Dat is wat kort, laten we hem 48 uur gevenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, vertel me nu: Wat is de reden van deze vete...
Binnen 3 minuten graag.....
Wie heeft het hier over notes? En welke lui kleven er aan mijn reet? Er is er maar 1 die aan mijn reet mag komen en dat ben ikzelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met wie!? WIE? Krijg ik nu weer een note? Al die lui die aan jou reet kleven, fuck toch off.
Lees je in, lijer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, vertel me nu: Wat is de reden van deze vete...
Binnen 3 minuten graag.....
Hypocrietquote:
Begin niet over Dirkh, die is okequote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:15 schreef skiczukie het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over. Ik word de hele tijd 'afgemaak't met dat Pool-gelul, maar altijd beter dan zo'n fucking kaaskop als jullie.
Ow, en Dirkh mag ook wel wat beter zijn best doen, vind je niet nikky?
Ik neem aan dat het eerste gedeelte van je post niet op mij slaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:15 schreef skiczukie het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over. Ik word de hele tijd 'afgemaak't met dat Pool-gelul, maar altijd beter dan zo'n fucking kaaskop als jullie.
Ow, en Dirkh mag ook wel wat beter zijn best doen, vind je niet nikky?
Hij slaapt hoorquote:
Ik denk altijd na.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
skiczukie ga lekker slapen en denk nog eens na voordat je morgen weer ga posten
En toch vind ik mijn buurjongetje van 2 slimmerquote:
Daar is nu weinig van te merkenquote:
Je kleutertijd staat nog steeds in de wachtrij he?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het eerste gedeelte van je post niet op mij slaat.
Dirkh doet het goed dus waarom zou hij nog meer zijn best moeten doen?
Buren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En toch vind ik mijn buurjongetje van 2 slimmer
Nou en?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij slaapt hoor
En voordat hij wakker is is dit allang dicht
Dirkh is verre van mijn vriend, maar hij doet zijn best, dat kunnen we van jou nu niet zeggenquote:
Wat doet ie slecht dan? Ik heb ook wel aanvaringen gehad met hem, maar om hem slecht te noemen? Dat was eerder verschil van humor of iets wat ik in de ochtend zelf ook niet meer grappig vond.quote:
aaaaaahhhhhwwwwwww wat zielig. Je hebt geen buren?quote:
Kan ik niet ruilen met hemquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhwwwwwww wat zielig. Je hebt geen buren?
Dat vind je zielig?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhwwwwwww wat zielig. Je hebt geen buren?
De gozer is er niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat doet ie slecht dan? Ik heb ook wel aanvaringen gehad met hem, maar om hem slecht te noemen? Dat was eerder verschil van humor of iets wat ik in de ochtend zelf ook niet meer grappig vond.
Jaquote:
Mag hij ook slapen ?quote:
Simpliciteit van het Nederlandse burgerlijke spat er vanaf.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja
Beter een goede buur, dan een verre vriend
Jij hebt liever Jeffrey Dahmer naast je wonen en je bilmaat om de hoek?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Simpliciteit van het Nederlandse burgerlijke spat er vanaf.
Heeft niks met burgerlijk te maken. Eerder met sociaal gedragquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Simpliciteit van het Nederlandse burgerlijke spat er vanaf.
Wederom verbaast je intelligentie mequote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, en het maakt me geen zak uit.
Alweer zo'n fantastisch voorbeeld!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Heeft niks met burgerlijk te maken. Eerder met sociaal gedrag
Burgerlijk zou zijn als ik samenwoonde, 1 kind had met 1 hond
Een grote gezinsauto voor mezelf en een boodschappenkarretje voor mijn vrouw.
....... Oh mijn god... wel eens gegoogled?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, en het maakt me geen zak uit.
'quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:29 schreef cerror het volgende:
[..]
....... Oh mijn god... wel eens gegoogled?
Of misschien eens wat dingen meegekregen in je leven?
Ga dan maar gezellig samen wonen met hem, hij past wel bij jequote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'
Ja, best wel. Maar denk je nou echt dat zo iemand me interesseert?
Laat wel zien dat je kennis is blijven hangen bij oppervlakkige zaken als uitschelden en wegrennen....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'
Ja, best wel. Maar denk je nou echt dat zo iemand me interesseert?
Nee, mijn interesses liggen gewoon ergens anders. Ik denk juist eerder dat ik jou oppervlakkig kan noemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Laat wel zien dat je kennis is blijven hangen bij oppervlakkige zaken als uitschelden en wegrennen....
Noem dan eens een concreet punt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, mijn interesses liggen gewoon ergens anders. Ik denk juist eerder dat ik jou oppervlakkig kan noemen.
Omdat hij meer over een onderwerp wist ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, mijn interesses liggen gewoon ergens anders. Ik denk juist eerder dat ik jou oppervlakkig kan noemen.
Zodat jij niet oppervlakkig bent. Voorlopgi komen er alleen maar oppervlakkige dingen uit jequote:
Kijk, dat maakt me dus niet uit. Ik denk zoals ik wíl denken, wat ik denk hoef ik niet gelijk te delen met internetfiguurtjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zodat jij niet oppervlakkig bent. Voorlopgi komen er alleen maar oppervlakkige dingen uit je
Dat komt omdat wat jij bedenkt toch voor niemand interessant is omdat het te oppervlakkig isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt me dus niet uit. Ik denk zoals ik wíl denken, wat ik denk hoef ik niet gelijk te delen met internetfiguurtjes.
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt me dus niet uit. Ik denk zoals ik wíl denken, wat ik denk hoef ik niet gelijk te delen met internetfiguurtjes.
Nah, goed, ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat komt omdat wat jij bedenkt toch voor niemand interessant is omdat het te oppervlakkig is
Als je jezelf wilt bewijzen?quote:
Gezien jouw posts van vannacht zullen het van jouw kant wel weer van die nutteloze opmerkingen worden waarmee je denkt zwaar overheersend te zijn terwijl half fok zich afvraagt waar ze in godesnaam op slaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:50 schreef skiczukie het volgende:
Ik ook toch.
Ik ga hier maar niet op in, anders krijg je indd hetzelfde als vannacht.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gezien jouw posts van vannacht zullen het van jouw kant wel weer van die nutteloze opmerkingen worden waarmee je denkt zwaar overheersend te zijn terwijl half fok zich afvraagt waar ze in godesnaam op slaan
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef skiczukie het volgende:
mooie OP ookquote:
Moet ik je assisteren met het volspammen? Gaat mijn postcount ook eens omhoog.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik bedoel, over 29 posts is hij vol. Dat is mooi, en dan ga ik eens een andere sig nemen.
Graag zelfsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:50 schreef t0y het volgende:
[..]
Moet ik je assisteren met het volspammen? Gaat mijn postcount ook eens omhoog.
Nee, laffer is hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:50 schreef t0y het volgende:
[..]
Moet ik je assisteren met het volspammen? Gaat mijn postcount ook eens omhoog.
Wie is laffer?quote:
Hey, je bent niet meer jarig enzo.quote:
jij bent en blijft een uitgewoonde kut mongool, dus dat heeft weinig zinquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:52 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bent en blijft een uitgewoonde kut mongool, dus dat heeft weinig zin![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
Damn een topic wat opeens bovenaan staat in MyAt.![]()
it was ment to be!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik gok dat jij zei dat ik moest gaan slapen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
de door aids besmette vagina van je moederquote:
Dat zou zo maar eens kunnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik gok dat jij zei dat ik moest gaan slapen.![]()
Sure, its almost closingtimequote:
stalkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En leer ook eens Engels, sukkel.
Jij hebt er tenminste eenquote:
ik was jouwe tot je me in de steek lietquote:
Ik kon niet op tegen lennyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik was jouwe tot je me in de steek liet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |