quote:Model tested: Vauxhall Monaro VXR.
Price: £35,595
Engine: V8, 16-valve unit of 5667cc developing 382hp @ 5800 rpm and 376 lb/ft of torque @ 4800 rpm.
Transmission: rear-wheel drive via 6-speed manual gearbox.
Performance: maximum speed 170mph; 0-60mph in 5.4 seconds.
Het is een amerikaanse motorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:51 schreef Fugie het volgende:
380 pk uit 5.6 liter, toch best dramatisch
voor de rest wel leuke auto als ik topgear van zondag mag geloven
had al proxy ingesteld om mee te lurkenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had al proxy ingesteld om mee te lurken![]()
You at (66.119.34.60) are located in Santa Clara, California, United Statesquote:
ik had al zo'n gevoel dat jij dat wasquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
You at (66.119.34.60) are located in Santa Clara, California, United States
was wel lekker warm![]()
Waar haal je die proxy's vandaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
You at (66.119.34.60) are located in Santa Clara, California, United States
was wel lekker warm![]()
Zo gemakkelijk was het voorheen ook nietquote:
proxy.ia2.marketscore.com:80quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk was het voorheen ook niet.
Ideaal om mee te klotenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
proxy.ia2.marketscore.com:80
gebruik ik op moment
oja en zoeken op proxy list±
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=proxy+list&btnG=Search
nice maar ik heb geen zin om te halen of een muur vrijquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:58 schreef D-Devil het volgende:
[GRATIS] Ingelijste poster 60x100 Alfa Romeo ES 30
Bo ??
wat dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik kwam er gisteren achter wat PTA in Amerika is![]()
Fanta.. Share the fun, where-ever you arequote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik kwam er gisteren achter wat PTA in Amerika is![]()
Ouderraad... Naja niet echt wat schokkends gelukkig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:07 schreef PeuRac het volgende:
een PTA is een Ouderraad op een school
@ MutZ, dat is zeker wel eng of niet?
Heel eng...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:07 schreef PeuRac het volgende:
een PTA is een Ouderraad op een school
@ MutZ, dat is zeker wel eng of niet?
Geurtje? keukengerei? Schoonmaak middelenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:52 schreef PeuRac het volgende:
Maar wat moet ik halen dan voor mn moeder, ik heb echt geen idee
geef haar een schoondochter, volgens mij heeft ze die nog nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:04 schreef PeuRac het volgende:
Ga wel ff door de stad lopen, ze heeft alles eigenlijk al
Ben ik mee bezig, donderdag ga ik naar Scheveningen (ook_gek, k kom ff je zusje palenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
geef haar een schoondochter, volgens mij heeft ze die nog niet
ik zou der maar mee opschieten, je moeder is bijna jarigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, donderdag ga ik naar Scheveningen (ook_gek, k kom ff je zusje palen)
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, donderdag ga ik naar Scheveningen (ook_gek, k kom ff je zusje palen)
nee, emmen ligt niet echt op de route, maar die peu, die is zo wanhopig, hij rijd wel met een omwegquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:22 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Is Fwnk's zusje niet ook op de weg ernaatoe nog te doen?
Ik ben niet zo wanhopig dat ik weer naar mn ex gaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, emmen ligt niet echt op de route, maar die peu, die is zo wanhopig, hij rijd wel met een omweg![]()
![]()
wie zei laatst ook weer dat sex met je ex het beste was?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben niet zo wanhopig dat ik weer naar mn ex ga
Niet meer?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wie zei laatst ook weer dat sex met je ex het beste was?
Enne, ik doe nu niks met mijn ex(en)
met hangende pootjes teruggaan doe ik niet neequote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet meer?![]()
En ik heb t niet over sex met je ex, maar over met hangende pootjes terug gaan
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:33 schreef D-Devil het volgende:
Drink maar niet teveel dan dit weekend.
hehehequote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:48 schreef Tjabbo het volgende:
Whehe ff slashme's topic titel aangepast.
Opel #1 --> Opel verkoop 6000 auto's minder in 2004.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Wat zie ik nu??? Tjabbo als moderator??? Het moet echt niet gekker worden....![]()
![]()
Het kan zelfs niet gekker worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Wat zie ik nu??? Tjabbo als moderator??? Het moet echt niet gekker worden....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:48 schreef Tjabbo het volgende:
Whehe ff slashme's topic titel aangepast.
Opel #1 --> Opel verkoop 6000 auto's minder in 2004.![]()
![]()
Harry Potter...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:20 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer, heb de @e Harry Potter dvd voor haar gekocht, en voor mezelf 2 klassiekers(Fight Club en Pulp Fiction)
Het zou zomaar eens kunnen gebeuren... ==> Bron : Klik !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:19 schreef Fugie het volgende:
wat een golf, kan je nagaan dat je zoiets op je af ziet komen door je zonnebril op een zonovergoten strand
quote:Mega-tsunami
Nu blijkt uit onderzoek dat op de Canarische Eilanden, waar je zou aannemen dat de enige ramp het luidruchtige gefeest van jonge toeristen is, een vulkaan op het punt kan staan in de toekomst een spectaculaire natuurramp te veroorzaken. De vulkaan Cumbre Vieja leidt nu nog een slapend bestaan op het eiland La Palma. Maar vulkanologen vermoeden dat het patroon van erupties van deze vulkaan weer kan beginnen. Wanneer is onzeker maar ze denken in tijdslimieten van enkele decennia tot een eeuw. Enkele toekomstige erupties van deze vulkaan zouden er voor kunnen zorgen dat de westelijke flank van de vulkaan in de Atlantische Oceaan stort. 500 vierkante kilometer rots dendert dan met een snelheid van 350 kilometer per uur in de zee.
Na die gigantische aardverschuiving kan zich een kolom water van 900 meter hoogte en tientallen kilometers omtrek uit de oceaan verheffen! Er is een energie vrijgekomen die zo groot is als de totale electriciteitsconsumptie voor een half jaar van de Verenigde Staten. Die natuurramp is dan de aanzet voor de moeder aller tsunami's, de mega-tsunami. In een razende vaart van 800 kilometer per uur brult en dondert een meer dan 100 meter hoge vloedgolf door de oceaan. De westelijke Sahara wordt als eerste getroffen door dit monster. De vloedgolf van nog altijd 50 meter hoogte bereikt acht of negen uur later het westen van de Atlantische Oceaan. Tot 10 kilometer dringen de golven het binnenland van Florida en Brazilië in. Caribsche eilanden worden overspoeld door het water. En zelfs ijsbergen in de fjorden van Groenland worden op het land geworpen. De vloedgolven richten zich vooral naar het westen en zuiden van de Atlantische Oceaan maar toch altijd nog 12 meter hoge golven botsen op de kusten van Zuid-Engeland, Ierland, Spanje en Portugal.
Daar ben k niet bang voor hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Harry Potter...Kijk uit, zometeen moet je nog meekijken...
![]()
Ben ik ff blij dat wij een natuurlijke golfbreker voor onze kust hebben liggenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen gebeuren... ==> Bron : Klik !
[..].
dude lkkr surfenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:34 schreef BazzoS het volgende:
@D, dat zou niet zo mooi zijn
wat ben ik blij dat ik niet aan de kust woon
jaja maar zo een golf gaat daar wel overheen denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat wij een natuurlijke golfbreker voor onze kust hebben liggen![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:36 schreef Xtreem het volgende:
FF een korte post...
Peu... Ik heb gisteren en morgen een C5 onder m'n kont die net zo afgeragd is als jullie opel
wat een deinende, zeeziekmakende, plasticfantastic, zijwindgevoelige grafbak![]()
Zelfs de excel ligt nog strakker
nee, zondag waaide het gewoon harderquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]Jij bale
Normaal rijdt zo'n C5 super strak
Ik had trouwens zondag middag mn banden opgepompt (zat 1.7 in, ipv 2.2bar) toen was de Opel nog zijwind gevoeliger
sneller dan jou corsa iigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:45 schreef D-Devil het volgende:
800 kilometer per uur, een natuurlijke golfbreker. 100 meter hoog water
.
Lekker surfen.
Wacht maar, ik ga stickertunenquote:
In die 2min dat ik gestopt ben om die banden op te pompen, is t echt niet zo veel harder gaan waaienquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, zondag waaide het gewoon harder
Hey, wil je even in de koelkast kijken of er nog een stuk kaas ligt? Dan kan je daar in gaan happenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In die 2min dat ik gestopt ben om die banden op te pompen, is t echt niet zo veel harder gaan waaien![]()
Dude, heel Engeland ligt er voor, zelfs als t daar helemaal overheen slaat, dan nog is t zo zwak dat t hier niet zoveel schade meer aanrichtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:45 schreef D-Devil het volgende:
800 kilometer per uur, een natuurlijke golfbreker. 100 meter hoog water
.
Lekker surfen.
Ik kan ook wel lezen, het uiteindelijk wat er voor engeland overblijdft zijn 12 meter hoge golven aldus de tekst.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, heel Engeland ligt er voor, zelfs als t daar helemaal overheen slaat, dan nog is t zo zwak dat t hier niet zoveel schade meer aanricht
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hey, wil je even in de koelkast kijken of er nog een stuk kaas ligt? Dan kan je daar in gaan happen
Leuke site man !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:05 schreef Boink het volgende:
He dudes...
Na een tijdje werken aan de website is die eindelijk "af". Dus zeg even wat jullie er van vinden en wat er eventueel verbeterd kan worden. En natuurlijk ook foto's uploaden.
http://www.autogespot.com
- De thumbnails worden nog verbeterd.
- Het gastenboek en een mail form.
-.....
En natuurlijk ook even doorgeven aan je autogekke vriendjes![]()
Dat vind ikz elf noal tegenvallen, misschien al wel groter (nog klein), maar niet scherp ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:12 schreef Boink het volgende:
Jawel, maar de camera's van tegenwoordig op telefoon's zijn ook van redelijke kwaliteit
Je moet de unknown babes galery bekijken, daar staan echt mooie tussenquote:
Er is wel HEEL veel van die Ferrari afgejatquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:19 schreef D-Devil het volgende:
Klaar met werken natuurlijk.
De Ferrari van Uday de zoon van Saddam. Het was een Maranello.
bron : http://forums.thecarlounge.net/zerothread?id=1757417&page=1
diefquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik had de plaatjes met chassisnummer, motorcode, enz mee genomen, die dingen zijn veel meer waard
En dan de chassis balk omlassen in je Opelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik had de plaatjes met chassisnummer, motorcode, enz mee genomen, die dingen zijn veel meer waard
Jij zou t zelfde doen, sterker nog, ik zou gaan uitzoeken hoe ik die motor naar Nederland zou krijgenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:58 schreef ook_gek het volgende:
jep ben de lul ik moet mee naar de ikea![]()
Wens me sterkte
Mama's kindjequote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]waarom laat je je dat soort dingen opleggen?
hey, ga zelf ff shoppen ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:04 schreef PeuRac het volgende:
Misschien had je de wielkasten beter meteen ook wat beter kunnen vullen
Kan mn pc niet aanquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:15 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga zometeen ook ff photoshoppen, ziet er geinig uit man.
wie heeft die regel bedacht dan, dat de spiegels belangrijk zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan mn pc niet aanen je was weer de spiegels vergeten btw, die zijn belangrijk.
Diegene welke ermee is begonnen, kijk maar eens goed naar hoe hij t heeft gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wie heeft die regel bedacht dan, dat de spiegels belangrijk zijn?
Nee joh, ik heb 185/1/R14 erop gelegdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:43 schreef Fugie het volgende:
je mist 2 stukkies band ddevil
* Fugie heeft zijn auto weer opgehaald
die knakker heeft nix kunnen vinden in mijn achterbak. Behalve dat 2 dopjes ontbraken en het dus waarschijnlijk door teveel condensatie komt ofzo. Iig moet ik ff die dopjes morgen even met iets gaan dichten
alles gut, je hebt die probleem op msn al opgelostquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb 185/1/R14 erop gelegd.
Die dopjes kan je vast met KIT dichten of niet? Als je een stuk karton in je bak legt dan zou je toch moeten zien waar het het eerst nat wordt, dan kan je zien of er een lek is.. Vreemd hoor dat ze niets zien behalve die dopjes. Je rubbers zijn dus nog in orde?
Misschien jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
alles gut, je hebt die probleem op msn al opgelost
done, en nou normaal doenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
@bojo
fix mijn account eens op BAF!
heb geen zin in klonen![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:36 schreef ook_gek het volgende:
Maar goed ik ben weer terug
Rijden we op de snelweg. -*piep* *piep* *piep* Jezus mam wat een kut deuntje voor je smsjes heb jij zegUhm dat is niet mijn mobiel.... OH GOD ER BRAND EEN LAMPJE HIER EEN LAMPJE. Vervolgens VOL naar rechts fluchtstrook op geeft een ram op de knop voor de gevaren lichten. Ze geeft er een ram op als of dat zo een druk knop is bij een spelletjes programma en dan met een 1 miljoen euro vraag of zo. JA ER BRANT EEN LAMPJE! Jo mam je meent het. Was me nog niet opgevallen
Effe kijken. OOOOH oranje motorblok lampje. Rij maar door is niks. JAWEL EEN LAMPJE GAAT NIET VAN ZELF BRANDEN IK VIND DIT ENG
![]()
Mam weet je nog dat filmpje met die lambo a 270KM? Daar brande het zelfde lampje. JA MAAR IK RIJ GEEN 270 EN OOK GEEN LAMBO GEVAL! PAK DAT BOEKJE. Welk boekje mam? Ja DAAR PAK DAN JO! Mam doe effe rustig zeg. Ja maar ik vind het eng. MAM SNEL GA RECHT OP ZITTEN STRAKS SCHIET JE AIRBAG ER MET 300KM er uit dat ga je niet leuk vinden![]()
Mark doe normaal. Nou effe zoeken in boekje ja hoor hier staat het. Wegens langdurig uw zoon pesten heeft u daar bij de motor van uw auto verneukt. DAT STAAT ER NIET![]()
Oke oke er staat dat het de electro insteking is techniese storing bla bla bla door rijden kan katalisator of motor beschadigen. Raadpleeg een peugeot service point.
Mooi weten we dat ook weer start die bak en door rijden! NEE WANT ER BRAND EEN LAMPJE! Mam het lampje is uit. Oh oke nou laten we maar gaan rijden dan.
Einde van het verlhaal lampje heeft nooit meer gebrand![]()
Komt ze thuis zegt ze het tegen me vader. Vraagt hij droog. Welke kleur? JA ORANJE ZEG IK NET! Gewoon door rijden. Rood is fout dan moet je stoppen oranje is let op er is iets niks aan het handje
ja ja je maakt wat mee he. Over de gebeurtenissen in de ikea maar niet te spreken![]()
ik ben gewoon te lui om het netjes weg te werken, daarbij helpen die 2 linkerhanden ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:41 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb gewoon een kleine auto en een extreem lange kabel en het is zonde om er een stuk af te knippen dus er ligt een stukje in de bak.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef BazzoS het volgende:
OMG mijn pa is nu al vanaf een uur of 4 bezig met het maken van een radio voor op de bouw
8 oude boxen uit een schouwburg en een teringherrie dat hier door het huis heen gaat elke keer weer![]()
ja dan kan ie er beter niet aan beginnenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:55 schreef D-Devil het volgende:
Zonder typ, spel of grammatica fouten graag.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:55 schreef D-Devil het volgende:
Zonder typ, spel of grammatica fouten graag.
Pheauteau!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef BazzoS het volgende:
OMG mijn pa is nu al vanaf een uur of 4 bezig met het maken van een radio voor op de bouw
8 oude boxen uit een schouwburg en een teringherrie dat hier door het huis heen gaat elke keer weer![]()
nee, dat ding weegt redelijk wat, maar als dat ding zo fucking hard staat op de bouw, dan net hier in huis, kan de hele bouw mee genieten, waar dat ding ook staatquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:00 schreef D-Devil het volgende:
Klinkt als zijnde "niet echt portable" ?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:00 schreef D-Devil het volgende:
Klinkt als zijnde "niet echt portable" ?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:38 schreef BazzoS het volgende:
"goede ontvangst he, met die dubbele antenne?"
"ja geweldig."
lolquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:39 schreef D-Devil het volgende:
Lijkt me nog erger om nu moderator te zijn van zo'n sloom forum als dit, zie je een reaktie staan die weg moet... duurt het 2 minuten.
Zo erg als ik kun je niet rijden, in 1 week tijd zeiden 2 mensen dat ik als een idioot rij.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:47 schreef BoJo het volgende:
ohja ik rij trouwens echt als een maniak met goa op![]()
wie post er even een zooi pr0nquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:39 schreef D-Devil het volgende:
Lijkt me nog erger om nu moderator te zijn van zo'n sloom forum als dit, zie je een reaktie staan die weg moet... duurt het 2 minuten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat ze zegt![]()
Maar ik ben er weg van, laters
Heel leuk, mooi maar niet super knap ofso, 22 jaar, echt heel aardig, we kunnen t goed vinden samen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:43 schreef BazzoS het volgende:
nog ff: Peu, hoe was je collega eigenlijk?
al geneukt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel leuk, mooi maar niet super knap ofso, 22 jaar, echt heel aardig, we kunnen t goed vinden samen.
Neeh, maar niet gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
al geneukt?
Maar ik ben er weg van
heb je Karbo gekoppelt aan Fok ofzo, ik wilde die loser smiley gaan jatten maar hij was gelijktijdig down met fokquote:
karbo doet/deed het de hele tijd bij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je Karbo gekoppelt aan Fok ofzo, ik wilde die loser smiley gaan jatten maar hij was gelijktijdig down met fok![]()
raarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
karbo doet/deed het de hele tijd bij mij
vanavond een poosje...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Wanneer was Fok down dan?
nee ik niet. Voor mij was het een dag zoals elke dagquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:14 schreef PeuRac het volgende:
Iemand verder nog wat leuks mee gemaakt?
ik know....quote:
* Tjabbo tooquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
* Tjabbo too
*verlangt naar de tijd dat het 's ochtends licht is en al een graad of 20 voordat het 10:00h geweest is*
Als ik wakker word is het meestal lichtquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
kan niet opstaan, het is kut weer, het is donker als ik weg ga, het is donker als ik naar huis ga, ik heb helemaal nergens zin in en het zal me allemaal een worst wezen.![]()
Die K moet een B zijnquote:
Nee de K en de B zitten te ver van elkaar af om een typ vout te kunnen zijn. En ik heb niet gezopenquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:03 schreef Bond het volgende:
[..]
Als ik wakker word is het meestal licht![]()
[..]
Die K moet een B zijnVast ene typfoutje
![]()
![]()
Snap ik wel, maar ik denk ik geef er een keer ene positieve draai aan. Is alles nog leuk op Baf! ? Heb je de regel al toegevoegdquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee de K en de B zitten te ver van elkaar af om een typ vout te kunnen zijn. En ik heb niet gezopen![]()
Heeeeeel herkenbaar ditquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
kan niet opstaan, het is kut weer, het is donker als ik weg ga, het is donker als ik naar huis ga, ik heb helemaal nergens zin in en het zal me allemaal een worst wezen.![]()
hij zei toch BO en niet iets van KloJo ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee de K en de B zitten te ver van elkaar af om een typ vout te kunnen zijn. En ik heb niet gezopen![]()
ach het went, elke winter hetzelfde gezeik dusjaquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
bent wel erg positief ingesteldquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach het went, elke winter hetzelfde gezeik dusja
hier precies zo.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:19 schreef vlad het volgende:
[..]
bent wel erg positief ingesteld![]()
winter went nooit bij mij![]()
zoiets als overwinteren in thailand?quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hier precies zo.
of de winter moet inhouden dat het ook 20+ graden is, en lekker lang licht
Je mag je wel aanmelden hoor, ik heb een hekel aan Alex jou vind ik alleen een beetje raarquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:07 schreef Bond het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar ik denk ik geef er een keer ene positieve draai aan. Is alles nog leuk op Baf! ? Heb je de regel al toegevoegd
Hajewa Charliequote:Op woensdag 5 januari 2005 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij zei toch BO en niet iets van KloJo ofzo.
direct ook weer schelden altijd die gast
Hugo... hmmm... die heb ik naar mijn weten nooit wat fout tegen gedaan, of wel?quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je mag je wel aanmelden hoor, ik heb een hekel aan Alex jou vind ik alleen een beetje raar![]()
(ohja ik kan niet garanderen dat Hugo je niet gaat pesten, aangezien hij modje is op Baf!)![]()
haha jij wil iedereen weren op je forum die je niet mag ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je mag je wel aanmelden hoor, ik heb een hekel aan Alex jou vind ik alleen een beetje raar![]()
(ohja ik kan niet garanderen dat Hugo je niet gaat pesten, aangezien hij modje is op Baf!)![]()
Ach op karbo is het ook vet gezellig, omdat er alleen aardige mensen zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha jij wil iedereen weren op je forum die je niet mag ?
Het is mijn forum en ik ben de dic..administratorquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha jij wil iedereen weren op je forum die je niet mag ?
Goeje Godquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het is mijn forum en ik ben de dic..administrator
Ze mogen zich wel aanmelden hoor, ik sta alleen niet in voor het gebash.
En eerlijk gezegd het zal me een worst wezen of er iemand op dat forum zit of niet. 1 knop en hij is weer weg.![]()
corsa nieuwe modelquote:Op woensdag 5 januari 2005 08:08 schreef Fugie het volgende:
wat voor opel tf ?
dit model is hetquote:
don't tell me.....quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:20 schreef DIJK het volgende:
Komop in die klasse zijn er toch zat leukere autotjes te vinden. Laat staan betere.
ik weet het niet, denk zelf om hem een nekslag te verkopenquote:
Helemaal goed die sig!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:30 schreef Bond het volgende:
[..]
Ach op karbo is het ook vet gezellig, omdat er alleen aardige mensen zijn![]()
(tjabs klik een op de link in mijn signature?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |