitgang zal verdwijnen en we zullen steeds primitiever worden tenopzichte van de rest van de wereld.
Ohja, alle bedrijven hebben tgenwoordig maatschappelijk ondernemen bovenaan in het vaandel staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En bedrijven onderzoeken zelf niks ofzo ?
Geen dingen die algemeen danwel op lange termijn vooruitgang bieden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En bedrijven onderzoeken zelf niks ofzo ?
Rite, jouw pc is in rusland door een kollektief ontworpen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:02 schreef thabit het volgende:
[..]
Geen dingen die algemeen danwel op lange termijn vooruitgang bieden.
De ontwikkeling van de PC had niet tot stand kunnen komen zonder overheidsgefinancieerd fundamenteel wetenschappelijk onderzoek.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:05 schreef donnieD het volgende:
[..]
Rite, jouw pc is in rusland door een kollektief ontworpen.
Veel te veel moeilijke woorden in één zin! Pas op!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:10 schreef thabit het volgende:
[..]
De ontwikkeling van de PC had niet tot stand kunnen komen zonder overheidsgefinancieerd fundamenteel wetenschappelijk onderzoek.
Stierenpoep, de allereerste transistor en alles daarna is privaat werk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:10 schreef thabit het volgende:
[..]
De ontwikkeling van de PC had niet tot stand kunnen komen zonder overheidsgefinancieerd fundamenteel wetenschappelijk onderzoek.
Wat hierboven staat sluit ik me bij aan... Aardig idee, maar het werkt helaas van z'n lang zal z'n leven niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nadat de belastingdienst de beslaglegging heeft afgerond heb jij ook geen geld, en daar sta je dan met je macht.
Verder vind ik Hemelrijk een stomme gleuf.
[..]
Ik vind het een matige grap.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:20 schreef donnieD het volgende:
[..]
Stierenpoep, de allereerste transistor en alles daarna is privaat werk.
Dus het leger is pro VVD, de kerk is pro CDA, de scholen zijn pro SP, de politie is pro PVDA, de overheid=maffia, en geen belasting betalen dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:39 schreef accelerator het volgende:
Maar die hebben minder macht. Wij hebben F16's, fregatten, leopard tanks. Dat komt dus wel goed.
En om een transistor te ontwikkelen is geen wetenschappelijke expertise nodig, dat doe je zo hop uit de losse pols.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:20 schreef donnieD het volgende:
[..]
Stierenpoep, de allereerste transistor en alles daarna is privaat werk.
Surf jij maar verder op je buizen/ponskaartenmachine over het darpanet van ~ 20 uni's en 25 computers met een totaal [gezamelijk] geheugen van 500K.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:30 schreef BdR het volgende:
Maar kan ik dat soort oogkleppen nou ook ergens kopen of is zoiets aangeboren?
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:39 schreef accelerator het volgende:
Ik pik die hoge belastingen gewoon niet meer. Als je ziet wat de overheid er mee doet wordt ik gewoon kotsmisselijk. Neem nou de subsidie van zo'n clubje als het MDI. Dat is gewoon een bedreiging voor de vrijheids van meningsuiting.
Zelf een huis bouwen heeft niets met de vrije huizen markt te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:54 schreef donnieD het volgende:
Vrije markt? Probeer eens een huis te bouwen dan. 3 weken bouwen en 30 weken vergunningen e.d. regelen. Oh, ja vergeten ambtenaren om te kopen, ga terug naar af en begin opnieuw.
Toon eens aan dat geprivatiseerde gezondheidszorg goedkoper is dan? In de VS is het iig een stuk duurder als in NL om in het ziekenhuis te liggen.quote:Ga eens in een ziekenhuis liggen, alleen de verblijfskosten zijn meer dan die van een erg duur hotel MET roomservice.
En ga nu eens zaken vergelijken als er marktwerking in het spel is en er winst gemaakt moet worden, wedden dat het 99% van de tijd duurder zal worden.quote:Politie lost nog maar ~20% van de misdrijven op, zie je een partieculiere bewakingsdienst als zo slecht werk leveren en NIET failliet gaan?
Bedenk zelf ook maar eens een paar dingen waar de overheid zich tegenaan bemoeid en kijk dan naar het prijskaartje.
Vadertje staat is al lang die aardige oude drees niet meer, het is nog wel een zacht pratende oude man maar "hij doet je een aanbod dat je niet kan weigeren"
Wat Tijger zei. En ik ook al aangaf eigelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zelf een huis bouwen heeft niets met de vrije huizen markt te maken.
[..]
Toon eens aan dat geprivatiseerde gezondheidszorg goedkoper is dan? In de VS is het iig een stuk duurder als in NL om in het ziekenhuis te liggen.
[..]
En ga nu eens zaken vergelijken als er marktwerking in het spel is en er winst gemaakt moet worden, wedden dat het 99% van de tijd duurder zal worden.
MIT? natuurlijk niet, ik ben het niet met JOU eens, dus ben ik daar te dom voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:25 schreef Yakult het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt privaat in de zin van niet-gesubsidieerde ondernemingen met enkel privaatgeschoolde werknemers?
En heb je ooit van universiteiten als MIT gehoord?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |