En Arsène Wenger is meer dan gecharmeerd van Shaun Wright-Phillips (ik ook trouwens).quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
Valencia have claimed that Arsenal midfielder Edu has signed a pre-contact with them and will join at the end of the season.
The Brazilian has been stalling over signing a new deal at Highbury much to the annoyance of Arsenal boss Arsene Wenger. However, it now appears that Valencia have won the chase for his signature.
"He prefers to play in Valencia rather than in Madrid or Barcelona," a Valencia spokesperson told Marca.
Edu joined Arsenal in 2001 in a £6 million deal from Corinthians.
Worldsoccer.com
Gaat bergafwaarts met zijn carriere.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lee Bowyer naar Fulham
Ik las het ja maar het financiele plaatje is een struikelblokquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
En Arsène Wenger is meer dan gecharmeerd van Shaun Wright-Phillips (ik ook trouwens).
City zou het geld goed kunnen gebruiken.
Zou wel leuk zijn om na de razendpopulaire Ian nu zijn stiefzoon in het mooie rood-wit te zien...
Bowyer werd volgens mij gelinkt aan Fulham, in ruil met Boa Morte. De nieuwste geruchten zijn echter dat Bernard naar Fulham gaat ipv Bowyerquote:Tottenham are interested in signing Chelsea defender Glen Johnson, with Noe Paramot expected to move to struggling Southampton. (The Sun)
Real Madrid are considering making a £2m bid to sign Everton midfielder Thomas Gravesen. (Daily Mirror)
Charlton want to sign striker Bernardo Corradi, who has struggled to settle at Valencia since joining from Lazio in the summer. (Daily Mail)
quote:Real Madrid are considering making a £2m bid to sign Everton midfielder Thomas Gravesen. (Daily Mirror)
Nu gaat hij gratis wegquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je vindt het jammer dat Van Bommel niet verkocht is?
Op de Clarin site vind ik het bedrag van $36m, zo'n ¤27m.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:21 schreef cultheld het volgende:
Engelsen handelen met River
Dan heeft voetbal.nl de verkeerde koers overgenomenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:28 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Op de Clarin site vind ik het bedrag van $36m, zo'n ¤27m.
Daar kan ik mee levenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
en gaat ie volgend jaar CL spelen met Tottenham Hotspurs![]()
quote:'Kuijt op lijstje Barcelona'
AMSTERDAM - Dirk Kuijt staat op een verlanglijstje van FC Barcelona, zo meldt de Catalaanse sportkrant Sport op haar website. Volgens de krant is de spits van Feyenoord één van de 'geheime' namen om de spitspositie van de geblesseerde Henrik Larsson in te vullen. De Zweed is met gescheurde kruisbanden de rest van het seizoen uitgeschakeld.
Volgens Sport beschikt Kuijt over dezelfde eigenschappen als Larsson. "Hij is sterk, kan goed koppen en kan op de rechterflank uit de voeten", schrijft het blad.
De krant meldt verder dat Barça de verrichtingen van Romeo Castelen in het oog houdt. De rechtsbuiten wordt als een eventuele toekomstige versterking gezien.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:55 schreef ChAoZ het volgende:
Worden posts van cultheld tegenwoordig genegeerd of zo?
Het beste zou zijn als al zijn toekomstige berichten gewoon van Voetbal worden verwijderd, hoewel dit nog een normale post isquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:55 schreef ChAoZ het volgende:
Worden posts van cultheld tegenwoordig genegeerd of zo?
voor alle fansquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:44 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Het beste zou zijn als al zijn toekomstige berichten gewoon van Voetbal worden verwijderd, hoewel dit nog een normale post is
Ach, ze hebben een geweldige vervanger met Boussabounquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:21 schreef cultheld het volgende:
Dirk Kuijt staat op een verlanglijstje van FC Barcelona, zo meldt de Catalaanse sportkrant Sport op haar website. Volgens de krant is de spits van Feyenoord één van de 'geheime' namen om de spitspositie van de geblesseerde Henrik Larsson in te vullen. De Zweed is met gescheurde kruisbanden de rest van het seizoen uitgeschakeld.
Volgens Sport beschikt Kuijt over dezelfde eigenschappen als Larsson. "Hij is sterk, kan goed koppen en kan op de rechterflank uit de voeten", schrijft het blad. De krant meldt verder dat Barça de verrichtingen van Romeo Castelen in het oog houdt. De rechtsbuiten wordt als een eventuele toekomstige versterking gezien.
Hoezo die van Vaduz? Dat is toch de FM-held van iedereen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
De FM-held van Vaduz, Roncatto, gaat waarschijnlijk naar Sporting Portugal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |