Vaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
staat er bij tussen haakjes...
Valt wel mee, in de Kickstart staat ook een recensie van de M1. Maakt het niet minder tof natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb iets voor mijn vriendjuhsHeb de test van Rossi's YZR-M1 (Ja, de echte, geen 2e testmotor ofzo! ) ingescanned voor jullie..... dit is echt uniek, Joost Overzee van het motorblad Motor mocht dus een paar rondjes op Valencia sturen met Rossi's M1
Lees en huiver...
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Pagina 5
Pagina 6
Pagina 7
Hadden die gasten van dat blad daar dus ook zelf mee gereden?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de Kickstart staat ook een recensie van de M1. Maakt het niet minder tof natuurlijk
Yep, en met de desmoduc van vorig seizoen en ook op de kawa van vorig seizoen, die gozer had een aardig referentie kader. Vooral ook omdat ie de link terug legt naar de Yama van vorig jaar. Leuk om te lezen enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hadden die gasten van dat blad daar dus ook zelf mee gereden?
Het unieke valt wel mee....quote:
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Het leek mij anders aardig uniek dat ze dat ding ff uitlenen aan een prutsertje van een motorblad
Maar goed........
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond die tip van Plo wel goed...... als ik op de kleding afdeling kom, moet ik natuurlijk wel iets van kleding weten.
Op ZX12R Assen op en elk rondje nieuwe kleding, testen welke het beste bij 300km/h zitten
Voel je je niet lekker ofzoquote:
U bent vergeven, je hebt tenminste de juiste merkkeus gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |