abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:02:45 #226
107693 Dannytjeuh
Watjeuuuuuz
pi_25327944
Bedankt Muus en Morwen........... jullie zijn schatten en jullie hebben mijn dag weer goed gemaakt
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:15:31 #227
37769 erodome
Zweefteef
pi_25328154
Wie wil een kaart voor mij trekken??????????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25328476
Bestaat er eigenlijk wel een kaart "De Penis" ?

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:55:20 #229
84524 Morwen
I got life
pi_25328840
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:33 schreef Merisse het volgende:
Muus, Morwen, hebben jullie nou niet dat jullie het onbevredigend vinden om op deze wijze voor mensen te leggen? Ik bedoel het is een hoop werk met weinig ruimte voor eigen inbreng/interpretatie omdat jullie vaak de vraag niet weten en ook niet hoe iemand het antwoord interpreteert.
Ik vind het helemaal niet onbevredigend, ik heb er juist heel veel lol in. En als iemand er dan ook nog wat aan heeft, vind ik het helemaal geweldig. [/enthousiaste puppy modus uit]

Unclescorp: Maak maar een "De Pik"- kaart, voeg ik hem wel toe aan mijn deck

Erodome: Ik ga vanavond weer kaarten leggen, dus als je het leuk vind doe ik er ook 1 voor jou

O, en als iemand wat voor mij wil leggen, gooien, zwieren of zwiepen.....
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:03:12 #230
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_25328976
Wil een van de dames misschien een kaart voor mij trekken?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:04:48 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_25329014
Graag Morwen, tnxxxxxxxx!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25334103
Thanks Muus, en sorry voor de late reaktie.
De kaart die je voor me trok kan ik me goed in vinden, dit in tegenstelling tot eerdere kaarten die voor mij getrokken waren.

Je zou eens moeten weten hoe goed deze kaart aansluit bij een bepaalde situatie nu..........wonderlijk gewoon.
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:46:08 #233
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25335681
Ripley is een heer ook goed?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:10:28 #234
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25336007
Daar gaan we: de keizer

Een oude wijze man zit op een troon. Hij heeft een rood gewaad aan en in zijn ene hand houdt hij een staaf en in de andere een ander symbool van macht. De troon is van steen en vier koppen van een Ram sieren hem(denk ook aan het sterrebeeld).

De keizer staat voor het intellect, het denken. Dus waarschijnlijk Ripley doe je werk waar je veel bij moet denken(of iig op een andere manier veel moet denken). Jouw macht is de kracht van de gedachte. Je denkt veel over het verleden en de toekomst na. Hij wil benadrukken dat hij de man in huis is, maar de keizerin was hem voor.

De keizer denkt en zegt dat hij de naam God is, de letters in zijn naam zijn in hem en hij is iedereen.
Hij zegt dat hij de vier grondbeginselen is. Deze worden vertegenwoordigd door de vier koppen van het sterrebeeld Ram.

Je leven verloopt volgens plan, je bent in de materieele wereld neegedaald. Je hebt je zaken finacieel goed voor elkaar. Je woont waarschijnlijk zelfstandig, maar je voelt ook dat het een keer over zal zijn. De keizer zal moeten inzien dat er iets hogers is dan hemzelf.

nu ben ik heel benieuwd wat voorn sterrebeeld jij bent

ps. Ripley je moet wel goed begrijpen dat iedereen een mannelijke en een vrouwelijke kant heeft en dat de kaarten die bepaalde eigenscahppen af en toe benadrukken..als je vragen hebt hoor ik het wel..

[ Bericht 2% gewijzigd door displission op 02-03-2005 20:52:54 (plaatje) ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:50:04 #235
84524 Morwen
I got life
pi_25337512
Voor Erodome:

Element: Aarde.

Astrologische associatie: Jupiter in harmonieuze verbinding met Mars.

Kernwoorden: ontplooiing, aanzien, zelfverwerkelijking, erkenning, succes.

Munten Drie wordt op grond van de donkere tinten vaak verkeerd begrepen als een kaart van terneergeslagenheid, maar in feite symboliseert zij dat we een beproeving met succes hebben doorstaan.
Only Human
pi_25342751
Tnxxxxxxx morwen
pi_25350619
heb je er ook eentje voor mij morwen? Kijken of die veel afwijkt van die van muus.
pi_25351014
Muus, zou je voor mij ook nog zo'n dierenkaart willen trekken, de kaart van morwen is goed bevallen dus ik durf het wel aan
pi_25351057
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:03 schreef erodome het volgende:
Muus, zou je voor mij ook nog zo'n dierenkaart willen trekken, de kaart van morwen is goed bevallen dus ik durf het wel aan
Je staat samen met UncleScorp, Ripley en Morwen al op een lijstje wat naast mijn pc ligt. . Ik ga zo eens in mijn kaartjes duiken!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:15:45 #240
84524 Morwen
I got life
pi_25351216
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 19:42 schreef sannydude het volgende:
heb je er ook eentje voor mij morwen? Kijken of die veel afwijkt van die van muus.
Ja, doe ik Ik ben ook heel benieuwd, het wordt dan alleen wel wat later op de avond ivm wat rondscharrelend gespuis nog

Ik zie dat ik op je lijstje sta, MUUS....Leuk!

[ Bericht 11% gewijzigd door Morwen op 03-03-2005 20:21:49 (kippig ende zo) ]
Only Human
pi_25351219
!!
pi_25351745
oke alvast bedankt dan morwen
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:08:12 #243
84524 Morwen
I got life
pi_25353013
Voor sannydude:

Gerechtigheid duikt vaak op wanneer iemand in een rechtszaak verwikkeld is. Maar het hoeft niet altijd om wettelijke gerechtigheid te gaan. Meestal gaat het om een oordeel dat anderen over je vellen, waar je op dat moment geen enkele inbreng in hebt. Gerechtigheid geeft ook aan dat je moet proberen de mening van anderen te begrijpen en je in te leven in het standpunt van de andere partij.

Plechtige kaart voor jou, ik hoop dat je er iets mee kan
Only Human
pi_25354300
Voor UncleScorp twee kaarten uit The Faeries Oracle

Sylvanius

Uitleg:

Sylvanius

Truth. Cutting through deception. Clarity.

Starter Reading: At this time you are discovering new truths about yourself. They are essential for you to know in order to create relationships based on mutual respect, affection, and trust. These things can only work if we see ourselves and others as we are. Currently, both Faery and this world are functioning as a giant mirror in which we see ourselves in many surprising ways. People tend to dread this because we assume that we are worse than we think we are, but this is far from necessarily true. Now is a time for finding out the false and misleading beliefs you have accepted and discovering that you are a better person than you thought--and have the potential to accomplish more than you believed you could. If someone says you are better or simply different than you think you are, don't automatically reject this. Think it over carefully. You have more to give and more to enjoy than you have been giving yourself credit for.

En ik moest er weer eens van mezelf nog een kaart bijtrekken:

Faeries of the Future

Uitleg:

Faeries of the Future

Be here NOW. Guidance. Moving forward.

Starter Reading: Brian writes, 'These are the faeries of a bright future and are essential companions on any journey. When these faeries appear, it is time to consider where we have been and where we wish to go.' There are many opportunities, many potentials, but we must choose a path and then take realistic, practical steps to bring the desired future into being. This is not a time to wait for things to come to us, but to step forward boldly to meet them. We may do this alone, if we wish, or in the company of those who share our goals and dreams.
Oi!
pi_25354345
Nou hoop niet dat ik naar de rechtbank hoef. Heb al weer gedoe met verzekering, omdat mijn fiets op een auto van een collega gevallen was. Zucht. Opzich nog niet heel erg veel van ongerechtigheid gemerkt, maar wie weet komt het. Ben iig wel tegen onrecht. Dat laatste doe ik denk ik al genoeg, maar misschien wordt ik er nog een keer met m'n neus op gedrukt. Iig bedankt morwen

pi_25354474
Zo te merken heb je het er maar druk mee MUUS

Maarre zou je voor mij ook eens een kaart kunnen trekken

Ik ken zelf alleen de grote en kleine arcana een beetje dus misschien uit zo'n dek als je die hebt

Ben benieuwd
pi_25354526
Voor Ripley een kaart uit het Elfen Orakel

Crony

Uitleg:

Je gedachten zouden duidelijk en bewust de woorden moeten kiezen, die je gebruiken wilt, want deze zijn een manifestatie van je gedachte-energie. Zij zijn de dragers waardoor een gedachte zich manifesteert. En hoe meer je je concentreert, hoe sterker die energie is. Moge je wilskracht uit je hart komen, zodat dat wat je zegt niet heftig overstroomt, zoals een rivier bij hoog water. Hoog water van emoties, woede of de impulsiviteit van gevoelens die je gewend bent. Laat je woorden, als het kan, een omarming zijn van de ziel, en de liefde en waarheid overbrengen die je in je hart draagt.

En een kaart uit The Faeries Oracle

Tobaira of the Waters

Uitleg:

Tobaira of the Waters

Emotions. Serenity. Meditation. Gracefully accepting change.

Starter Reading Water is mutable, changeable, fluid, and Tobaira speaks to us of a particular kind of change--change of emotions and possibly a change in health as well. We have important choices to make about how we meet those changes and where we let them take us--toward the calm, flowing purity of the faery waters or the boiling cauldron of hot temper and steamy emotions. The choice is obvious, but we sometimes forget that we have it. Tobaira reminds us that we do--and making it, wisely or unwisely, determines our future. The things we need in life remain constant, no matter what is going on or how hectic the changes and pressures in our life may be. We need nurturing and love, and it is ultimately up to us to provide that for ourselves. The healing faeries will help us if we ask them to.

Klein, maar opvallend detail: allebei de kaarten zijn nummer 37 in de decks. .
Oi!
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:10:22 #248
84524 Morwen
I got life
pi_25354566
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:01 schreef sannydude het volgende:
Nou hoop niet dat ik naar de rechtbank hoef. Heb al weer gedoe met verzekering, omdat mijn fiets op een auto van een collega gevallen was. Zucht. Opzich nog niet heel erg veel van ongerechtigheid gemerkt, maar wie weet komt het. Ben iig wel tegen onrecht. Dat laatste doe ik denk ik al genoeg, maar misschien wordt ik er nog een keer met m'n neus op gedrukt. Iig bedankt morwen

Geen dank, graag gedaan. Sterkte met die verzekeringslui
Only Human
pi_25354674
hmmz als ik het lief vraag zou iemand morgen dan een kaartje voor mij kunnn trekken
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_25354779
Voor erodome een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden

Adelaar

Uitleg:

De Adelaar (Iolair)

Intelligentie, Vernieuwing, Moed

Iolair helpt je het leven in een breder verband te zien, zodat je in staat bent helder en objectief besluiten te nemen en je doelen te stellen. Adelaar is een krachtige bondgenoot, dapper en sterk, die zijn energie rechtstreeks van de zon krijgt. Als je de adelaar toestaat voor je te werken, word je doelgericht en krijgt je moed dit doel te bereiken, vol vertrouwen nieuwe terreinen betredend. Adelaar maakt het mogelijk jezelf los te maken van de alledaagse zorgen en geeft je begrip voor subtiele ideeën en plannen. Accepteer de adelaar en hij zal je laten zien hoe je jezelf kunt vernieuwen en verjongen door precies op het juiste moment in het meer van je hart te duiken.
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')