Jaquote:
Mag hij ook slapen ?quote:
Simpliciteit van het Nederlandse burgerlijke spat er vanaf.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja
Beter een goede buur, dan een verre vriend
Jij hebt liever Jeffrey Dahmer naast je wonen en je bilmaat om de hoek?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Simpliciteit van het Nederlandse burgerlijke spat er vanaf.
Heeft niks met burgerlijk te maken. Eerder met sociaal gedragquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Simpliciteit van het Nederlandse burgerlijke spat er vanaf.
Wederom verbaast je intelligentie mequote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, en het maakt me geen zak uit.
Alweer zo'n fantastisch voorbeeld!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Heeft niks met burgerlijk te maken. Eerder met sociaal gedrag
Burgerlijk zou zijn als ik samenwoonde, 1 kind had met 1 hond
Een grote gezinsauto voor mezelf en een boodschappenkarretje voor mijn vrouw.
....... Oh mijn god... wel eens gegoogled?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, en het maakt me geen zak uit.
'quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:29 schreef cerror het volgende:
[..]
....... Oh mijn god... wel eens gegoogled?
Of misschien eens wat dingen meegekregen in je leven?
Ga dan maar gezellig samen wonen met hem, hij past wel bij jequote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'
Ja, best wel. Maar denk je nou echt dat zo iemand me interesseert?
Laat wel zien dat je kennis is blijven hangen bij oppervlakkige zaken als uitschelden en wegrennen....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'
Ja, best wel. Maar denk je nou echt dat zo iemand me interesseert?
Nee, mijn interesses liggen gewoon ergens anders. Ik denk juist eerder dat ik jou oppervlakkig kan noemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Laat wel zien dat je kennis is blijven hangen bij oppervlakkige zaken als uitschelden en wegrennen....
Noem dan eens een concreet punt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, mijn interesses liggen gewoon ergens anders. Ik denk juist eerder dat ik jou oppervlakkig kan noemen.
Omdat hij meer over een onderwerp wist ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, mijn interesses liggen gewoon ergens anders. Ik denk juist eerder dat ik jou oppervlakkig kan noemen.
Zodat jij niet oppervlakkig bent. Voorlopgi komen er alleen maar oppervlakkige dingen uit jequote:
Kijk, dat maakt me dus niet uit. Ik denk zoals ik wíl denken, wat ik denk hoef ik niet gelijk te delen met internetfiguurtjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zodat jij niet oppervlakkig bent. Voorlopgi komen er alleen maar oppervlakkige dingen uit je
Dat komt omdat wat jij bedenkt toch voor niemand interessant is omdat het te oppervlakkig isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt me dus niet uit. Ik denk zoals ik wíl denken, wat ik denk hoef ik niet gelijk te delen met internetfiguurtjes.
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt me dus niet uit. Ik denk zoals ik wíl denken, wat ik denk hoef ik niet gelijk te delen met internetfiguurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |