quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:52 schreef Butra het volgende:
Malisse was niet de enige die helemaal los ging trouwens. Labadze had zichzelf flink toegetakeld nadat hij de tie-break van Safin verloor.
[afbeelding]
Hewitt vs. Federerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:25 schreef Norrage het volgende:
Als iemand hem zou kunnen uploaden of zo zou ik dat heel cool vinden
De beelden waren even grappig als het artikel laat blijken.quote:
quote:Ivan Ljubicic heeft in Miami de schrik van zijn leven gekregen. Na het open doen van zijn kluisje in de kleedkamer, bleek daar een spiernaakte man in te zitten. De Kroaat schrok zich te pletter. Ljubicic:" Ik was geschokt!".
Al snel merkte hij, dat het zijn Franse collega Michael Llodra bleek te zijn. Llodra is bij wijze van grap in de Kroaat zijn kluisje gekropen.
Van de schrik bekomen, kon Ljubicic uiteindelijk de grap van de Fransman wel inzien. Hij kreeg zelfs bewondering voor de Fransman. Hoe hij in zo'n klein kluisje is gekropen. Ljbucic:" Hij moet wel erg lenig zijn.".
Wanneer heb jij dat reserveringsformulier ingestuurd? Ik heb namelijk 3 weken geleden alles opgestuurd, maar tot op heden niets gehoord. Ik wil ze vanmiddag eens even bellen hierover, maar ik ben dus benieuwd of jij ook zo laat pas iets te horen kreeg! THNXquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:41 schreef Butra het volgende:
Zojuist trouwens een reisje naar Roland Garros geboekt.![]()
Mijn aanvraag is vorige week de deur uitgegaan, dus ik heb ook nog niets gehoord. Maar er zijn nog zoveel plaatsen beschikbaar, dat ik er vanuit ga dat alles goed komt. Hotelletje + treinreis vandaag geboekt, dus vandaar dat ik het even meldde.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:36 schreef mr-bart het volgende:
[..]
Wanneer heb jij dat reserveringsformulier ingestuurd? Ik heb namelijk 3 weken geleden alles opgestuurd, maar tot op heden niets gehoord. Ik wil ze vanmiddag eens even bellen hierover, maar ik ben dus benieuwd of jij ook zo laat pas iets te horen kreeg! THNX![]()
wat ontzettend gaaf, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:06 schreef Butra het volgende:
[..]
Mijn aanvraag is vorige week de deur uitgegaan, dus ik heb ook nog niets gehoord. Maar er zijn nog zoveel plaatsen beschikbaar, dat ik er vanuit ga dat alles goed komt. Hotelletje + treinreis vandaag geboekt, dus vandaar dat ik het even meldde.
Niet echt goedkoop nee. En ik sleep mn meissie er ook mee naartoe, dus het wordt dubbelop. Maarja, het staat al zo lang op mn verlanglijstje om een keer mee te maken, dat het er maar eens van moest komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef mitt het volgende:
[..]
wat ontzettend gaaf, dat wil ik ook
nog een beetje duur of wat?
Henin vocht zich nog knap terug in de tweede set, maar Sharapova was toch te sterk voor haar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:50 schreef Norrage het volgende:
Henin en Clijsters allebei door...:) vanavond Live op Eurosport Henin vs Sharapova...Dat wordt toch wel een hele interessante match. Henin is zo lang afwezig geweest dat ze Sharapova nog nooit heeft gespeeld en nu is er een wisseling van de macht en is Sharapova het hoofd van de nieuwe lichting...Dus vanavond, nieuw tegen oud(wat je oud noemt...)...Vind dat toch wel een mooi afficheMaar ben ik nu de enige die een beetje het vrouwentennis volgt?
Ach, ze komt terug na een lange afwezigheid. Bij Clijsters draaide het bij het eerste toernooi ook nog niet perfect. Binnenkort walst ze terug over al die overroepen Russinnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:59 schreef Norrage het volgende:
Was een mooie wedstrijd...Leek een beetje alsof Henin te blij was met de winst in de 2e set en een beetje verzwakte in de 3e...Ik dacht echt dat het niet meer mis kon gaan...Vermoeidheid ook waarschijnlijk...Maar was wel zeer leuk om naar te kijken...Jammer dat Sharapova nooit ook maar een beetje glimlacht totdat ze een wedstrijd wint :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |