abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:02:45 #251
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_25757663
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:52 schreef Butra het volgende:
Malisse was niet de enige die helemaal los ging trouwens. Labadze had zichzelf flink toegetakeld nadat hij de tie-break van Safin verloor.

[afbeelding]
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:39:18 #252
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_25759653
Labadze stond 5-3 voor in de tie-break. Daarna 4 punten op rij van Marat.

* Juan Zueco begrijpt de frustratie wel.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:52:36 #253
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_25759858
F*ck, Robredo heeft zich teruggetrokken.

J.
pi_25766881
En Philippoussis ook...Net nu het leek alsof hij weer goed speelde met zijn 6-4 6-2...

In ieder geval, ik raad iedereen aan deze rally te bekijken
http://www.atptennis.com/(...)4_03_2005)_ultra.wmv
Echt geweldig...Heb er een stukje van gezien maar toen hield hij op omdat mijn connectie het niet goed doet Kan hem dus niet downloaden of zo, heel irritant...Als iemand hem zou kunnen uploaden of zo zou ik dat heel cool vinden (Ik kan wel downloaden, maar om een of andere reden niet van die site...)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_25769813
En Federer walst weer over z'n tegenstander.
Hij wint ook dit toernooi (natuurlijk!).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25777797
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:25 schreef Norrage het volgende:
Als iemand hem zou kunnen uploaden of zo zou ik dat heel cool vinden
Hewitt vs. Federer
pi_25794134
Yo man dank je
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_25794973
En Clijsters gaat ook even Miami winnen en ze laat bovendien zien hoe veel beter de oude top 5 is dan de nieuwe top 5...(of in dit geval, hoeveel beter ze gewoon is) en verslaat Dechy(Halve Finale dit jaar AO) met 6-0 6-2, en dat is niet niks...
Verder Henin ook lekker bezig, ben benieuwd...Zij doet het iets minder overtuigend als ik zo haar wedstrijdverloop zie, maar het zal ook niet lang duren tot zij weer de sterren van de hemel speelt denk ik ^^ Alleen die OIlympische spelen die ze even won toen al..
pi_25800277
Safin ligt er al weer uit, kansloos ingemaakt door Dominik Hrbaty
pi_25815298
Voor de echte liefhebbert, Sharapova nu live op Eurosport.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:06:09 #261
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_25816788
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:34 schreef Butra het volgende:

[..]

Oh god, ik besterf het zowat hier.
De beelden waren even grappig als het artikel laat blijken.
Malisse staat recht voor haar te schreeuwen (I didn't say anything, how can you do this to mij), dan staat ze maar recht met een geweldig domme blik en wandelt ze rustig weg.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:45:01 #262
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_25817793
Volgens de lineswoman zei Xavier : "You fucking whore".

Xavier z'n vriendin ontkent.

Capriati echter geeft 'm gelijk.

J.
pi_25825353
Federer verliest zowaar een set van Zabaleta.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25825813
quote:
Ivan Ljubicic heeft in Miami de schrik van zijn leven gekregen. Na het open doen van zijn kluisje in de kleedkamer, bleek daar een spiernaakte man in te zitten. De Kroaat schrok zich te pletter. Ljubicic:" Ik was geschokt!".

Al snel merkte hij, dat het zijn Franse collega Michael Llodra bleek te zijn. Llodra is bij wijze van grap in de Kroaat zijn kluisje gekropen.

Van de schrik bekomen, kon Ljubicic uiteindelijk de grap van de Fransman wel inzien. Hij kreeg zelfs bewondering voor de Fransman. Hoe hij in zo'n klein kluisje is gekropen. Ljbucic:" Hij moet wel erg lenig zijn.".
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25826517
Nou nou, wat een dolle boel daar.

Zojuist trouwens een reisje naar Roland Garros geboekt.
pi_25827596
Rugblessure Schalken niet ernstig
Sjeng Schalken verwacht binnen een
maand weer op de baan te kunnen staan.

Een MRI-scan heeft uitgewezen dat de
rugblessure Limburger niet ernstig is.
Schalken boekte begin deze maand twee
zeges,beide in vijf sets,voor Nederland
in de Davis Cup tegen Zwitserland.

Daarop reisde Schalken naar de VS,maar
hij kwam in Indian Wells en Miami door
een luchtweginfectie niet in actie.Na
die gedwongen rust bouwde Schalken iets
te snel op,met rugklachten als gevolg.

Schalken is weer in training en hoopt
door spierversterkende oefeningen en
manuele therapie snel fit genoeg te
zijn om de wedstrijden te hervatten.
sig verwijderd door FA
pi_25829346
Henin en Clijsters allebei door...:) vanavond Live op Eurosport Henin vs Sharapova...Dat wordt toch wel een hele interessante match. Henin is zo lang afwezig geweest dat ze Sharapova nog nooit heeft gespeeld en nu is er een wisseling van de macht en is Sharapova het hoofd van de nieuwe lichting...Dus vanavond, nieuw tegen oud(wat je oud noemt...)...Vind dat toch wel een mooi affiche Maar ben ik nu de enige die een beetje het vrouwentennis volgt?
pi_25830309
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 11:41 schreef Butra het volgende:
Zojuist trouwens een reisje naar Roland Garros geboekt.
Wanneer heb jij dat reserveringsformulier ingestuurd? Ik heb namelijk 3 weken geleden alles opgestuurd, maar tot op heden niets gehoord. Ik wil ze vanmiddag eens even bellen hierover, maar ik ben dus benieuwd of jij ook zo laat pas iets te horen kreeg! THNX
pi_25831077
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:36 schreef mr-bart het volgende:

[..]

Wanneer heb jij dat reserveringsformulier ingestuurd? Ik heb namelijk 3 weken geleden alles opgestuurd, maar tot op heden niets gehoord. Ik wil ze vanmiddag eens even bellen hierover, maar ik ben dus benieuwd of jij ook zo laat pas iets te horen kreeg! THNX
Mijn aanvraag is vorige week de deur uitgegaan, dus ik heb ook nog niets gehoord. Maar er zijn nog zoveel plaatsen beschikbaar, dat ik er vanuit ga dat alles goed komt. Hotelletje + treinreis vandaag geboekt, dus vandaar dat ik het even meldde.
pi_25832952
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:06 schreef Butra het volgende:

[..]

Mijn aanvraag is vorige week de deur uitgegaan, dus ik heb ook nog niets gehoord. Maar er zijn nog zoveel plaatsen beschikbaar, dat ik er vanuit ga dat alles goed komt. Hotelletje + treinreis vandaag geboekt, dus vandaar dat ik het even meldde.
wat ontzettend gaaf, dat wil ik ook

nog een beetje duur of wat?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_25834391
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef mitt het volgende:

[..]

wat ontzettend gaaf, dat wil ik ook

nog een beetje duur of wat?
Niet echt goedkoop nee. En ik sleep mn meissie er ook mee naartoe, dus het wordt dubbelop. Maarja, het staat al zo lang op mn verlanglijstje om een keer mee te maken, dat het er maar eens van moest komen.
pi_25849727
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:50 schreef Norrage het volgende:
Henin en Clijsters allebei door...:) vanavond Live op Eurosport Henin vs Sharapova...Dat wordt toch wel een hele interessante match. Henin is zo lang afwezig geweest dat ze Sharapova nog nooit heeft gespeeld en nu is er een wisseling van de macht en is Sharapova het hoofd van de nieuwe lichting...Dus vanavond, nieuw tegen oud(wat je oud noemt...)...Vind dat toch wel een mooi affiche Maar ben ik nu de enige die een beetje het vrouwentennis volgt?
Henin vocht zich nog knap terug in de tweede set, maar Sharapova was toch te sterk voor haar.

Van Scheppingen ligt er overigens in ronde 1 van de challenger van Leon (Mexico) al uit.
pi_25853301
Was een mooie wedstrijd...Leek een beetje alsof Henin te blij was met de winst in de 2e set en een beetje verzwakte in de 3e...Ik dacht echt dat het niet meer mis kon gaan...Vermoeidheid ook waarschijnlijk...Maar was wel zeer leuk om naar te kijken...Jammer dat Sharapova nooit ook maar een beetje glimlacht totdat ze een wedstrijd wint :/
pi_25860714
Net alsof zo'n glimlach nodig is.
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:37:41 #275
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25861453
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:59 schreef Norrage het volgende:
Was een mooie wedstrijd...Leek een beetje alsof Henin te blij was met de winst in de 2e set en een beetje verzwakte in de 3e...Ik dacht echt dat het niet meer mis kon gaan...Vermoeidheid ook waarschijnlijk...Maar was wel zeer leuk om naar te kijken...Jammer dat Sharapova nooit ook maar een beetje glimlacht totdat ze een wedstrijd wint :/
Ach, ze komt terug na een lange afwezigheid. Bij Clijsters draaide het bij het eerste toernooi ook nog niet perfect. Binnenkort walst ze terug over al die overroepen Russinnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')