Vermoedelijk ziet de NRC onder 'columnisten' de nieuwsposters, die voornamelijk korte niewsflashes posten en daarom dus hebben ze het over 'geen eigen stijl' ...
De echte columns hebben ze niet eens gezien, en waarschijnlijk terecht, want qua opinie-vorming spelen die ook nauwelijks een rol, hoezer ik seborik en methodmich ook bewonder, de columns op Fok! hebben niks qua 'opinie-achtigs' ...
het zijn een soort van lifestyle dingetjes die het waarschijnlijk prima zouden doen in de Libelle of Eigen Huis & Tuin ...
Wat wel enorm storend is dat de journalist kennelijk bij Fok! geen enkele commerciele gegevens aantrof en dit afdeed als 'onbekend' ...
dat is een grote misser en de marketing-dame van Fok! zou dat zeer hoog hebben moeten zitten, als de journalist wist dat het gaat om zo'n anderhalf miljoen pageviews, waarschnl. zo'n 200.00 'unique visits' (dus separate sessies die opgebouwd zijn) en 110.00 geregistreerde leden, dan heb je het idd opeens over een medium met een zeer groot landelijk bereik, vergelijkbaar met grote landelijke kranten, radiozenders of de TV..
de marketingsdame van Fok! zou er absoluut werk van moeten maken dat de volgende keer dat een journalist over Fok! schrijft, men ook direkt persoonlijk contact kan opnemen met de mensen achter Fok!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25