Was ook sarcastisch bedoeld. Zal er volgende keer eenquote:Op maandag 3 januari 2005 17:08 schreef BVO het volgende:
@Coelho: Dat vind ik persoonlijk dan wél weer not done.
ook andere vormen van media. fok is wat dat betreft goud waardquote:Op maandag 3 januari 2005 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ach, denk dat die media allemaal wel eens een blik werpen hier.
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:29 schreef TheDeadGuy het volgende:
hahahahahahaha straks word ik beroemdnou dan ken ik jullie niet hoor
ik weet niet of je iedereen op fok kent. neem de dino uit de jaren 70 dies leuk.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:34 schreef TheDeadGuy het volgende:
ken ik u?
nee man ik word schathemeltjerijk, ik ben al aan het bellen met de ferrari dealer
Nee, maar kennelijk weet niemand of ze idd in Thailand uithing en waar dan in Thailand.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:38 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vond dat het er in de reply op leek dat men al leek te weten dat het zo was, maar hetk an zijn dat ze naar aanleiding van onze mails naar hen getipt zijn. Maar eh; vermisten gaan nu toch niet serieus meer terugkomen? :s
En die andere 130.000 mensen nietquote:Op maandag 3 januari 2005 17:56 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb ook mail gehad, ik hoop niet dat ze echt weg is want dat zou ik echt heel erg vinden...
you're welcomquote:Op maandag 3 januari 2005 19:11 schreef SunChaser het volgende:
Tnx guys
Karen Mulder slachtoffer van ramp of hoax?
quote:
Ja die linken door naar dit topicquote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef darkhole het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003206.html#comments
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef darkhole het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003206.html#comments
denk het ook!quote:Op maandag 3 januari 2005 20:23 schreef Elvislives het volgende:
hier staat ze ook tussen http://monddood.web-log.nl/index.log
Mulder , Karen - Sandra van Wincoop
Dan lijkt me dat die Sandra van Wincoop haar op die site geplaatst heeft.
okee, die laatste zin was beetje dom van mequote:
quote:I retrieved this information from the NOS internetsite. All persons listed will probably have the Dutch nationality. Last update: 03/01/05
Inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:46 schreef puntkomma het volgende:
en ho eens even...er is alleen een vermoeden dat KM daar zou kunnen zijn...dat is helemaal niet zeker...
vanavond op Boulevard?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Updeet 22:00 Het is officieel. De ouders van Karin zullen het nieuws nu ook zo snel mogelijk langs officiele weg naar buiten brengen.
kheb gemailt....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:17 schreef TheDeadGuy het volgende:
Als het geen hoax is is een kickje van dit onderwerp richting nieuws geen gek idee lijkt mij?
is het topic wel drie keer het forum rond geschopt maar ach.....
prettige dag verder
Wel een beetje jammer dat zij doen alsof ze het nieuws zelf hebben ontdekt.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
Hersenscheet wie noemt zijn site zo als je geloofwaardig wilt overkomen
Bron: Noordzee FMquote:4 januari 2005 09:40u
Karen Mulder niet meer vermist
Het Nederlandse topmodel zou tijdens de ramp op Thailand zijn geweest.
Deze berichten verschenen vanochtend op internet. Winston Gerschtanowitz sprak vanmorgen met een vriend van Karen. Hij vertelde dat hij samen met Karen en een groep vrienden inderdaad op vakantie was in Thailand. Maar ze zijn ook met z'n allen weer veilig teruggevlogen. Karen is dus niet meer in Thailand. De berichten op internet kloppen dus niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |