Weinig anders verder te beleven op het forum.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Golfer heb je turbo op je rolator gezet?? Je was er zo snel bij
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Weinig anders verder te beleven op het forum.
Als je die speer 180 (meter ver) kunt gooien heb je wel meteen een niet te verbeteren wereldrecord.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
k heb speren meegenomen, mag k die ook gebruiken?
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je die speer 180 (meter ver) kunt gooien heb je wel meteen een niet te verbeteren wereldrecord.
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef Blumchen het volgende:
Pff.. wakker gbeld door Sand..
Zo van Kom naar t cafe het is gezellie
Mannen
Laatste whiskietje neemt.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
wat een stilte hier, k neem zelf nog maar een biertje
prachtig hequote:Op maandag 3 januari 2005 01:38 schreef mitt het volgende:
oude lay-out en normale snelheid.
wat een luxe
06-303020 *50 cent per minuutquote:Op maandag 3 januari 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste whiskietje neemt.
Helaas Blumchens telefoonnummer niet heeft, anders had ik die ook nog even wakker gebeld.
tong belt elke avond even voor het slapen gaanquote:
's nachtsquote:Op maandag 3 januari 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tong belt elke avond even voor het slapen gaan
Nee.. whehe.. ik heb wel zin.. Maar dan moet ik weer met de taxi enzo.. En wil liever gewoon in bed liggen...quote:
Uiteraard en er verbaasd achterkomend dat telefoonnummers in Nederland tegenwoordig uit 10 cijfers bestaan en maar niet snappen dat ie tuut-tuut-tuut hoort.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:
tong belt elke avond even voor het slapen gaan
Ja maar van dat tuut-tuut-tuut word ik zo rustig en ontspannen.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard en er verbaasd achterkomend dat telefoonnummers in Nederland tegenwoordig uit 10 cijfers bestaan en maar niet snappen dat ie tuut-tuut-tuut hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |