Niet echt goedkoop nee. En ik sleep mn meissie er ook mee naartoe, dus het wordt dubbelop. Maarja, het staat al zo lang op mn verlanglijstje om een keer mee te maken, dat het er maar eens van moest komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef mitt het volgende:
[..]
wat ontzettend gaaf, dat wil ik ook
nog een beetje duur of wat?
Henin vocht zich nog knap terug in de tweede set, maar Sharapova was toch te sterk voor haar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:50 schreef Norrage het volgende:
Henin en Clijsters allebei door...:) vanavond Live op Eurosport Henin vs Sharapova...Dat wordt toch wel een hele interessante match. Henin is zo lang afwezig geweest dat ze Sharapova nog nooit heeft gespeeld en nu is er een wisseling van de macht en is Sharapova het hoofd van de nieuwe lichting...Dus vanavond, nieuw tegen oud(wat je oud noemt...)...Vind dat toch wel een mooi afficheMaar ben ik nu de enige die een beetje het vrouwentennis volgt?
Ach, ze komt terug na een lange afwezigheid. Bij Clijsters draaide het bij het eerste toernooi ook nog niet perfect. Binnenkort walst ze terug over al die overroepen Russinnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:59 schreef Norrage het volgende:
Was een mooie wedstrijd...Leek een beetje alsof Henin te blij was met de winst in de 2e set en een beetje verzwakte in de 3e...Ik dacht echt dat het niet meer mis kon gaan...Vermoeidheid ook waarschijnlijk...Maar was wel zeer leuk om naar te kijken...Jammer dat Sharapova nooit ook maar een beetje glimlacht totdat ze een wedstrijd wint :/
Clijsters walstte vannacht al over Dementieva heen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, ze komt terug na een lange afwezigheid. Bij Clijsters draaide het bij het eerste toernooi ook nog niet perfect. Binnenkort walst ze terug over al die overroepen Russinnen.
Jammer Juan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:07 schreef Juan Zueco het volgende:
Gezien mijn TM-activiteiten moet ik vandaag voor Tiny Tim zijn.
Excuses.![]()
J.
Effetjes winnen? Hij verloor de eerste 2 sets.quote:Op zondag 3 april 2005 21:47 schreef Norrage het volgende:
Ja...Daar gaat een leuke uitslag...Federer maakt het tennis wel saai door zelfs deze wedstrijd fftjes te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |