je telt de klonen ook mee....dat telt niet...quote:Op maandag 3 januari 2005 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij hebben we intussen meer leden als het NRC abonnees heeft.
Al us geprobeert?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
Voordeel van het NRC is wel dat je er je reet mee kunt afvegen. Dat gaat met een monitor zo lastig.
Nee, ben bang dat mijn anus te links wordt als ik mijn kont met het NRC afveeg.quote:
Maar in het verhaal wel gewoon vertellen dat notnajja een van de actiefste columnisten is. Als er geen uitschieters zijn, kan er dus ook niet iemand het actiefst zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
"Circa 40 columnisten, maar geen echte uitschieters"
Het klopt, maar de term 'man-bijt-hond' vind ik persoonlijk vrij denigrerend.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:08 schreef whoops het volgende:
"Zowel regulier als veel 'Man-bijt-hond'-nieuws"
Dit klopt natuurlijk voor 100%... Maar Fok! pretendeert dan ook geen NRC te zijn...
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:17 schreef Roellio het volgende:
Bij meer dan 1000 gebruikers crashed de server. Fok! pronkt derhalve nog steeds met besmeurde veren.
Alle mods, ex-mods en anderen die nog steeds met zeer inmense duistere useraantallen dwepen moeten eens ophouden met het verkondigen van onzin en die energie eens richting op de hoognodige verbetering van servercapacitiet danwel script-verbetering van de forumsoftware.
Qua niveau neem ik aan danquote:Op maandag 3 januari 2005 20:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar in het verhaal wel gewoon vertellen dat notnajja een van de actiefste columnisten is. Als er geen uitschieters zijn, kan er dus ook niet iemand het actiefst zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |