abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94147954
veel plezier! helaas kan ik niet, heel jammer
pi_94177634
Het was pretty awesome! :D

Alleen echt heel zuur dat het publiek met name tijdens het voorprogramma zo enorm luidruchtig was. Ik heb het bijna nog nooit zo erg meegemaakt.

Anyhoe, voorprogramma The Pictish Trail was kick (en vooral grappig) en KT zelf zette een heerlijke show neer. Bijna het hele nieuwe album, maar ook wat 'oudjes' van Drastic Fantastic en Eye to the Telescope. Daarnaast voerde ze nog een nieuw nummer op (erg mooi) en kregen we tijdens het toegift een hele gave cover van The Cure's 'Close to Me' voorgeschoteld.

Mooie avond! :Y
pi_94177872
Crappy eigen filmpje van Close to Me voor de indruk:

woensdag 16 maart 2011 @ 08:08:10 #279
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94180019
Mijn vrouw was pas om 0:40 thuis, en aangezien ik om 4:30 op moest heb ik nog geen uitgebreid verslag gekregen. Ze vond het wel erg tof, en heeft nog wat geprobeerd te filmen. Als de kwaliteit het toelaat kijk ik wel of ik wat kan posten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:33:09 #280
9960 Hawkeye
Very dry...
pi_94181652
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2011 01:16 schreef TJLinden het volgende:
Alleen echt heel zuur dat het publiek met name tijdens het voorprogramma zo enorm luidruchtig was. Ik heb het bijna nog nooit zo erg meegemaakt.
Gelukkig was ik dus niet de enige die zich eraan irriteerde; het leek af en toe wel een stamcafé, echt schandalig. Het lijkt de laatste jaren steeds erger te worden, vooral in Nederland.

KT was geweldig! Absoluut in topvorm; goede setlist en leuke interactie met het publiek.
pi_94181690
Het voorprogramma vond ik geniaal. :D

Maar KT was echt geweldig, wat een stem. _O_
pi_94182350
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Hawkeye het volgende:

[..]

Gelukkig was ik dus niet de enige die zich eraan irriteerde; het leek af en toe wel een stamcafé, echt schandalig. Het lijkt de laatste jaren steeds erger te worden, vooral in Nederland.

KT was geweldig! Absoluut in topvorm; goede setlist en leuke interactie met het publiek.
Het is volgens mij inderdaad iets unieks 'Hollands' en het lijkt alleen erger te worden. Ik kan echt niet begrijpen waarom je naar een concert gaat, hopelijk met de instelling om naar mooie muziek te luisteren (je betaalt er immers ook goed voor), en dan gewoon niet het respect kunt opbrengen om je klep te houden. Je merkte gewoon dat Johnny van The Pictish Trail zich er enorm aan ergerde, hij vroeg zelfs letterlijk meerdere keren of het stiller mocht (eerst subtiel en daarna gewoon met een 'shut the fuck up'). De arme vent heeft zelfs nog getwitterd over hoe luid Amsterdam was. Tijdens KT was het een stuk stiller maar ook daar hoorde ik nog een hoop geklets.
Lijkt me treurig als we onder artiesten bekend komen te staan als 'dat land dat er altijd doorheen lult'. Maar ja... wat kun je er aan doen? :{

Hoedanook, dat blijft een licht-kritische noot onder een verder heerlijke avond! :)

Er verschijnen al wat toffe youtube-filmpjes! Er is ook een hele mooie opname gemaakt van Scarlet Tulip gemaakt, dat nieuwe (en prachtige) nummer. :)

pi_94182446
Nice! Dank voor het posten van dat filmpje.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:24:50 #284
139330 TNA
For the stars that shine
pi_94592012
Bijzonder tof concert, ze is live goed bij stem en bovenal zeer energiek. De setlist vond ik een paar jaar geleden beter, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

En die luidruchtigheid tijdens het voorprogramma, tsja, ik vond hem ook een beetje een verwaand mannetje. Je weet dat mensen niet voor jou komen, maar met goede nummers krijg je de zaal wel stil. Mijn respect win je in ieder geval niet door mensen uit te schelden en te roepen dat je dronken bent :')
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:17:17 #285
134538 chansadres
Black & White
pi_94593916
Eigenlijk gewoon doen zoals Tindersticks dat deden:
http://www.ed.nl/regio/he(...)-stopt-om-rumoer.ece

Effenaar is ook erg. Voorprogramma van Elbow was Laura Marling en die was vrijwel niet te verstaan door het geneuzel. Maar als je er iets van zegt dan kijken ze je aan alsof ze het in Keulen horen donderen. Ergste wat ik heb meegemaakt is bij het dubbelconcert Coparck/Moss. Het was vrijdagavond en je merkte dat meer dan de helft van de zaal niet voor de muziek kwam maar om "iets te doen". Ik heb ooit gelezen dat sommige bands daardoor in het weekend niet meer optreden in kleine zaaltjes.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:01:06 #286
139330 TNA
For the stars that shine
  maandag 29 april 2013 @ 19:22:30 #287
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_125875398
*schopje

Ze heeft een nieuwe single. Van haar aankomende nieuwe album. Klinkt best wel weer ok. Country achtig.

“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')