abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24369675
Mario Andretti - Juan Manuel Fangio
Alain Prost - Michael Schumacher
  Redactie Games maandag 3 januari 2005 @ 12:13:45 #27
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_24369742
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_24369847

Alle 4 geweldige coureurs maar er moet gekozen worden. Fangio 5 wereldtitels geweldige coureur, moet in de finale staan. Hetzelfde geldt voor Schumacher, ook al is het een duitser.
  maandag 3 januari 2005 @ 12:29:12 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24370065
Halve Finale

Ehm... motivatie is dat ik de ene steeds beter vond dan de andere. Andretti was enorm veelzijdig, maar dat geldt ook voor Fangio en die vind ik op alle vlakken net iets beter.

Ik ben nooit fan geweest van Prost, ik had altijd meer met Senna en Piquet. Prost had misschien meer tegenstand, maar men mag niet vergeten dat Schumacher zelf heeft gezorgd voor de relatieve eenvoud waarmee hij nu titels wint, door Ferrari mee te helpen omvormen van teleurstellende outsider tot absolute top.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 3 januari 2005 @ 12:43:41 #30
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24370322
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24370347

Fangio toch 1 van de beste coureurs vanwege zijn 5 titels.

Schumacher heeft bij ferrari zijn eigen team opgebouwd en was na een jaar al competatief voor de wereldtitel, dat vind ik klasse. Dat het nu mede dankzij hem saaie races zijn is alleen maar nog meer in zijn voordeel aangezien hij het naar zijn hand kan zetten.
blablabla vla?
  maandag 3 januari 2005 @ 13:02:56 #32
86632 Spades
The Ace of.......
pi_24370651
Voor mij zijn Fangio en Prost de groten.
The truth will set you free...but first, it will make you miserable.
: : : : : >>> www.smokingblue.nl <<< : : : : :
PLAY HARD MUSIC LOUD
pi_24370657
Jammer, deze loting... Nu staan de twee coureurs die ik mag en de twee die ik minder groots vind tegen elkaar. Maarja, wat Fangio gepresteerd heeft is indrukwekkend, zonder meer. Toch is dit geen wedstrijdje titels tellen, maar "grootste coureur". Iedereen mag daar zijn eigen interpretatie aan geven, maar mijn stem gaat naar Andretti aangezien hij niet uitblonk in 1 klasse, maar titels gepakt heeft in de F1, Indycars (inclusief Indy 500) en Nascar (Daytona 500).

Prost heeft naar mijn mening een potje gemaakt van zijn carriere na 88/89: constant gemekker, ontslag opstaande voet bij Ferrari, en contractueel #1 status in een team, en Ligier als teambaas kapot gemaakt. Toch heeft hij drie titels gehaald tegen formidabele tegenstanders. Schumacher is ongetwijfeld het grootste talent sinds 1990, maar heeft nooit echt veel tegenstand gehad of gezocht. Eerste titel had naar Senna moeten gaan (heeft MS ook zelf toegegeven) en laatste 6 titels kwestie van beste coureur in de beste auto en geen tegenstand binnen het team *gaap* 7 titels is een historische prestatie, maar vanwege gebrek aan tegenstand en uitdaging toch geen stem.

pi_24371635

Fangio was in zijn tijd heer en meester net zoals Schumacher dit nu is. Andretti en Prost hebben dit nooit kunnen waarmaken

[ Bericht 0% gewijzigd door ---Mickey--- op 03-01-2005 14:09:00 ]
There are only 10 types of people in the world. Those who know binary and those who don't.
pi_24372108
Zal voor vanavond nog wel even een leuk verhaaltje over de 4 halve-finalisten posten. Met wat leuke details, complete erelijsten en wat foto's. Mooie loting trouwens .
slettebak [@] gmail.com
pi_24372147
Andretti & Schumacher gaan door
aibohphobia ;The fear of palindromes
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 14:36:08 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24372173
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:32 schreef JaWi het volgende:
Zal voor vanavond nog wel even een leuk verhaaltje over de 4 halve-finalisten posten. Met wat leuke details, complete erelijsten en wat foto's. Mooie loting trouwens .
dan vragen we Mitt of Zjroentje daarna of zn m in de OP willen plakken heeft iedereen meteen een mooi overzicht alvast bedankt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24372508
dat hij die tijd overleefd heeft is al een wonder, en er dan ook nog zoveel titels bij pakken = een groot coureur

wat moet ik zeggen over "le professeur", een coureur waar mijns inziens gewoon meer van uit gaat dan van "der Michael", hoewel minder gepresteerd, een naam die nooit vergeten zal worden, door de manier van rijden

[ Bericht 0% gewijzigd door At_Fundum op 03-01-2005 15:20:27 ]
Atje zeggen is adje doen!
pi_24372606
Tja, motivatie nodig? De wereldkampioen in de gevaarlijkste tijd van de formule 1. En dan nog 5 keer zelfs, een held gewoon.

Alain prost - michael Schumacher
Schumacher van een zeldzame klasse, niet alleen kan ie verschrikkelijk hard rijden maar hij kan ook nog eens zeer goede informatie aan de monteurs doorgeven wat ze in staat stelt een betere auto te bouwen. Hij krijgt het voor elkaar om een team dat jaren droog stond oppermachtig te maken. Gewoon de allerbeste.
pi_24372835

Beide heb ik nooit live zien rijden, maar Fangio zat in de gevaarlijkste auto, onder de gevaarlijkste omstandigheden en wist 5x wereldkampioen te worden. Sentimenten, nee, prestaties in het verleden kunnen mijninziens niet worden vergeleken met het heden, daar is de sport teveel voor veranderd.Fangio krijgt mijn stem, als meest succesvolle coureur van een ander tijdperk.

De keus is voor mij makkelijk, aangezien ik een groot bewonderaar ben van Der Michael. Ondanks dat ik hem vele malen als klein jochie vervloekt heb toen hij met zijn Benetton-Ford iedereen de oren wastte, inclusief mijn 2 helden van die tijd, Alesi en Berger. Ik was niet overtuigd toen hij in 96 voor heel veel lires de overstap maakte naar mijn favoriete team, maar als je ziet wat de uitkomst is bijna 10 jaar later, kun je alleen maar respect hebben voor de coureur Schumacher.
Hij heeft de macht om als coureur een team een enorme boost te geven, hij vormde eigenhandig van Ferrari in 2 jaar tijd om van een kwakkelende middenmotor tot een absoluut topteam, wat tot de laatste race in Jerez '97 kon meedoen om de wereldtitel voor coureurs.

Hulde voor de man die als jonge kerel van zijn wereldkampioenschapsteam afscheid nam en voor het avontuur in Maranello koos om zo te bewijzen dat hij meer kon dan alleen in een goede auto wedstrijden winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheGHunter op 03-01-2005 15:26:19 ]
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_24373009
Fangio was een zeer goede coureur, won veel maar had ook weinig tegenstand.
Er waren maar enkele coureurs ( Ascari, Farina, enz) die met hem konden meten.

Deze keuze mag duidelijk zijn.
Ik ben groot fan maar het is ook zonder twijfel de beste en succesvolste coureur die er ooit is geweest. Zijn vele records ( bijna allemaal) zullen nog heel lang in de boeken blijven staan.
Mensen die zeggen dat Schumacher alles in de schoot geworpen hebben gekregen begijp ikniet.
HIj kwam bij Jordan bewees zich en kreeg een plaats bij Benneton.
Werd tweemaal kampioen en stapte over op het zeer slechte Ferrari.
Haalde de mensen naar het team toe en maakte het succesvolste team ooit van.
Als hij die overstap niet had gemaakt en naar Mclaren was gegaan of Williams toen der tijd had zijn teller van wereldtitels nou waarschijnlijk al op 10 gestaan.
pi_24373122
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:26 schreef ScHuMiCaMpIoNe het volgende:

Als hij die overstap niet had gemaakt en naar Mclaren was gegaan of Williams toen der tijd had zijn teller van wereldtitels nou waarschijnlijk al op 10 gestaan.
McLaren kun je wegstrepen, dat was nog n grotere puinhoop als Ferrari destijds. Williams en Benetton waren DE teams, dat onderstreept ook weer waarom in '96 lafbek Damon Hill relatief makkelijk kampioen werd, en ook debutant Jacques Villeneuve een goed seizoen beleefde (hij pakte het jaar erop zelfs de wereldtitel) . Williams had de beste auto, Benetton de beste coureur, nadat de coureur verdween bleef aan de top alleen Williams over.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 15:37:08 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24373185
ik vind t erg leuk om de motivaties van iedereen te lezen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 januari 2005 @ 15:40:14 #44
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24373236
ben alleen blij dat we dat niet bij de eerste lijst deden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24373386
  maandag 3 januari 2005 @ 16:44:14 #46
95085 i12FOK
Live Fast; FOK! the Rest!
pi_24374308

Fangio zat in de gevaarlijkste auto, onder de gevaarlijkste omstandigheden en werd desondanks toch 5x wereldkampioen te worden. Het F1-strijdperk is inmiddels dermate veranderd dat je het rijden niet meer echt kunt vergelijken, maar Fangio is daarom voor mij toch de beste coureur uit (en met) een roemrijk verleden.

Deze keus is voor mij makkelijk: Michael. Hij wist als broekie door te breken bij een team dat daarvoor niet op de kaart stond: hij maakte het werldkampioen. Vervolgens duikt hij in het avontuur dat Ferrari heet, dat op dat moment al jaaaaren geen deuk in een pak boter reed. En hij maakte ook dat team weer wereldkampioen. Chapeau! En vervolgens weet hij 7x wereldkampioen te worden in het moderne tijdperk, waarbij hij zelf nauw betrokken is bij de samenstelling van het team, en zo de beste voorwaarden voor zijn capaciteiten schept!
Onbetwist de beste coureur aller tijden voor mij.
En argumenten dat hij wint omdat hij zo'n goed team heeft met zoveel geld is natuurlijk dikke bullshit. Ook williams en McLaren hebben geld zat, maar krijgen het dus desondanks NIET voor mekaar om met dat vele geld een goed team samen te stellen EN een goede auto te bouwen.
3 strikes........You're OUT!
  Redactie Sport maandag 3 januari 2005 @ 17:08:42 #47
109131 crew  sportfreak
pi_24374731

Motivatie:
Fangio en Schumacher zijn zonder twijfel de grootste coureurs van hun tijd. Fangio reed in een tijd waarin overleven een wedstrijd op zich was. Hoewel Fangio zich met geld inkocht bij de beste teams van die tijd is hij toch groter dan Andretti.
Schumacher Heeft in zijn eentje het meest legendarische team van de formule 1 uit het diepste dal van hun bestaan gehaald en is nu succesvoller is als nooit tevoren. Een prestatie die groter is dan 7 wereldtitels.
Mijn keuzes zijn niet simpel titels tellen maar beide coureurs hebben hebben een tijdperk gedomineerd in de koningsklasse van de autosport.
  maandag 3 januari 2005 @ 17:40:34 #48
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_24375282

Beide coureurs heb ik gekozen op basis van de tijd waarin ze reden. Prost heeft bijvoorbeeld tegen Lauda, Piquet, Senna en Mansell gereden, terwijl Schumacher alleen tegen Hill en Häkkinen heeft moeten strijden (zijn leerjaren niet meegeteld). Tijdens Andretti was het algehele niveau van de coureurs hoger dan tijdens Fangio, toen de F1 nog een elite-sport was.
pi_24378340
pi_24378707
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')