abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:00:02 #51
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_24422666
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
Valencia have claimed that Arsenal midfielder Edu has signed a pre-contact with them and will join at the end of the season.

The Brazilian has been stalling over signing a new deal at Highbury much to the annoyance of Arsenal boss Arsene Wenger. However, it now appears that Valencia have won the chase for his signature.

"He prefers to play in Valencia rather than in Madrid or Barcelona," a Valencia spokesperson told Marca.

Edu joined Arsenal in 2001 in a £6 million deal from Corinthians.

Worldsoccer.com
En Arsène Wenger is meer dan gecharmeerd van Shaun Wright-Phillips (ik ook trouwens).
City zou het geld goed kunnen gebruiken.
Zou wel leuk zijn om na de razendpopulaire Ian nu zijn stiefzoon in het mooie rood-wit te zien...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:12:07 #52
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24422985
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lee Bowyer naar Fulham
Gaat bergafwaarts met zijn carriere.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:15:04 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24423076
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:00 schreef fanneke het volgende:

[..]

En Arsène Wenger is meer dan gecharmeerd van Shaun Wright-Phillips (ik ook trouwens).
City zou het geld goed kunnen gebruiken.
Zou wel leuk zijn om na de razendpopulaire Ian nu zijn stiefzoon in het mooie rood-wit te zien...
Ik las het ja maar het financiele plaatje is een struikelblok
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24427081
quote:
Tottenham are interested in signing Chelsea defender Glen Johnson, with Noe Paramot expected to move to struggling Southampton. (The Sun)

Real Madrid are considering making a £2m bid to sign Everton midfielder Thomas Gravesen. (Daily Mirror)

Charlton want to sign striker Bernardo Corradi, who has struggled to settle at Valencia since joining from Lazio in the summer. (Daily Mail)
Bowyer werd volgens mij gelinkt aan Fulham, in ruil met Boa Morte. De nieuwste geruchten zijn echter dat Bernard naar Fulham gaat ipv Bowyer
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24427200
quote:
Real Madrid are considering making a £2m bid to sign Everton midfielder Thomas Gravesen. (Daily Mirror)
pi_24427351
Dat speelt al wel langer. Dit is echter de eerste keer dat ik er een bedrag bij zie
Nu ook Zuid Afrika
pi_24428824
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je vindt het jammer dat Van Bommel niet verkocht is?
Nu gaat hij gratis weg
pi_24429937
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nu gaat hij gratis weg
en gaat ie volgend jaar CL spelen met Tottenham Hotspurs
pi_24430309
Engelsen handelen met River
Voetballers blijven interessante handelswaar, zo lijkt een Engelse investeringsgroep te denken. Volgens het Argentijnse Clarín hebben investeerders voor 36 miljoen euro de transferrechten gekocht van Maximiliano López, Luis 'Lucho' González en Javier Mascherano, drie spelers van River Plate. De drie verhuizen naar Europa.

Volgens Clarín vertrekt spits Maxi López per direct naar Benfica en verruilen González en Mascherano River Plate in de zomer voor respectievelijk FC Porto en Chelsea. De drie spelers werden eerder in verband gebracht met Ajax. De Amsterdammers hadden vooral interesse in middenvelder Mascherano, die onlangs achter Boca Juniors-aanvaller Carlos Tévez tweede werd in de verkiezing van Zuid-Amerikaans Voetballer van het Jaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24430323
Dirk Kuijt staat op een verlanglijstje van FC Barcelona, zo meldt de Catalaanse sportkrant Sport op haar website. Volgens de krant is de spits van Feyenoord één van de 'geheime' namen om de spitspositie van de geblesseerde Henrik Larsson in te vullen. De Zweed is met gescheurde kruisbanden de rest van het seizoen uitgeschakeld.

Volgens Sport beschikt Kuijt over dezelfde eigenschappen als Larsson. "Hij is sterk, kan goed koppen en kan op de rechterflank uit de voeten", schrijft het blad. De krant meldt verder dat Barça de verrichtingen van Romeo Castelen in het oog houdt. De rechtsbuiten wordt als een eventuele toekomstige versterking gezien.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24430427
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:21 schreef cultheld het volgende:
Engelsen handelen met River
Op de Clarin site vind ik het bedrag van $36m, zo'n ¤27m.
Nu ook Zuid Afrika
pi_24430525
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:28 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Op de Clarin site vind ik het bedrag van $36m, zo'n ¤27m.
Dan heeft voetbal.nl de verkeerde koers overgenomen Ik vond 't vreemd dat dit bericht niet op vi.nl en voetbalzone.nl stond, want het is toch wel een opmerkelijk nieuwsbericht dat met dit geld deze drie spelers haalbaar blijken te zijn.
pi_24430635
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:01 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

en gaat ie volgend jaar CL spelen met Tottenham Hotspurs
Daar kan ik mee leven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 januari 2005 @ 13:20:48 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24431148
dit is wel een mooi gerucht:
quote:
'Kuijt op lijstje Barcelona'

AMSTERDAM - Dirk Kuijt staat op een verlanglijstje van FC Barcelona, zo meldt de Catalaanse sportkrant Sport op haar website. Volgens de krant is de spits van Feyenoord één van de 'geheime' namen om de spitspositie van de geblesseerde Henrik Larsson in te vullen. De Zweed is met gescheurde kruisbanden de rest van het seizoen uitgeschakeld.

Volgens Sport beschikt Kuijt over dezelfde eigenschappen als Larsson. "Hij is sterk, kan goed koppen en kan op de rechterflank uit de voeten", schrijft het blad.

De krant meldt verder dat Barça de verrichtingen van Romeo Castelen in het oog houdt. De rechtsbuiten wordt als een eventuele toekomstige versterking gezien.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24431355
Had cultheld al gemeld, nog niet zo lang terug
Nu ook Zuid Afrika
pi_24432405
Engelsen handelen met River Plate

Voetballers blijven interessante handelswaar, zo lijkt een Engelse investeringsgroep te denken. Volgens het Argentijnse Clarín hebben investeerders voor 36 miljoen euro de transferrechten gekocht van Maximiliano López, Luis 'Lucho' González en Javier Mascherano, drie spelers van River Plate. De drie verhuizen naar Europa.

Volgens Clarín vertrekt spits Maxi López per direct naar Benfica en verruilen González en Mascherano River Plate in de zomer voor respectievelijk FC Porto en Chelsea. De drie spelers werden eerder in verband gebracht met Ajax. De Amsterdammers hadden vooral interesse in middenvelder Mascherano, die onlangs achter Boca Juniors-aanvaller Carlos Tévez tweede werd in de verkiezing van Zuid-Amerikaans Voetballer van het Jaar.
pi_24432746
Worden posts van cultheld tegenwoordig genegeerd of zo?
Nu ook Zuid Afrika
pi_24432899
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:55 schreef ChAoZ het volgende:

Sorry, ik had hem ook niet gezien..
pi_24433585
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:55 schreef ChAoZ het volgende:
Het beste zou zijn als al zijn toekomstige berichten gewoon van Voetbal worden verwijderd, hoewel dit nog een normale post is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 januari 2005 @ 15:50:44 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24433716
sorry, k had t ff niet gezien. Cultheld negeer k niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24433973
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:44 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Het beste zou zijn als al zijn toekomstige berichten gewoon van Voetbal worden verwijderd, hoewel dit nog een normale post is
voor alle fans

Mikael Forssell keert terug naar Chelsea. De Finse spits was dit seizoen uitgeleend aan Birmingham City, maar deze besloot hem in de winterstop terug te sturen naar Stamford Bridge.

Forsell liep in september tijdens de wedstrijd tegen Middlesbrough een zware knieblessure op die hem zeker tot april aan de kant houdt. Omdat Birmingham hem de komende maanden niet kan inzetten laat de club uit de Midlands de speler in Londen revalideren.
pi_24434468
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:21 schreef cultheld het volgende:
Dirk Kuijt staat op een verlanglijstje van FC Barcelona, zo meldt de Catalaanse sportkrant Sport op haar website. Volgens de krant is de spits van Feyenoord één van de 'geheime' namen om de spitspositie van de geblesseerde Henrik Larsson in te vullen. De Zweed is met gescheurde kruisbanden de rest van het seizoen uitgeschakeld.

Volgens Sport beschikt Kuijt over dezelfde eigenschappen als Larsson. "Hij is sterk, kan goed koppen en kan op de rechterflank uit de voeten", schrijft het blad. De krant meldt verder dat Barça de verrichtingen van Romeo Castelen in het oog houdt. De rechtsbuiten wordt als een eventuele toekomstige versterking gezien.
Ach, ze hebben een geweldige vervanger met Boussaboun .
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:07:29 #73
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24434985
Johan Neeskens per 04/05 bij Roda JC

Hardnekkig gerucht dat er zojuist getekent is!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24435810
De FM-held van Vaduz, Roncatto, gaat waarschijnlijk naar Sporting Portugal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24435932
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
De FM-held van Vaduz, Roncatto, gaat waarschijnlijk naar Sporting Portugal.
Hoezo die van Vaduz? Dat is toch de FM-held van iedereen? Ik vraag me af of ie 't gaat brengen bij Sporting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')