quote:Op zondag 2 januari 2005 21:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أم
س. (عدسة: جمال العاروري)
![]()
Henri is doodquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef hallo_mensen het volgende:
Aivd undercover acties in limburg Lindenheuvel is de gebeten hond
Heb jij ooit een mannelijke negerin gezien dan?quote:Op zondag 2 januari 2005 22:06 schreef BGS het volgende:
Goh ik zag 20:37 een vrouwelijke negerin het leegstaande pand naast mij binnengaan en sindsdien heeft niemand het pand verlaten. Daarna kwam er een raar dik mannetje met een straks naar boven gekamde blond geverfde bos haren binnen, rond 21:57. En 3 minuten later kwamen 2 zwarte busje aangereden, die zich parkeerden voor dat pand, en er nu nog steeds staan.
verdacht, uiterst verdacht!
bedankt 1 keer was niet genoegquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:10 schreef SoldaatNr123621 het volgende:
AIVD = Automatische inbrengdildo voor dames
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
als hij er een in zijn teen had was hij waarschijnlijk nie dood![]()
*belt AIVD om te zeggen waar SoldaatNr123621 zit*quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:20 schreef SoldaatNr123621 het volgende:
Ikke groot bom in flat maken ik met groot bom met groot mercedis in groot gebouw koning rijden ontplof boem
(*Verstopt-zichvoor-AIVD* )
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:10 schreef SoldaatNr123621 het volgende:
AIVD = Automatische inbrengdildo voor dames
ik veronderstel dat met Dieren, schapen worden bedoeld??quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Arabische Inbrengdildo Voor Dieren
Nee, geiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:45 schreef El_Bartos het volgende:
ik veronderstel dat met Dieren, schapen worden bedoeld??
die moet je als signature toevoegen aan al je e-mailtjesquote:Op zondag 2 januari 2005 17:00 schreef HAL9000S het volgende:
Bom, explosieven, Moslim, van Gogh, Koningshuis, Wilders, Moskee, Kerk, Vliegles, 911, Bin Ladin.
Lindenheuvel is sowieso de gebeten hond.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef hallo_mensen het volgende:
Aivd undercover acties in limburg Lindenheuvel is de gebeten hond
‘‘De kogel is door de kerk , ik herhaal de kogel is door de kerk’’quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Lindenheuvel is sowieso de gebeten hond.![]()
Zou dat niet moeten zijn: De kogel is door de armzalig ingerichte moskee?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:09 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
‘‘De kogel is door de kerk , ik herhaal de kogel is door de kerk’’
gefinancieerd door belasting geldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zou dat niet moeten zijn: De kogel is door de armzalig ingerichte moskee?
mohammes is gepakt , ik herhaal mohammed is gepakt jij zit r alleen voorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:05 schreef longinus het volgende:
Mohammed, morgen 3 uur op afgesproken plaats, vergeet gereedschap niet. Abdul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |