quote:Op maandag 3 januari 2005 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik weet het wel denk ik, maar 'k kom er niet op.
Niet Brosnan he?
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:50 schreef Jeroenus het volgende:
Mel Gibson
Zelfde minuut, net iets eerder.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Braveheart
Signs
Mad Max
Lethal Weapon I
Ransom
The Patriot
quote:
Ket_Ais + 1quote:Op maandag 3 januari 2005 22:40 schreef Ket_Ais het volgende:
oranje?
Maar deze zijn best herkenbaar. (i.t.t. de eerdere RD)quote:Op maandag 3 januari 2005 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hier ben ik absoluut niet goed in
Dan waren de lippen wel een stukkie groter geweestquote:Op maandag 3 januari 2005 23:50 schreef ranja het volgende:
10 Angelina Jolie?
Lijkt er inderdaad meer opquote:Op maandag 3 januari 2005 23:53 schreef ranja het volgende:
1 Neve Campbell
dan zeg ik Keine ahnungquote:Op maandag 3 januari 2005 23:56 schreef Ket_Ais het volgende:
Nicole is niet goed. Als ik nou zeg: Luc Besson....
BwennieBren +1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:56 schreef BwennieBren het volgende:
en In the name of the Rose
dolle_hond + 1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:41 schreef dolle_hond het volgende:
multiplicity
batman
batman returns
beetle juice
jack frost
jackie brown
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:16 schreef twentemeisje het volgende:
Dog Day Afternoon! Kan niet anders....
Goedemorgen
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:49 schreef dolle_hond het volgende:
Patriot games
Clear & present danger
american beauty
ghost world
alaska
Mais oui monsieur! dolle_hond +1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:49 schreef dolle_hond het volgende:
Patriot games
Clear & present danger
american beauty
ghost world
alaska
ja, viel me eigenlijk pas op toen ik m gesteld had, want ik kwam op haar via Ben Kingsley, die ik eerst wilde nemenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Je blijf dichtbij huis :-) Annette Benning!
En toch is die er wel... namelijk:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:49 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk dat het Julia Roberts en Soderbergh toch is
Alleen weet ik geen andere film meer met die 2 dan Erin
Je mist alleen nog Blair Underwood uit 'Rules of Engagement'...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:49 schreef Ket_Ais het volgende:
Full Frontal?
Van Soderbergh, met David Duchovny en Julia Roberts
Ok, ook weer geleerdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En toch is die er wel... namelijk:
[..]
Je mist alleen nog Blair Underwood uit 'Rules of Engagement'...
Ket_Ais +1
Met of zonder onze hulp?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:22 schreef dolle_hond het volgende:
monster's ball
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:32 schreef Ket_Ais het volgende:
Silver city?
Patch +1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:46 schreef Patch het volgende:
De Baldwins
mr_anonimous + 1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Kim Basinger?
Al Pacinoquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Contactadvertentie van welke acteur en noem de 9 films en 1 miniserie:
Peetvader met last van slapeloosheid. Ik heb wel een getekend gezicht maar de mensen die mij kennen vinden mij een engel in Amerika. Ik speel geregeld advocaat van de duivel op het stadhuis en eis gerechtigheid voor ieder. Ik hou van de geur van een vrouw en verdrink geregeld in een zee van liefde.
hoofdlettersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:40 schreef Patch het volgende:
![]()
En ik had de quote er zelfs in staan, plus streepjes, op volgorde en met hoofdletters gewerkt...
![]()
Finding Nemoquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:58 schreef Ket_Ais het volgende:
Beethoven
Beethoven's 2nd
Beethoven's 3rd
Benji
See Spot Run
Lassie
Link
Babe
Babe: Pig in the City
Ed
Ket_Ais + 1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:58 schreef Ket_Ais het volgende:
Beethoven
Beethoven's 2nd
Beethoven's 3rd
Benji
See Spot Run
Lassie
Link
Babe
Babe: Pig in the City
Ed
Tja....dat is een belangrijke hint die ik nog niet meteen wilde weggeven bij de andere hintsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:55 schreef Jeroenus het volgende:
En de gorilla?
mr_anonimous + 1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Escape from New York
The Thing
Big Trouble in Little China
Overboard
Tombstone
Captain Ron
Dat had ik bij the thing....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:27 schreef Ket_Ais het volgende:
Escape from L.A.
Tombstone
Vanilla Sky
3000 Miles to Graceland
Backdraft
enne....
Edit nadat ik de antwoorden had gezien: Escape from L.A was dus de sequel. Wist ik even niet. En hoe kan ik Tango and Cash vergeten?
Omega +1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:12 schreef Omega het volgende:
visboer
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Desperado
From dusk till dawn
The faculty
Wild Wild West
Breaking up
Frida
Ket_Ais +1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:33 schreef Ket_Ais het volgende:
zwemmen?
Dat waren de enige 2 die ik wistquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat zijn er twee. Nog 1 te gaan.
Ket_Ais +1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:10 schreef Ket_Ais het volgende:
The Firm, Runaway Jury en the Chamber
Ik wist Runaway Jury juist niet. Dus bedankt!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:10 schreef Dopekoe het volgende:
Dat waren de enige 2 die ik wist
De andere weet ik nu ook dankzij imdb
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:13 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Ik wist Runaway Jury juist niet. Dus bedankt!![]()
Dat zal dan wel Eyes wide shut zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:16 schreef Ket_Ais het volgende:
In welke film zie je een glimp van Tom Cruise zijn edele delen? (netjes gezegd toch?)
Was dat niet born on the fourth of july?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:16 schreef Ket_Ais het volgende:
In welke film zie je een glimp van Tom Cruise zijn edele delen? (netjes gezegd toch?)
Jupsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Risky Business?
Nee, in de Delorean hangt een aparaat. Het is een soort van X die licht geeft. Dit aparaat maakt tijdreizen mogelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bedoel je de DeLorean?
Close enoughquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:58 schreef Patch het volgende:
In mijn geheugen dreunt zoiets als "the fluxx capacatator"...
Ik heb het ooit eens als blij pubertje gelezen in een tijdschrift (en daarna gezien) maar stomweg de verkeerde film onthouden. Terwijl het dus ook in de film Scream besproken wordt.quote:Remember that line in Scream, "If you pause [All The Right Moves] at the right time, you can see [Tom Cruise's] penis?"
Elmerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:05 schreef Patch het volgende:
Mooi, want ik kan tenminste een vraag stellen...
Hoe heet de hond van Doc. Emmet Brown?
Brombeer + 1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:24 schreef Brombeer het volgende:
Einstein?
Gelukkig net op tijd, moet nu weg namelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:19 schreef BwennieBren het volgende:
Latimer uit the Principal? Is het Belushi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |