Bravo D02, terug van een heftig weekend?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, dan zal ik de stilte maar eens 'n keertje doorbreken...
Richard Dadd - The Fairy Feller's Master Stroke
Ik zie een verbeelding van de hel, met op de achtergrond de grijnzende kop van Satan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, en commentaar op het schilderij hoor ik graag.
ben ik toch blij dat mijn kinderen gewoon poppetjes en huisjes tekenen.....quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:24 schreef De-oneven-2 het volgende:Gajus
Voor de liefhebbers: Marla heeft ook nog een eigen website...
Toch vraag ik me altijd af wat de rol van de ouders is in deze....quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, Marla schildert gewoon wanneer ze daar zelf zin in heeft...
Dat er mensen zijn die graag 15.000 dollar geven voor haar schilderijen, zal haar verder worst wezen.
Ik krijg bij dit schilderij een beetje een neukend yingyang gevoel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:22 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
@Troel, laat je niet frustreren door deze wonderkinderen. Vordert jouw werkstuk?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik krijg bij dit schilderij een beetje een neukend yingyang gevoel.
hehequote:Op donderdag 20 januari 2005 21:16 schreef Troel het volgende:
Ik vond die hint van mij anders wil goed...
Ik heb geen flauw idee trouwens wat het is
Uhmmm, ik zou zeggen laat eerst het idee van 'ik ga een mooi schilderwerk maken' laten gaan. Dat geeft enorm veel frustratie namelijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:24 schreef Troel het volgende:
Tja, daar moet je denk ik vrouw voor zijn.
Overigens, ik zit erover te denken om eens een keer een mooi schilderwerk te maken. Met wat voor een materiaal kan ik dat het beste doen. Moet ik dan een keer wachten tot ze van die doeken in de aanbieding hebben bij de kruidvat en dan ook meteen wat olieverf meenemen? Wat is het beste voor een beginner?
Mijn msn heb je al gevonden zie ikquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:26 schreef Troel het volgende:
Is er trouwens ook een TTK kanaal op irc? Hebben jullie msn?
Nee, heb nog maar 1 zak...quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was even sigaretten halen...
Gajus komt meestal pas rond middernacht, AR.
Heb je kilo-zakken in huis?.
Nee! Niet doen! Niet denken! Schilderen!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:08 schreef Troel het volgende:
Nou, ik wil eigenlijk een beetje een abstract schilderij maken. Ik ben niet zo goed in vormen. Ik denk dat ik iets wil met overlappende flappen/vlakken, maar dan niet recht zeg maar en in een bepaalde kleurstelling denk ik, en dan dat als achtergrond en dan ervoor zorgen dat er uit die vlakken wat anders ontstaat zeg maar...
Als je begrijpt wat ik bedoel
Ja, ik wil nog m'n kast schilderenquote:
Ik kan nu nog rustig denken, ik ga toch nog niet direct schilderen. Heb denk ik alleen maar waterverf in huis als ik dat al heb.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee! Niet doen! Niet denken! Schilderen!
de Gamma???quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:11 schreef Troel het volgende:
Wanneer is er een schildermeet?? Dat we een groot stuk hout halen bij de gamma en allemaal een stuk schilderen
Waterverf kan ook leuk zijn hoorquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan nu nog rustig denken, ik ga toch nog niet direct schilderen. Heb denk ik alleen maar waterverf in huis als ik dat al heb.
Tegen de tijd dat ik echt ga schilderen heb ik toch al weer andere ideeen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |