quote:
Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Hawkeye het volgende:[..]
Gelukkig was ik dus niet de enige die zich eraan irriteerde; het leek af en toe wel een stamcafé, echt schandalig. Het lijkt de laatste jaren steeds erger te worden, vooral in Nederland.
KT was geweldig! Absoluut in topvorm; goede setlist en leuke interactie met het publiek.
Het is volgens mij inderdaad iets unieks 'Hollands' en het lijkt alleen erger te worden. Ik kan echt niet begrijpen waarom je naar een concert gaat, hopelijk met de instelling om naar mooie muziek te luisteren (je betaalt er immers ook goed voor), en dan gewoon niet het respect kunt opbrengen om je klep te houden. Je merkte gewoon dat Johnny van The Pictish Trail zich er enorm aan ergerde, hij vroeg zelfs letterlijk meerdere keren of het stiller mocht (eerst subtiel en daarna gewoon met een 'shut the fuck up'). De arme vent heeft zelfs nog getwitterd over hoe luid Amsterdam was. Tijdens KT was het een stuk stiller maar ook daar hoorde ik nog een hoop geklets.
Lijkt me treurig als we onder artiesten bekend komen te staan als 'dat land dat er altijd doorheen lult'. Maar ja... wat kun je er aan doen?

Hoedanook, dat blijft een licht-kritische noot onder een verder heerlijke avond!
Er verschijnen al wat toffe youtube-filmpjes! Er is ook een hele mooie opname gemaakt van Scarlet Tulip gemaakt, dat nieuwe (en prachtige) nummer.