Inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:46 schreef puntkomma het volgende:
en ho eens even...er is alleen een vermoeden dat KM daar zou kunnen zijn...dat is helemaal niet zeker...
vanavond op Boulevard?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Updeet 22:00 Het is officieel. De ouders van Karin zullen het nieuws nu ook zo snel mogelijk langs officiele weg naar buiten brengen.
kheb gemailt....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:17 schreef TheDeadGuy het volgende:
Als het geen hoax is is een kickje van dit onderwerp richting nieuws geen gek idee lijkt mij?
is het topic wel drie keer het forum rond geschopt maar ach.....
prettige dag verder
Wel een beetje jammer dat zij doen alsof ze het nieuws zelf hebben ontdekt.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
Hersenscheet wie noemt zijn site zo als je geloofwaardig wilt overkomen
Bron: Noordzee FMquote:4 januari 2005 09:40u
Karen Mulder niet meer vermist
Het Nederlandse topmodel zou tijdens de ramp op Thailand zijn geweest.
Deze berichten verschenen vanochtend op internet. Winston Gerschtanowitz sprak vanmorgen met een vriend van Karen. Hij vertelde dat hij samen met Karen en een groep vrienden inderdaad op vakantie was in Thailand. Maar ze zijn ook met z'n allen weer veilig teruggevlogen. Karen is dus niet meer in Thailand. De berichten op internet kloppen dus niet.
Yep, misschien wordt FOK! nog vermeldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
Vanavond kan dus ook Boulevard met opluchting dit goede bericht brengen.
op de website van boulevard word fok iig niet genoemd....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
Yep, misschien wordt FOK! nog vermeld
quote:Karen Mulder niet vermist
Topmodel Karen Mulder is ondanks eerdere geruchten veilig naar Nederland teruggevlogen.
Maandag en dinsdagochtend verschenen er geruchten op internet dat zij één van de Nederlandse vermisten in Thailand zou zijn. Winston Gerschtanowitz sprak deze ochtend in zijn radioprogramma met een vriend van Karen. Hij vertelde dat hij samen met Karen en een groep vrienden inderdaad op vakantie was in Thailand. Maar ze zijn ook met z'n allen weer veilig teruggevlogen.
dat zeg je nu pasquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:59 schreef oYo het volgende:
Wat een larie zeg, Karen was helemaal nooit vermist. Ze belde de dag van de ramp nog en dat was ook bij haar familie bekend. Ik kan het weten.
Bron: http://nieuws.nl/bericht/7/5248 Snap zo'n reactie niet, ik en velen met mij hebben het zelf gelezen.quote:De website Fok.nl sprak van een noodoproep van een vriendin van Mulders moeder, die zou zijn verschenen op de website van de NOS. Woordvoerder Sandra Dijkman-Dulkes van de omroep ontkent dat dit bericht op de site heeft gestaan.
Op Business News Radio werd Fok ook genoemd als bron voor dit nieuws.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:56 schreef aloa het volgende:
Hier hadden ze het vanmorgen bij veronica (radio) ook al over en toen hadden ze het ook over Fok. Dat er een vermoeden was, dat ze was omgekomen, maar ze is dus terecht.
Das beter nieuws![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |