Nu tegen Venus. Ben benieuwd ....quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:40 schreef Butra het volgende:
Toch leuk dat Clijsters zo'n goede rentree beleeft. Was vanavond best onder de indruk tegen Petrova, als je ziet waar ze vandaan komt..
ow, ik las het al. Roddick had vanwege een blessure opgegevenquote:Op zondag 20 februari 2005 23:34 schreef Leatherface het volgende:
Hoe is die Carlsen ineens zo goed, dat hij Roddick en Miryi sweept?
Ik tip hem voor de titel op Roland Garros, evenals Guillermo Coria.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:35 schreef mitt het volgende:
Rafael Nadal wint in Brazilie ergens, die komt er wel.
Ja, maar ook van Johansson verloor ie een finale.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:52 schreef zjroentje het volgende:
Zonde dat hij steeds Federer tegenkomt, maar wat heeft die Kroaat tot nu toe een topjaar.
Zou mooi zijn als Ljubicic dit keer kan winnen, hij was er zo dichtbij vorige week!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:06 schreef Leatherface het volgende:
Oh my god, weer een Federer - Ljubicic finale
puntje van je stoel werk was het.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:54 schreef zjroentje het volgende:
Spannende finale overigens in Acapulco.
quote:Op zondag 27 februari 2005 19:39 schreef Butra het volgende:
Ljubicic heeft de 2e set middels een tie-break gewonnen. Wat een vechter.
Ancic krijgt ook last van het Ljubicic - syndroom.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:53 schreef zjroentje het volgende:
Arthurs won zowaar. Zijn allereerste toernooizege. Trouwens qua publiek wel een matige bedoening daar in Scottsdale.
die Mirza komt er welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:24 schreef Butra het volgende:
Nu op Eurosport: Kuznetsova - Mirza, 4-6 en 2-5.
Het stadionnetje in Dubai wordt afgebroken en zelfs Tedje is sprakeloos.
Alleen van het WTA toernooi komt er wat op Eurosport.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:01 schreef suus21 het volgende:
komt er niks van Indian Wells op tv?
Dan wel niet dit weekend, maar vanaf maandag het WK Kunstschaatsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:08 schreef Chepke het volgende:
Terwijl er verder weinig grote sporten op het programma staan dit weekend...
Inderdaad, echt jammer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:08 schreef Chepke het volgende:
Ongelofelijk dat het niet wordt uitgezonden. Eén van de grootste sporten ter wereld, alle toppers op één toernooi en dan niks op TV. Terwijl er verder weinig grote sporten op het programma staan dit weekend...
Sjeng doet dus gewoon niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:11 schreef suus21 het volgende:
schalken heeft best een redelijke loting daar moet ie van profiteren
Ja, WIJ als supporters waren er niet bijquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef mitt het volgende:
en Wessels verliest gemakkelijk van Hrbaty (SLOWAKIJE!!!)
6-0 6-0 Davenportquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:35 schreef Norrage het volgende:
Ben erg benieuwd naar de finale van Clijsters tegen of Sharapova of Davenport(Zal wel Sharapova worden....)
Zegt toch wel genoeg over het niveau van het damestennis, dat Clijsters nu alweer in zo'n groot toernooi in de finale staat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:35 schreef Norrage het volgende:
Supermooi dat Clijsters nu al weer iedereen declasseert..>Ik heb het altijd al gezegd, die Russische dames(vooral Dementieva, Kuznetsova en Petrova en zo, Sharapova en Myskina heb ik wel respect voor) kunnen gewoon niet goed tennissen en zijn alleen zo aan de top gekomen omdat de Williams zusjes zo wisselvallig als wat zijn en dat de Belgische heldinnen allebei geblesseerd zijn...
En zie nu, Clijsters declasseert mrs.no service Dementieva met 6-4 6-2
quote:Opgeven staat niet in zijn woordenboek. Toch zag Andre Agassi zich op de Pacific Life Open tenniskampioenschappen van Indian Wells gedwongen zich terug te trekken voor zijn kwartfinalepartij tegen Lleyton Hewitt. Het was de eerste walkover die de met een gezwollen teen kampende Vegas Kid toestond in zijn al 1092 profpartijen durende loopbaan.
Dankzij Agassi's opgave kwam Hewitt makkelijk in de halve eindstrijd. Daarin treft de Australiër Andy Roddick, die een zwaar duel uitvocht met Carlos Moya: 6-7(4), 6-4, 6-1. De onderlinge balans tussen Hewitt en Roddick is duidelijk in het voordeel van de eerstgenoemde. Hewitt won vijf van de zes voorgaande ontmoetingen.
De andere halve finale op Indian Wells gaat tussen Roger Federer en Guillermo Caņas.
Clijsters heeft ook nog nooit een grand slam gewonnen, hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:35 schreef Norrage het volgende:
Ook zo'n Davenport of Mauresmo.....Die had niks meer te zoeken met Henin en Clijsters die de top domineerden, en nu ineens staat ze weer nummer 1 van de wereld zonder dat ze die grand slams kan winnen
Mauresmo haalde eens de finale van Austalian Open, maar verloor die toen van Hingis (die haar voor manswijf uitscheldde)quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:59 schreef Norrage het volgende:
Maar ze stond wel 4 keer of zo in de finale, tegen die andere, Henin...Mauresmo kwam nooit langs de kwartfinale(nu nog steeds niet eigenlijk)
Mauresmo heeft de reputatie van een chocker, iemand die wel vaak ver komt maar wanneer het er echt op aankomt meestal faalt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:08 schreef Norrage het volgende:
Ja okee..Ik weet ook dat ze een halve finale haalde op wimbledon en volgens mij ook een keertje op de US-Open, in ieder geval presteerde ze niet echt erg veel terwijl ze toen de Belgischen ineens weg waren wel nummer 1 werd ;/
Ik plaats Mauresmo ook wel onder de Williams zussen en Henin en Clijsters.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:30 schreef Norrage het volgende:
Ja dat weet ik allemaal wel, maar wat wil je er nou mee zeggen? Natuurlijk zal er wel een reden voor zijn dat ze nooit echt goede resultaten heeft gehaald. Daarnaast heeft ze nou ook weer niet zo verschrikkelijk veel gepresteerd, maar mijn punt is dat het vorig jaar ineens wel lukte(en nog steeds niet op grand slams) toen Henin, Clijsters er niet waren en de Williams zusjes niet in vorm...
Ach, het vrouwentennis is er eigenlijk nooit echt geweest, op de laatste paar jaar dan enigszins na.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:41 schreef Norrage het volgende:
Juist, dat is dus eigenlijk wat ik bedoelde, maar ik probeerde het een beetje sappig te brengen en te zeggen dat het vrouwentennis nu eindelijk weer terug is ^^
Uiteraard, maar ondertussen mag er wel iemand anders gaan winnenquote:Op zondag 20 maart 2005 09:38 schreef Leatherface het volgende:
Federer en Hewitt bereiken de eindstrijd in Indian Wells.
Uiteraard ben ik op de hand van Federer.
Sure, als het maar geen Hewitt is.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ondertussen mag er wel iemand anders gaan winnen
Mooiquote:Op zondag 20 maart 2005 21:25 schreef twi het volgende:
Laat Federer 'm maar weer twee keer een bagel geven, de eerste 6-2 is al binnen.
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:25 schreef twi het volgende:
Als er een is die ik wat misgun, dan is het die knurft van een Hewitt wel. Bah, wat een irritante speler is dat. Laat Federer 'm maar weer twee keer een bagel geven, de eerste 6-2 is al binnen.
Hewitt:"Net als bij de Australian Open doen ze er niks aan om deze baan sneller te maken, boehoehoe!"quote:Op zondag 20 maart 2005 21:30 schreef mitt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hewitt: "krijg de klere twi."
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef twi het volgende:
Federer kan ook een grappige gozer zijn hoor
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef mitt het volgende:
wel apart dat de Indian Wells finale niet best-of-5 is.
quote:Sunday, March 20, 2005
Stadium start 11.30 a.m.
Men's Singles Final (best of five sets)
(1)R Federer (SUI) vs (2)L Hewitt (AUS)
Ik heb niks gezegd o+quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef mitt het volgende:
wel apart dat de Indian Wells finale niet best-of-5 is.
Goed van ze, vorig jaar was het nog niet namelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |