Ja, het persoonlijke leven van Spin! Daar ging het nu namelijk niet om. Zij was toevallig degene die reageerde. Als iemand anders die reacties had geplaatst, had men zich anders verweerd. Nu ging dat betuttelende toontje aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef Noca het volgende:
Maar jij bent degene die zegt het persoonlijke leven er buiten te houden..terwijl hetgeen er gezegd wordt toch redelijk ontopic en logisch is gezien de reacties ervoor.
Maar zoals ik zei: Ieder zijn eigen![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik vind je een leuk betuttelend lief groothartig is dat een woord?stoer culinair wijf!
Mag dat ook?
Gewoon één keer doen. Daarna wordt het per topic simpelerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:54 schreef Luckepuk het volgende:
Ik vind het eng om een nieuw deel aan te maken.... stom he...![]()
Ik begrijp je welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:54 schreef Reese het volgende:
Nog even uit het laatste topic:
[..]
Ja, het persoonlijke leven van Spin! Daar ging het nu namelijk niet om. Zij was toevallig degene die reageerde. Als iemand anders die reacties had geplaatst, had men zich anders verweerd. Nu ging dat betuttelende toontje aan.
Ieder zijn eigen, maar ik wil zo graag dat je begrijpt wat ik bedoel.....![]()
Dat (onbewuste) betuttelende toontje is er omdat ik kijk naar degene die een reactie plaatst en niet zomaar wat in de wilde rondte ga roepen met de kans dat ik iemand ontzettend kwets.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:54 schreef Reese het volgende:
Nog even uit het laatste topic:
[..]
Ja, het persoonlijke leven van Spin! Daar ging het nu namelijk niet om. Zij was toevallig degene die reageerde. Als iemand anders die reacties had geplaatst, had men zich anders verweerd. Nu ging dat betuttelende toontje aan.
Ieder zijn eigen, maar ik wil zo graag dat je begrijpt wat ik bedoel.....![]()
Willen jullie er aub nu ruzie om gaan maken, we zijn toch al lekker bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:00 schreef poemojn het volgende:
Ja, maar jouw topic stond lager dan het mijne dus jij was eerst.
*pakt er popcorn bij*quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:01 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Willen jullie er aub nu ruzie om gaan maken, we zijn toch al lekker bezig![]()
![]()
Uhhh....neequote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:00 schreef poemojn het volgende:
Mocht iemand mijn mening willen weten dan mag je me dat altijd vragen.
Hee wacht eens even!!! Niet zonder mijn mening gaan slapen hoor!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:02 schreef snakelady het volgende:
Hoe dan ook, ik ga slapen.
welterusten meiden en sweet dreams.![]()
En dan denk ik ook, juist omdat Spin het zegt, je zou het zo graag en zo goed doenquote:Je zou ze de kost moeten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |