abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2005 @ 20:03:12 #1
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24377583
Aldus het NRC. Van de andere kant melden ze ook dat de bezoekersaantallen en leden onbekend zijn. (Is dit te wijten aan slechte informatie, of wil fok! niets afgeven?) Nu moet ik ze wel enigzins gelijk geven: er staan af en toe goede columns op fok! (Seborik is soms goed.) maar echt een vaste goede columnist heb ik nog niet kunnen vinden.

Zie hier de link vanaf GS: http://www.geenstijl.nl/m(...)050103-01002001.html

Wat vinden jullie ervan, of wie is volgens jullie wel de betere fok!columnist(e)....

damn; toch nog een typvaud in de topictitel geslopen
[KNE]-Mod
pi_24377855
Het is toch prima dat er geen echte uitschieter is ? Kan je ook geen probleem krijgen met de columns als je "uitschieter"er vandoor gaat
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 3 januari 2005 @ 20:31:57 #3
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24378078
Tsja, je kunt het natuurlijk ook heel positief opvatten....
[KNE]-Mod
pi_24378542
de columns zijn gewoon niet de moeite waard van het lezen en zo ziet het NRC het kennelijk ook.
  maandag 3 januari 2005 @ 21:05:51 #5
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_24378634
quote:
Op maandag 3 januari 2005 20:59 schreef harlingen het volgende:
de columns zijn gewoon niet de moeite waard van het lezen en zo ziet het NRC het kennelijk ook.
jij hebt ze allemaal gelezen ???
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_24378812
quote:
Op maandag 3 januari 2005 20:59 schreef harlingen het volgende:
Waarop baseer je deze uitspraak?
That's all folks!
  maandag 3 januari 2005 @ 21:26:28 #7
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_24378973
ik kan ook niet zeggen dat het niveau van de columns op Fok! echt hoogstaand is.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_24379547
Vermoedelijk ziet de NRC onder 'columnisten' de nieuwsposters, die voornamelijk korte niewsflashes posten en daarom dus hebben ze het over 'geen eigen stijl' ...
De echte columns hebben ze niet eens gezien, en waarschijnlijk terecht, want qua opinie-vorming spelen die ook nauwelijks een rol, hoezer ik seborik en methodmich ook bewonder, de columns op Fok! hebben niks qua 'opinie-achtigs' ...
het zijn een soort van lifestyle dingetjes die het waarschijnlijk prima zouden doen in de Libelle of Eigen Huis & Tuin ...

Wat wel enorm storend is dat de journalist kennelijk bij Fok! geen enkele commerciele gegevens aantrof en dit afdeed als 'onbekend' ...

dat is een grote misser en de marketing-dame van Fok! zou dat zeer hoog hebben moeten zitten, als de journalist wist dat het gaat om zo'n anderhalf miljoen pageviews, waarschnl. zo'n 200.00 'unique visits' (dus separate sessies die opgebouwd zijn) en 110.00 geregistreerde leden, dan heb je het idd opeens over een medium met een zeer groot landelijk bereik, vergelijkbaar met grote landelijke kranten, radiozenders of de TV..

de marketingsdame van Fok! zou er absoluut werk van moeten maken dat de volgende keer dat een journalist over Fok! schrijft, men ook direkt persoonlijk contact kan opnemen met de mensen achter Fok!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24379770
NRC is sowieso slecht geïnformeerd, als ze over 40 columnisten schrijven.

Los daarvan vind ik het NRC een krant zonder echte uitschieters, dus wat dat betreft...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 3 januari 2005 @ 22:12:58 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_24379781
Methodmich schrijft erg leuke stukjes. Taaltechnisch stukken beter dan Johan Derksen in de VI. Die heeft een mening maar kan niet schrijven. Methodmich zou iets extremer moeten zijn met z'n opinies, meer polemisch misschien. Maar verder zijn ze erg goed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 3 januari 2005 @ 22:14:14 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_24379806
Hé methodmich nu is het net alsof we dit hebben afgesproken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24379837
NRC bedoelt uitschieters wat betreft activiteit.
pi_24379865
Ik vind de columns van Tong80 altijd erg leuk, of zijn dat gewoon posts?
  maandag 3 januari 2005 @ 22:18:52 #14
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_24379885
Zonder uitschieters zou ook nog kunnen betekenen dat ze allemaal goed zijn
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_24379898
Ach ja. 1 x per week is actiever dan velen hoor, dat mogen ze best wel eens checken dan.

Maar goed, het gaat om de publiciteit en de lol.

En tong, stom toeval ja, want normaliter ben ik er niet rond deze tijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_24380010
Wat reageer je defensief op het NRC methodmich, je bent wel snel op je penisje getrapt zeg
pi_24380093
Nee hoor, ik vind alleen dat ze slecht geïnformeerd zijn wat dat betreft. En dat zou je niet moeten verwachten bij een krant die zichzelf als elitekrant wil profileren, toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_24380151
Je reageert wel heel erg defensief - ze besteden aandacht aan Fok en columnisten en weblogs en dat doen ze in een leuk en boeiend artikel en dat jij er dan over gaat mierenneuken dat zegt niet zoveel over hen alswel over jezelf.

Je had graag gewild dat ze jou er speciaal hadden uitgelicht wellicht maar dat doen ze niet. Helaas voor je. Voor de rest is een prima en interessant stuk!
pi_24380320
Ik hoef er helemaal niet uitgelicht te worden en ik vind het best een aardig artikel. Maar ik vind het vreemd dat ze over 40 columnisten schrijven, terwijl die er bij lange na niet zijn. Ze hebben dan waarschijnlijk iedereen geteld die ooit columnist is geweest. Dat geeft mij een beetje het idee dat ze snel even hebben gekeken en niet echt gelezen hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_24380321
Ik vind het stuk eigenlijk wat achterhaald. Ze lopen wat achter de feiten aan, want bepaalde internetactiviteiten zijn al jaren bezig. Het is een aardig stukje, maar ook niet meer dan dat. Wat meer informatie zouden ze wel ingewonnen kunnen hebben en er is dan ook een mailtje betreffende wat correcties aangaande Fok aan het NRC gezonden (of dat wordt binnenkort gedaan, het mailtje is in ieder geval af). Het komt eigenlijk nu wat amateuristisch over wanneer je er middenin zit, maar dat is dan ook het perspectief van iemand over wie geschreven wordt.
pi_24380343
Nou, dat bedoel ik dus, Sebbo.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 januari 2005 @ 22:55:41 #22
17061 mvt
blame Canada
pi_24380622
Toch wel leuk dat iemand die standaard iedere 2 weken wat post (+ vakantie tussendoor) en dat nog maar een half jaar doet al een van de actiefste genoemd
We were to understand there would be pie and punch?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:30:38 #23
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24382665
Tha_Blont vind ik wel degelijk een 'uitschieter'. Die heeft in het verleden een paar prachtige columns geschreven waarvan ik tot de dag van vandaag weet waar ze over gingen en wat hij ermee wilde vertellen. Voorbeeldjes:

http://frontpage.fok.nl/column/1140/1
http://frontpage.fok.nl/column/921/1
http://frontpage.fok.nl/column/1192/1
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 januari 2005 @ 00:52:51 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_24383132
Trouwens laten we Seborik ook niet vergeten.

Ik lees niet vaak op de FP. Alleen in down times van het forum

Maar ik vind het niveau best hoog.

Het zijn mensen die taalvaardig zijn en niet zouden misstaan in andere media.

Wat ik al eerder zei is dat ik wel het polemische mis. Al sla je de plank volledig mis, een discussie is altijd welkom.

pi_24386489
Ik vind het NRC-artikel vooral mooie reclame voor Fok - is het niet wat overdreven om daar nou weer een brief over te sturen?

Hoe kan het dat ze niet weten wat het aantal leden en bezoekers van Fok zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')