quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:48 schreef komrad het volgende:
nee hij had 2 stemmen nodig, bij een gelijke stand was senna doorgegaan op grond van resultaten in de eerdere ronden. Bron: rubbereend
zeker, ik mag dan wel montoya fan zijn, maar je zag toen duidelijk dat schumi afremde wie dat niet ziet is zooo blindquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen nogal over...![]()
Denk dat dat komt doordat de finalisten eigenlijk al bekend zijn, vorige ronde was het erg spannend tussen Fangio en Senna, waardoor mensen gingen stemmen omdat ze perse wilden dat hun favoriet doorging.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:14 schreef rubbereend het volgende:
wat een rust hier vandaag
Ik heb een beetje het idee dat ie zichzelf beter vindtquote:"First of all, this is two different generations," said the Frenchman, "so we should stop. But, if we want to talk about it, Michael has always been the number one driver in his team, while I never had that. Our careers were totally different."
49-year-old Prost also said the mere skill of driving in grands prix is completely different today than in the 80's and 90's.
He added: "Now, we talk about a strategy conceived by the whole team, but in my time the driver did most of it alone. In my time, a F1 driver was a calculator, not (just) a sprinter."
Ja, so f*ckin what. We kennen allemaal de rivaliteit tussen Prost en Senna, die zéér ver ging, en Prost meerdere keren tot een 2e plek heeft genoopt, 4 keer. En hij is drie keer wereldkampioen geworden. Prost had een coureur die misschien zelfs wel zijn betere was tegenover zich, en het valt niet te ontkennen dat Schumacher wél de beste coureur van de afgelopen 10 jaar is, IMO, maar heeft hij één rivaal, één aartsrivaal gehad met wie hij onnoemelijke duels uitvocht, zowel op als naast de baan? En vooral het laatste jaar was hij oppermachtig, leuk dat je dan kampioen wordt, maar het is de rivaliteit die mij noopt tot een Prost-stem.quote:Maar Schumacher heeft 7 wereldtitels.
ja dat wordt denk k ook heel spannendquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:31 schreef Klonk het volgende:
op de een of andere manier toch een voorspelbare uitslag dan qua finale, wel een spannende finale.
inderdaad, een week stemmen en mocht het gelijk eindigen dan zijn de stemmen in eerdere rondes doorslaggevend.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:49 schreef Klonk het volgende:
hoe doe je de finale, weer een week naar ik aanneem, en dan puur en alleen naar die week kijken of kijk je bij gelijkspel ook naar eerdere uitslagen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |