aha die gatb ik eff bekijkenquote:Op zondag 2 januari 2005 12:38 schreef devzero het volgende:
Hee, sinds lange tijd een slowchat die langer dan een uur open is
Ik ben werkloos en omdat ik niet beschikbaar ben voor de arbeidsmarkt vraag ik ook geen WW aan1.5 week vakantie
Oh en mschol, ik bedoelde natuurlijk geen phpsysinfo
Zo pak ik het ip nummer en browser info enzo.
[ code verwijderd ]

edit: k, alles is goed verlopenquote:lalalala

dus over anderhalve week gaat ge naar de states?quote:Op zondag 2 januari 2005 12:38 schreef devzero het volgende:
Hee, sinds lange tijd een slowchat die langer dan een uur open is
Ik ben werkloos en omdat ik niet beschikbaar ben voor de arbeidsmarkt vraag ik ook geen WW aan1.5 week vakantie
Oh en mschol, ik bedoelde natuurlijk geen phpsysinfo
Zo pak ik het ip nummer en browser info enzo.
[ code verwijderd ]

nu is het weer zo moeilijk om je te herkennen de eerste 2 dagenquote:Op zondag 2 januari 2005 12:49 schreef BlueCurl het volgende:
ennuh ik vond het ff tijd voor een andere avater!

i know. ik doe zelf ook steeds naar mijn oude avater zoekenquote:Op zondag 2 januari 2005 12:50 schreef Jump het volgende:
[..]
nu is het weer zo moeilijk om je te herkennen de eerste 2 dagen

ja, maar alleen staat het er zeer klein opquote:Op zondag 2 januari 2005 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
i know. ik doe zelf ook steeds naar mijn oude avater zoekenin een topic. Whehe als ik het te irri vind komt die andere vanzelf weer terug
edit:
het scheelt, het is nog steeds een FBI iets

wat heb jij met FBI ???quote:Op zondag 2 januari 2005 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
i know. ik doe zelf ook steeds naar mijn oude avater zoekenin een topic. Whehe als ik het te irri vind komt die andere vanzelf weer terug
edit:
het scheelt, het is nog steeds een FBI iets

Er is een serie Without a Trace genaamd. Daar ben ik helemaal fan van. Die serie gaat over een aantal FBI agents... En daarnaast heb ik zoiezo een zwak voor US law inforcement tv showsquote:

Omdat ik het ip nummer opsla als een unsigned int (4 bytes, dus ipv6 gaat niet). Zoeken op een getal gaat een stuk sneller dan zoeken op een string. Daarnaast scheelt het in ruimte: 4 bytes ipv een string van 15 bytes ("www.xxx.yyy.zzz") (hoewel de addressen tabel niet zo groot is, slechts 43041 unieke ipnrs met 347901hits).quote:Op zondag 2 januari 2005 12:47 schreef mschol het volgende:
@dev
waarom maak je gebruik van ip2long???
dit is toch nioet nodig??

zou van series met de fbi er inquote:

a ha okquote:Op zondag 2 januari 2005 13:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Er is een serie Without a Trace genaamd. Daar ben ik helemaal fan van. Die serie gaat over een aantal FBI agents... En daarnaast heb ik zoiezo een zwak voor US law inforcement tv shows

morgen aaf weer CSI op de buis he Sherman? en dinsdag CSI: Miami!quote:Op zondag 2 januari 2005 13:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
zou van series met de fbi er in
en ik sta maar 6de

en vanavond 24quote:Op zondag 2 januari 2005 13:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
morgen aaf weer CSI op de buis he Sherman? en dinsdag CSI: Miami!

quote:Todd probeert met zijn auto te ontsnappen aan een naderende orkaan. Verblind door de storm, rijdt hij een man aan. Het slachtoffer overleeft de crash niet en Todd wordt beschuldigd van doodslag. Horatio heeft echter zijn bedenkingen bij dit gebeuren...

een lekker lopende zinquote:Op zondag 2 januari 2005 13:18 schreef SHERMAN het volgende:
ik onthoud echt nooit waar een aflevering over gaat het

woeiquote:Op zondag 2 januari 2005 14:49 schreef SHERMAN het volgende:
ja ik leef nog

weet niet...vraag het ze/quote:

neeeeeeee!!!quote:

ik welquote:Op zondag 2 januari 2005 13:18 schreef SHERMAN het volgende:
ik onthoud echt nooit waar een aflevering over gaat

http://tombstone.dogcrap.net/create.phpquote:Op zondag 2 januari 2005 16:17 schreef BlueCurl het volgende:
Dev.. waar haal je die grafsteen vandaan??? dies funny!

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | <?php function SaveIP($addr) { $dbHost = 'host'; $dbPass = 'pass'; $dbUser = 'usertje'; $dbName = 'databaseje'; $con = mysql_connect($dbHost,$dbUser,$dbPass); $db = mysql_select_db($dbName,$con); $check = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM `iplog` WHERE `ip` = '".$addr."'")) or die(mysql_error()); if($check == 1) { echo("rij geupdate"); $lineSelect = mysql_fetch_array(mysql_query("SELECT * FROM `iplog` WHERE `ip` = ".$addr)) or die(mysql_error()); $updateLine = mysql_query("UPDATE"); } else { echo("rij toegevoegd"); $insertNew = mysql_query("INSERT INTO iplog (ip,hits) VALUES(`".$addr."`,`1`)") or die(mysql_error()); } } ?> | 

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 | <?php function selectIco() { $date = date("D"); switch($date) { case "Mon": return $array = array("Mon.jpg",255,255,255); break; case "Tue": return $array = array("Tue.jpg",255,255,255); break; case "Wen": $array = array("Wen.jpg",255,255,255); return $array; break; case "Thu": $array = array("Thu.jpg",255,255,255); return $array; break; case "Fri": $array = array("Fri.jpg",255,255,255); return $array; break; case "Sat": return $array = array("Sat.jpg",255,255,255); break; case "Sun": return $array = array("Sun.jpg",255,255,255); break; } } function SaveIP($addr) { $dbHost = 'l567567567t'; $dbPass = '567657657n'; $dbUser = 'm567567567657567o'; $dbName = 'FoK!'; $con = mysql_connect($dbHost,$dbUser,$dbPass); $db = mysql_select_db($dbName,$con); $check = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM `iplog` WHERE `ip` = '".$addr."'")) or die(mysql_error()); if($check == 1) { echo("rij geupdate"); $lineSelect = mysql_fetch_array(mysql_query("SELECT * FROM `iplog` WHERE `ip` = ".$addr)) or die(mysql_error()); $updateLine = mysql_query("UPDATE"); } else { echo("rij toegevoegd"); $insertNew = mysql_query("INSERT INTO iplog (ip,hits) VALUES(`".$addr."`,`1`)") or die(mysql_error()); } } SaveIP($_SERVER['REMOTE_ADDR']); ?> | 

waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:56 schreef cygnusx het volgende:
BC, ik wil nog ns een potje tegen jou Cs'en

quote:Op zondag 2 januari 2005 17:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omdat je wil laten zien dat je beter/goed bent?

omdat ik wil zien hoe goed jij bentquote:Op zondag 2 januari 2005 17:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag?
omdat je wil laten zien dat je beter/goed bent?

je blijft bezig hequote:Op zondag 2 januari 2005 17:48 schreef cygnusx het volgende:
omdat ik je will killen in virtuele vorm![]()

1 vraag over die selectIco: kun je niet beter iets alsquote:Op zondag 2 januari 2005 17:10 schreef mschol het volgende:
voor de duidelijkheid de hele code (dit staat in mijn test bestand voordattie live gaat)
[ code verwijderd ]
ja ik weet dat m'n selectIco er nog in staat maar ben te lui om het te verwijderen...
| 1 2 3 | <?php $array = array("\"".date("D").".jpg\"",255,255,255); ?> | 

Anders ga je mee met C naar de kerkquote:Op zondag 2 januari 2005 18:29 schreef Renesite het volgende:
Saaaaiheid hier!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |