Dan hoeft ze niet zo ver te lopen ...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:12 schreef haagse_elfje het volgende:
Bizar dat ze René op de rozengracht van amsterdam laten wonen want op de rozengracht zit ook het COC Nederland
alleen beetje jammer dat ze Marnix terug nam....ik noem het tijd van emotionele stres en ze beseft gewoon niet wat ze doet.....Als ze weer bij zinnen is dumpt ze hem....hoop ik....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:18 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ik heb het bericht nu 33 keer gelezen en nog steeds kan ik het niet geloven.
Jij vindt Joyce een schat? Jij bent positief over Joyce???![]()
Ik val flauw.
Maargoed, Iris is mijn heldin voor het komende jaar, Niels mag haar wel bedanken in plaats van haar uit te schelden.
Wie denkt hij wel niet dat tie is.
Ik had hem laten verzuipen als ik Iris was, nee eigenlijk niet, ach wat maakt het uit, één ding is zekerzz Iris was toppie![]()
![]()
welk kind van 14 weet tegenwoordig de pincode van zijn ma....?? Ze had wel erg veel vertrouwen in hem....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahaha! Heeft die drieste lul Renée's geld gejat?
Volgens mij was de Rozengracht de laatste plek waar Gyman geld gepind heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:12 schreef haagse_elfje het volgende:
Bizar dat ze René op de rozengracht van amsterdam laten wonen want op de rozengracht zit ook het COC Nederland
oma heeft toch zat geld, anders regelt ze het wel even....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is die yvonne zelf half-psycho en ja: cellen tekort he...
nu mag oma Betsie voor de allimentatie opdraaien....
Hugo en Romeo zijn net zo vervelend als Dennis en Ray in GTST...
te triest gewoon.... Kyra is de lachende derde...![]()
is helemaal leuk dan pint hij naast die gehate homo's....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij was de Rozengracht de laatste plek waar Gyman geld gepind heeft.
dacht ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij was de Rozengracht de laatste plek waar Gyman geld gepind heeft.
De boel besodemieteren kan tante Betje als geen ander.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:21 schreef haagse_elfje het volgende:
oma heeft toch zat geld, anders regelt ze het wel even....
oma was toch al d'r geld kwijt? met dank aan zoonlief en die vreselijke Daan [quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:21 schreef haagse_elfje het volgende:
oma heeft toch zat geld, anders regelt ze het wel even....
Veel geld raakte tante Betje kwijt toen ze al haar aandelen in een Taiwanees bedrijf stopte dat door een aardbeving tegen de grond ging. Het gejatte geld van het ziekenhuis heeft Daan teruggegeven.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
oma was toch al d'r geld kwijt? met dank aan zoonlief en die vreselijke Daan []
Ze is in ieder geval d'r kat kwijt.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gezellig hequote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoi Lemijntje! Ook weer eens hier?
anders gaat ze wel Hugo afpersen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik dacht iets van Amadeus ofzo...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Schurs Hill of hoe heette die door Serge genoemde "kutkat"?
edje?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Schurs Hill of hoe heette die door Serge genoemde "kutkat"?
ik begin me ook een btje zorgen te maken....ze is waarschijnlijk gewoon op vakantie..wintersport?quote:
Ik denk iedereen hier!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik begin me ook een btje zorgen te maken....?
M'n eerste gedachte was dat ze bij Serge in de TBS-kliniek heeft gezeten, maar ik weet niet of die 'gemengd' zijn... Tweede mogelijkheid is dat ze bewaker of psycholoog/psychiater was... Maar Sabine heeft in een interview gezegd dat ze een psycho zou spelen, dus dat ligt ook niet voor de hand... Het zou ook kunnen dat ze een penvriendin van Serge is... en dat naast brieven nog iets meer hebben uitgewisseld.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is die yvonne zelf half-psycho en ja: cellen tekort he...
nu mag oma Betsie voor de allimentatie opdraaien....
het was bij de oudejaarsaflevering wel duidelijk dat marnix een tweede kans zou krijgen. heb je die smile gemist ofzo toen ze die sms van hem kreeg?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
alleen beetje jammer dat ze Marnix terug nam....ik noem het tijd van emotionele stres en ze beseft gewoon niet wat ze doet.....Als ze weer bij zinnen is dumpt ze hem....hoop ik....
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
M'n eerste gedachte was dat ze bij Serge in de TBS-kliniek heeft gezeten, maar ik weet niet of die 'gemengd' zijn... Tweede mogelijkheid is dat ze bewaker of psycholoog/psychiater was... Maar Sabine heeft in een interview gezegd dat ze een psycho zou spelen, dus dat ligt ook niet voor de hand... Het zou ook kunnen dat ze een penvriendin van Serge is... en dat naast brieven nog iets meer hebben uitgewisseld.
Samenvatting:
A) Mede-patiënt
B) Bewaker/psycholoog/psychiater
C) Penvriendin
BTW: Ik meen me te herinneren ooit gezegd te hebben dat Serge voor z'n dood nog voor nageslacht gezorgd heeft m.b.v. een verpleegster.
Ik hoop zo dat het kind van Serge is... en dat het niet Boriesje is.![]()
ja....die heb ik gezien...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het was bij de oudejaarsaflevering wel duidelijk dat marnix een tweede kans zou krijgen. heb je die smile gemist ofzo toen ze die sms van hem kreeg?
hou je kopquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:51 schreef haagse_elfje het volgende:
toch zie ik Iris en Niels het nieuwe ONM koppel worden......
Kan zijn! Net als met Dr. Slettebak eerst ruziën en dan met haar rammelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:51 schreef haagse_elfje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja is eigenlijk ooit echt aan geweest dan vraag ik me af...zo boeiend was het ook niet ik hoop dat ze nu wel een beetje grotere of betere rol krijgt mayootje...don't give me that fucking bullshit
ik hoop het ook niet...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou je kopstraks breng je de schrijvertjes nog op ideeen...
![]()
ja vast zit hij gezellig naast je op de bank?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jullie krijgen allen de groeten van Robert de la Haye.
dat dacht ik ook al toen Iris, Niels zo ging bespieden.. ik denk meer dat Iris, Niels wel leuk gaat vinden.. en dat t eerst helemaal niet andersom is.. maar t zou mij idd ook niet verbazenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:51 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop het nog steeds niet...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:07 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al toen Iris, Niels zo ging bespieden.. ik denk meer dat Iris, Niels wel leuk gaat vinden.. en dat t eerst helemaal niet andersom is.. maar t zou mij idd ook niet verbazen
Nee, we zitten aan tafel met een kopje koffie en een paar worstenbroodjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:07 schreef haagse_elfje het volgende:
ja vast zit hij gezellig naast je op de bank?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik hoop het nog steeds niet...![]()
Niels moet gewoon een goed en waardig einde krijgen en niet zijn leven vergooien aan een co-assistentje
dat is hij zeer zekers...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |