abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 06:00:58 #1
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_24333622
Hallo allemaal ik weet dat het gek klinkt..maar volgens mij leeft hazes nog..
want er zijn een paar dingen die ik echt vreemd vind..

Waarom had zijn familie niet echt veel verdriet tijdens zijn ArenA afscheid .. ik bedoel, sure ze huilde soms wel, maar dat is dan ook alles.. niet echt veel emotie kwam er van ze af, terwijl ik weet uit persoonlijke ervaringen dat je als iemand zo onverwacht doodgaat je er echt helemaal kapot van bent en je echt in een soort shock terecht komt..

en het zou ook best logisch zijn als hij zijn dood in scene had gezet.. ik bedoel we weten allemaal dat hij doof werd, zingen ging echt niet meer (BAREND EN VAN DORP IN PORTUGAL?).
En hazes wou altijd nog 1 keer de ArenA vullen, dus wat kun je dan beter doen dan je eigen dood in scene zetten?
Ik bedoel.. zo krijg je al je fans nog 1 keer bij elkaar in de ArenA speciaal voor jou terwijl je niet hoeft te zingen..

Ik weet dat ik nu volkomen debiel overkom..maar ik twijfel soms echt of hij wel echt dood is.. ik weet uiteraard niks zeker maar soms denk ik dit gewoon..

Is er nog iemand die dit wel eens heeft gedacht?
Of mensen die het nu ook denken?
alle antwoorden zijn welkom, behalve negatieve richting mij natuurlijk
  zaterdag 1 januari 2005 @ 06:04:05 #2
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_24333630
Ik had er niet aan gedacht, maar nu door jou ga ik twijfelen. Zouden ze het gedaan hebben om wat b-artiesten te promoten die bij zijn afscheid zongen.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_24333672
Ik hoop en denk dat je volledig uit je nek lult.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 1 januari 2005 @ 06:16:52 #4
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_24333675
[offtopic]Ja wat was Guus Meeuwis slecht he.. [/offtopic]
Maar het zou toch serieus kunnen?
Ik zou me geen beter afscheid kunnen wensen..
Zie het zo, de artiest Andre Hazes is overleden de mens Andre Hazes leeft ergens anders op aarde nog gewoon.
pi_24333682
En Elvis leeft ook nog. Opgelost, slotje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 1 januari 2005 @ 06:20:03 #6
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_24333685
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 06:18 schreef heiden6 het volgende:
En Elvis leeft ook nog. Opgelost, slotje.
Ook ? En Bernhard dan ? En die slachtoffers uit Azie ? Leven die dan ook gewoon nog ?
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 06:26:27 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_24333700
Mijn tweede moeder is om het leven gekomen door een motorongeluk. Het was allemaal zo naar dat we niet naar haar mochten kijken. Ik heb nog steeds het gevoel dat ze niet echt dood is. Heel raar. Volgens mij is het een publiciteitsstunt.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_24334400
Miljoenen mensen keken mee. Tientallen camera's waren op de familie gericht. Dan kan ik me best voorstellen dat je -hoe verdrietig je ook bent- toch nog een beetje je 'waardigheid' wil behouden. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom de familie niet jankend over de vloer rolde.
Door André zijn bekendheid wist zijn familie heel goed wat het was om in de spotlights te staan. Ook weten zij dat iedere traan (of welke emotie dan ook) breed uitgemeten wordt in tijdschriften en kranten. Als je net een dierbare hebt verloren, zit je dan te wachten of bladen vol foto's van jou, diep in tranen? Maakt dat het verlies niet alleen nog maar zwaarder?

Het zou goed kunnen dat zij hun verdriet liever zo veel mogelijk privé wilden houden.

Overigens, het zal niet de eerste keer zijn dat er wordt beweerd dat een overleden artiest eigenlijk nog leeft. Elvis, 2pac, en ga zo maar door. Wat mij betreft zijn ze toch echt overleden en begraven.
Het is meer de hoop dat het een stunt is van de fans e.d. die de artiest figuurlijk in leven houdt, dan dat het letterlijk ook zo is, imho.

[ Bericht 22% gewijzigd door Natalie op 01-01-2005 11:32:51 ]
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:28:25 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24334405
ik denk dat Andre een biertje drinkt met Elvis
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24334415
leuke theorie, maar onzin.
Lurf is the message and the message is Lurf
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:31:41 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24334429
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:28 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat Andre een biertje drinkt met Elvis
Ik denk het dus niet heh, hij zit bij 2Pac
[KNE]-Mod
pi_24334468
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:31 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik denk het dus niet heh, hij zit bij 2Pac
In het verre oosten zeker
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:29:09 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24334961
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 06:00 schreef Loserkid het volgende:
Waarom had zijn familie niet echt veel verdriet tijdens zijn ArenA afscheid .. ik bedoel, sure ze huilde soms wel, maar dat is dan ook alles.. niet echt veel emotie kwam er van ze af, terwijl ik weet uit persoonlijke ervaringen dat je als iemand zo onverwacht doodgaat je er echt helemaal kapot van bent en je echt in een soort shock terecht komt..
|
Tja iedereen gaat er anders mee om. Op zich zegt het niet veel.
quote:
En hazes wou altijd nog 1 keer de ArenA vullen, dus wat kun je dan beter doen dan je eigen dood in scene zetten?
Ik denk dat ie de arena vol wou krijgen door te zingen. Het publiek ervaren dat speciaal voor jou komt. Dus niet op deze manier.
Stel dat het waar is. Dan kan ie nu niet meer naar zijn vrouw want er liggen vast roddelkereltjes in de bostjes etc. Dat allemaal om de arena nog een keer vol te krijgen?

To hard to believe ben ik bang,
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24335002
Als het een publiciteitsstunt zou zijn dan kan ik me zo voorstellen dat als echte fans erachter komen, dat hij alsnog doodgaat door een agressieve fan ofzo die 'de grap' niet kan waarderen.

Het is te absurd om waar te zijn.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_24338234
quote:
Ik weet dat ik nu volkomen debiel overkom.
Da's mooi. Ik kwam laatst Jimi Hendrix nog tegen. Bij de Febo, met Freddie Mercury. Zo raar.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:06:41 #16
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24338350
Iedereen verwerkt verdriet op zijn eigen manier.
De een huilt, de ander staart emotieloos voor zich uit en gaat gewoon door; het leven gaat zelf immers ook door.
En als het in scene gezet zou zijn, denk ik ook niet dat veel mensen het kunnen waarderen, hoewel ik niet geloof dat dat het geval is.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_24338395
Ernstig verdriet kan ook verdoven. .
The gum you like, is coming back in style.
pi_24338472
ma Hazes stond gewoon strak van de pillen. en Elvis leeft ook nog ja.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_24339065
.

Omdat iemand niet de longen uit zijn lijf giert, is diegene niet oprecht verdrietig? En jij denkt dat hij op deze manier de Arena vol wilde krijgen?

Ik vind het een beetje een misselijke manier van denken eigenlijk. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24339578
Beneden alle peil, een topic als dit. Openstaan voor ongebruikelijke zienswijzen betekent nou ook weer niet dat je zonder enige serieuze aanwijzing zomaar alles kunt zeggen. Slotje dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')