Ik heb het vorige topic ook maar even doorgelezen en kwam een nuttige link tegen:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:34 schreef Subhuman het volgende:
En die quotes gaan we in de OP van het volgende topic plaatsen. Als iemand nog linkjes of andere leerzame quotes heeft over low en high key foto's dan hoor ik het graag, we nemen ze allemaal mee voor een informatieve OP!
Bij deze. IJssebir wilde wel even model staan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Dan zal ik binnenkort eens een oefenfotootje of wat gaan plaatsen, en dan krijg ik heel graag commentaar van iedereen. Liefst constructief, maar lukt dat niet, dan maar bot. Als het maar nuttig is.
Bouwlamp op de achterwand, flitser op het plafond.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat ze beide te overbelicht zijn. Hoe heb je de belichting uitgevoerdGewoon een flitser erop gezet
Je ziet bij #1 nog wel structuur. Bij #2 is de structuur al veel verder weg. Misschien formuleerde ik het niet goedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bouwlamp op de achterwand, flitser op het plafond.
Ik gebruik de beer als ei.
Maar waarom vind je ze overbelicht? Je kunt de structuur van de beer toch nog zien?
klopt , vandaar dat de meeste reflectie schermen ook een zwarte achterkant hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:28 schreef mwvdlee het volgende:
'K heb ooit wel eens iets gelezen dat men zwarte schermen naast/schuinachter het onderwerp plaatst, nét buiten beeld, om zo zoveel mogelijk licht van de zijkant af te schermen en ook nog een donkere weerspiegeling te krijgen op de randen van het onderwerp.
Kweenie, voor mij wel iig. Mooie plaat, nice tats!quote:
quote:
lamp iets harder *check*quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef fr.oosje het volgende:
Mening?
Oke, Ik zou een stukje van de boevenkant afhalen rechtsonder de vloer een beetje doordrukken. Ik had zelf het camerastandpunt iets lager gezet. Ook had ik net iets meer van de romp willen zien Nu zitten de benen en de bovenkant van je lijf los van elkaar. Volgende keer je linkervoet iets meer strekken en de positie van je rechterhand vind ik niet zo mooi.
Tevens mag je van mij je lampen iets harder zetten. Je plaatje is nu wel een beetje grijs
Welke kant is dat precies?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef fr.oosje het volgende:
(...) de boevenkant (...)
Mijn boevenkant natuurlijkquote:
Ow, dan kan ik stoppen met F5en dus...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn boevenkant natuurlijk![]()
ik weet wel waar die zit maar die komt lekker niet op de foto![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik stoppen met F5en dus...
humoristquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |