mag ook, aan de schumacher award is nog een rijder die nu rijdt, en niet iedereen is fan van hemquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:misschien kan je een verzoek tot verandering van de naam indienen JPM01, k zou dan toch voor de Fangio award gaan
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
mag ook, aan de schumacher award is nog een rijder die nu rijdt, en niet iedereen is fan van hem
om die reden dus ook geen montoya award
![]()
liever nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]t zou mij leuk lijken om Schumi in jouw avatar te zien.......
you got my votequote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:09 schreef JPM01 het volgende:
[..]
liever niet![]()
maar aan de andere kant dan win ik dusen ik zou het niet erg vinden dan, als het maar voor 1 dag is
Het is regelmatig genieten in de DONAR Dome. Dinsdag 21 januari Europacup (ULEB) tegen het Franse Cholet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeg dat wel jah.![]()
Dit jaar hopelijk weer, het is in ieder geval wel de doelstelling. Ik kan alleen maar zeggen kom eens kijken, er gebeuren mooie dingen in de Martiniplaza. Alleen al de aanwezigheid van Reed, Chris McGuthrie en Travis Youngis een reden om eens te komen kijken.
![]()
Waardeloos inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:16 schreef placebeau het volgende:
bij deze,
waarom werd snooker schielijk over het hoofd gezien?
Dat zou wel eens een aardig volle bak kunnen worden, de laatste thuis ULEB-cup wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Het is regelmatig genieten in de DONAR Dome. Dinsdag 21 januari Europacup (ULEB) tegen het Franse Cholet.
Voor het programma [urlwww.donar.nl[/url]
Zeer zeker! qua spanning staat de wedstrijd tegen Zadar voor mij met stip op 1, maar de gewonnen uitwedstrijd tegen Oostende met de mee gereisde DONAR fans (> 70 stuks!!) was natuurlijk ook geweldig.quote:Jammer voor de basketballfans dat ze niet een aantal ULEB-cup wedstrijden live hebben uitgezonden. DONAR - Oostende en DONAR - kk Zadar waren mooie wedstrijden.
Je hebt gelijk....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:56 schreef Yeahinho het volgende:
Interessant... al die Donar-posts in dit topic.
En vooral zo ontopic ook.
Neen. Oud-klasgenoot Kees Akerboom is overgestapt naar jullie, er is aan het begin van het seizoen totaal geen spanning, er zitten amper een paar honderd mensen in de zaal dus de sfeer is ver te zoeken, en het voetballen is was weer begonnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk....
offtopic: Ga je nog wel eens naar EBBC?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |