Nah, goed, ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat komt omdat wat jij bedenkt toch voor niemand interessant is omdat het te oppervlakkig is
Als je jezelf wilt bewijzen?quote:
Gezien jouw posts van vannacht zullen het van jouw kant wel weer van die nutteloze opmerkingen worden waarmee je denkt zwaar overheersend te zijn terwijl half fok zich afvraagt waar ze in godesnaam op slaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:50 schreef skiczukie het volgende:
Ik ook toch.
Ik ga hier maar niet op in, anders krijg je indd hetzelfde als vannacht.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gezien jouw posts van vannacht zullen het van jouw kant wel weer van die nutteloze opmerkingen worden waarmee je denkt zwaar overheersend te zijn terwijl half fok zich afvraagt waar ze in godesnaam op slaan
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef skiczukie het volgende:
mooie OP ookquote:
Moet ik je assisteren met het volspammen? Gaat mijn postcount ook eens omhoog.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik bedoel, over 29 posts is hij vol. Dat is mooi, en dan ga ik eens een andere sig nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |